Oprettet af Ninapiie d. 21/10/2012 kl. 11:15

Skal vi kæmpe sammen???

Syntes du at dit vægttab står lidt stille? At kilogerne ikke rigtig rasler af, som i starten? Eller er det bare surt at kæmpe alene? Så er den her tråd måske liiiiige noget for dig 8-)<br />
For her KÆMPER VI SAMMEN <br />
Hvis du har brug for noget opbakning fra en. Så skriv det her inde. I kan være 2, måske 5, det er op til jer I kunne aftale, at f.eks. Fredag skriver i jeres vægt ned ( evt. herinde, hvis i vil) og mandag morgen, skriver i igen herinde. I den periode, kæmper vi sammen. Dvs. vi overholder motion, kost og vand mængde som Hr. Dukan anbefaler. Og i og med man er bundet af, at nogle følger op på ens vægttab efter nogle dage.... prøver man jo nok at gi den en ekstra skalle Ved godt at der er forskel på, om man lige er startet osv. Men det skal jo ikke være et vædemål, men bare en hjælp til en selv..... og det er jo kun en selv man snyder 8O<br />
Håber i forstår pointen med den her tråd <br />
Jeg kan, vi kan, DUKAN :P


Pia Andersen

29/10/2012 kl. 20:55
Hej navnesøster. Jeg håber også, at det hjælper med HUSK, ellers må det være enten svesker eller måske et afføringsmiddel fra apoteket.<br />
<br />
Til aften lavede jeg hakkebøf med spejlæg. Bøffen fik en hurtig tur på en varm tør pande. Derefter i staniol med skiver af rødløg ovenpå. Pakket ind og midt i ovnen ved 230 grader i 20 minutter. Spejlæg blev lavet på en pande der ar tørret af med køkkenrulle med lidt olie. Mums.
mig

29/10/2012 kl. 22:31
Tillykke til jer taber og til jer som ikke tabte jer eller havde taget på, op på hesten igen, jeg hepper stadig på jer alle
Leneande

29/10/2012 kl. 23:04
Tak Nina. Så har jeg lavet et lille referat på forum over de hvide dage
Pia Andersen

30/10/2012 kl. 16:48
Så er der kommer LIDT gang i mavsen, men ikke meget. Har fortsat kun tabt det ene kilo... Hænger på endnu, selv om motivationen daler lidt, når der slet ikke ser noget.
Harmoni

30/10/2012 kl. 16:59
Du kan godt Pia... Med stædighed kommer vi langt... og din mave skal lige ha´et par dage til at komme igang igen...<br />
Var det Husk, der hjalp?<br />
Husk at drikke en masse, spise mange små måltider og motion til at holde maven igang...<br />
<br />
Ja ingen har sagt det er vildt let... meen jeg/vi hepper på dig...<br />
- Kan jo ikke undvære min navne-søster herinde... <br />
Pia Andersen

30/10/2012 kl. 17:13
Bare rolig, jeg skal nok hænge på. Ja, det var HUSK, der hjalp, men hold da op, hvor har det givet luft i maven. Ikke så smart, når jeg har et arbejde, hvor jeg taler med borgere... Må sidde og klemme sammen for ikke at slippe en vind. når desværre ikke så meget motion i dag, skal til møde på sønnens skole om lidt og det varer til kl. 19, det bliver sen mad, der er også en halv times køretur. Nå, men godt, at maden er lavet og lige til at varme.,Mange hilsner<br />
<br />
Pia
"Anonym"

30/10/2012 kl. 17:37
haha, helle for at väre den borger der sidder ved dit bord naar du slipper en vind :D<br />
<br />
- uh ha, ja det bliver da en sen aftensmad for dig Pia, men god aften
Bitten Lundsgaard

31/10/2012 kl. 22:42
Jeg har ikke fået meldt mig under fanerne endnu, men det gør jeg så hermed.<br />
Min vægt i mandags sagde 79 kg. Jeg har IKKE været Dukan-Dygtig siden mandag, har haft en skod uge (læs evt. under min dagbog 2. forsøg kræver vist en dagbog), men nu må skeen tages i den anden hånd. Har næsten været dygtig i dag OG har været ude og ski.., det var tiltrængt.<br />
På lørdag skal jeg til Rom &amp; Whiskey festival, så satser ikke for meget på vægten mandag, men tager det, som det kommer. Lover at være Dukan-Dygtig torsdag, fredag og søndag. Og mandag går det for alvor i gang igen.<br />
Godt råd mod forstoppelse (som jeg helt selv har glemt at følge), hvis ikke man drikker kaffe normalt, så gør 2 kopper sort kaffe på tom mave underværker.<br />
<br />
Kram Bitten
Harmoni

02/11/2012 kl. 08:01
Godmorgen alle Dukanér..... Fredag morgen og hvordan går det med jer? <br />
<br />
Jeg kunne ikke lige vente med at melde ind her, til i eftermiddag... for smilet er MEGET stort her... Tror virkelig at tanken om at skulle melde ind her har hjulpet mig til standhaftigehed.... Så dette er også JERES fortjeneste... tak !<br />
<br />
Min vægt i mandags var 76,2 og her til morgen 73,5 .... ..... Så det er da lige et tab på 2,7 kg...<br />
<br />
Hold da op - så hurtigt, har det ikke gået før...<br />
Ved godt det nok ikke bliver ved i det tempo... meen nyder det så længe det varer.....<br />
<br />
Hepper hele dagen på jer... og glæder mig til at komme herind i eftermiddag og høre hvordan mine Dukan-søskende har det...<br />
<br />
En dejlig fredag til jer alle.... !!!
nellin

02/11/2012 kl. 09:08
Super uge fra mandag til idag. Vægt mandag: 81,9. Nu 80. Jeg er super glad, men har i gen forventninger at vægten falder til mandag. Måske 500 gram på da jeg skal til jlo koncert imorgen. En dejlig tøsetur med alt incl.
"Anonym"

02/11/2012 kl. 09:25
Det er godt nok flot - stort tillykke med det! <br />
<br />
Ja, jeg er saa uheldig, at min vägt gik i stykker i morges -.-<br />
Jeg var i bad og ved ikke hvordan det skete men saa vältede jeg saadan nogle kämpe bloklys jeg har, ned over vägten og det hele itu!<br />
Jeg faar desvärre ikke tid til at köbe en ny vägt i weekenden, selvom jeg nu rigtig gerne vil se hvor meget jeg vejer, men paa fredag er jeg klar igen med nye til :-D<br />
<br />
God dag !
morlaila

02/11/2012 kl. 09:59
Der er ikke sket en dyt hele ugen, vægten står på 90,6 som i mandags. Håber virkelig der sker noget hen over weekenden. <br />
<br />
God weekend til jer alle
Pusselusken

02/11/2012 kl. 10:06
87,8 dd.<br />
minus 1,6 siden mandag. Super tilfreds.
Nova2011

02/11/2012 kl. 11:12
75 kg i dag og 75,4 i mandags så det giver jo et beskedent tab på 400 på 4 dage.<br />
<br />
men lidt er bestemt også bedre end ingenting<br />
<br />
Ha en super dejlig fredag allesammen :-D<br />
annebanne

02/11/2012 kl. 11:48
Kære brugere,<br />
<br />
Jeg håber i kan "oplyse" mig lidt. Alle de produkter der findes fra fra ISIS, er det nogen vi kan bruge i forløbet?<br />
Jeg er på sidste uge i fase 2 og min vægt står helt stille prøver at holde modet oppe og det søde på afveje, så måske bolcher e.l. fra ISIS kan sende mig videre <br />
Hvad med almindelige sukkerfri pastiller, er det ok?<br />
<br />
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.