Oprettet af Ninapiie d. 21/10/2012 kl. 11:15

Skal vi kæmpe sammen???

Syntes du at dit vægttab står lidt stille? At kilogerne ikke rigtig rasler af, som i starten? Eller er det bare surt at kæmpe alene? Så er den her tråd måske liiiiige noget for dig 8-)<br />
For her KÆMPER VI SAMMEN <br />
Hvis du har brug for noget opbakning fra en. Så skriv det her inde. I kan være 2, måske 5, det er op til jer I kunne aftale, at f.eks. Fredag skriver i jeres vægt ned ( evt. herinde, hvis i vil) og mandag morgen, skriver i igen herinde. I den periode, kæmper vi sammen. Dvs. vi overholder motion, kost og vand mængde som Hr. Dukan anbefaler. Og i og med man er bundet af, at nogle følger op på ens vægttab efter nogle dage.... prøver man jo nok at gi den en ekstra skalle Ved godt at der er forskel på, om man lige er startet osv. Men det skal jo ikke være et vædemål, men bare en hjælp til en selv..... og det er jo kun en selv man snyder 8O<br />
Håber i forstår pointen med den her tråd <br />
Jeg kan, vi kan, DUKAN :P


mig

09/01/2013 kl. 21:55
Super flot Pia, tillykke med det og sikke da en dejlig gave, er mega nysgerrig så bliver nør til at høre om det var dyrt ? jeg er selv inde for de sidst år begyndt at måtte bruge læsebriller hvilket jeg er mega træt af Du skal naturligvis ikke svare hvis du ikke har lyst
Pia Andersen

25/01/2013 kl. 06:48
Så siger vægten 89,6. Har tabt 17,4 kg. på Dukan siden 22/10-12 og 20,4 i alt siden august 2012.
Miffi

25/01/2013 kl. 10:16
Øj hvor er det flot!!! Er det ikke dejligt at se et 8 tal foran.. har lige kigget lidt tilbage på denne tråd og kan se at du 9. januar vejede 92.. det går da vildt stærkt! Jeg synes det er fantastisk når du allerede HAR tabt så meget. STORT tillykke med alle dine tabte kg! Gir stor motivation til os andre der lige er startet <br />
du må ha en fantastisk weekend.. kan da ikke blive andet <br />
Mange taberhilsner Miffi
Pia Andersen

25/01/2013 kl. 10:31
Hej Miffi<br />
<br />
Tusind tak, og ja, det går godt nok stærkt. Kan passe mere og mere gammelt tøj fra skabet Hver gang, den rykker nedad, skal jeg lige prøve tøjet, der ligger og venter Det bedste ved det hele er, at jeg slet ikke har savnet noget, under hele kuren. Skal siges, at jeg deler en flaske vin med manden hver lørdag til maden. Når vi er færdige med at spise, går vi en rask tur på en times tid, og så kværner vi resten af flasken til TV <br />
<br />
Jeg har smidt før og "under" billede op i min dagbog forleden dag. Det er ren gyser, når man ser på det førbillede :-o<br />
<br />
Taberhilsen<br />
<br />
Pia
merlinine

25/01/2013 kl. 11:18
Hejsa, kan kun tilslutte mig at det er skønt at se et 8-tal istedet for 9. foran. Jeg er "nybegynder" (6.jan.13) og har smidt 6 kilo allerede. Håber jeg når ligeså langt som I er. Mit mål er 15 kilo mere inden 15.6.13. Synes lidt jeg løber tøt for ideer på proteindagene. Heldigvis er jeg MEGA glad for æg så dem får jeg rigeligt at.
Pia Andersen

25/01/2013 kl. 11:51
Hej med dig<br />
<br />
Der ligger en masse lækre opskrifter herinde, som du kan lade dig inspirere af jeg spiser også en hel masse æg.
Bitten Lundsgaard

19/02/2013 kl. 08:43
Min vægt mandag morgen sagde 82,7 kg.<br />
Jeg ved godt, jeg ikke bør veje mig hver dag og at jeg ikke bør skrive det herinde, men det her bliver jeg nødt til at dele.<br />
For vægten her til morgen sagde... 79,0 kg! Er det ikke for vildt?<br />
<br />
Og er denne tråd helt død? Synes den er super god, jeg har bare været Dukan-fraværende i en periode, men nu er jeg tilbage i hård stil <br />
<br />
Kram Bitten
Oerkenens datter

19/02/2013 kl. 08:46
Wow hvor er det flot. Du kommer da snart i mål.
Amandus4711

19/02/2013 kl. 11:51
Det er motiverende at læse om jer herinde.<br />
Jeg startede selv sidste mandags med 3 dage i fase 1 og er derfor nu på 6. dag i fase 2.<br />
Tirsdag er min veje dag, da jeg her er i svømmehallen med digitalvægten.<br />
Jeg har siden i tirsdags gået fra 83,7 til 82,0. Ønsket mål er 72, så der er lidt vej endnu. Men fedt at se, at tallene går nedad. Jeg har selv valgt at tage 1:1 dage med protein, da jeg ellers savner grøntsagerne for meget.<br />
Jeg led rigtig meget af hovedpine den første uge, tror det skyldes at sukkeret skulle ud af systemet. Spiste tidligere slik hver dag.<br />
Held og lykke med jeres vægttab og lad os endelig motivere hinanden.
mig

19/02/2013 kl. 13:24
Så flot tab i har haft, tillykke med det <br />
<br />
Ja men så må vi bare ha gang i den igen
Ninapiie

19/02/2013 kl. 19:45
Det er da fedt hvis i/vi kan få gang i den her tråd igen Syntes ihvertfald det har været dejlig motiverende at "binde" sig til at skrive her inde <br />
Jeg er jo nået i mål ( fase 3) med jeres dejlige opbakning!!❤<br />
Tog jo lidt på i starten af fase 3 ( det var lige i starten af december... Fristelsernes måned ) Jeg startede fase 3 med en vægt på 67,5 kg ( start Dukan 94,5)<br />
Jeg er i anden halvdel af fase 3, og har lige været på ferie i Tyrkiet..... Nu siger vægten 72,9!<br />
Er der nogle der vil kæmpe med????<br />
Jeg skal altså ned på min fase 3 vægt igen!!!!!!!<br />
Da jeg jo har festmåltider oftest i weekenden, nøjes jeg med at veje mig fredag.....


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

05/05/2013 kl. 15:33
Kunne ik lige redigere i indlægget oven over så den pubbede frem igen....<br />
Men som skrevet oven over, siger vægten nu 72,9 kg! Skal ned på de 67,5 kg igen....<br />
Nogle der vil være med..... Så lad os gøre det sammen....<br />
Vi skriver vægt ( eller hvor meget man har tabt/ taget på) Det binder en lidt til at holde fast i Dukan Det er jo ik sjovt at skrive et plus vel


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

10/05/2013 kl. 08:09
Min vægt var ellers riiiigtig sød igår. Men idag siger den et minus 1,8 kg det er jeg skam rigtig tilfreds med Og da det er min faste veje dag idag.... Er det jo det der gælder ( det var et størrer minus igår.. Men sådan er det jo når man ik kan holde sig fra vægten <br />
Rigtig god weekend, til dig der læste med


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
lucky

10/05/2013 kl. 14:37
Flot Nina...<br />
Jeg hopper med her i tråden,vægten er minus 1,2 kg i dag....<br />
Min næste vejedag er på torsdag
Vibeke1965

10/05/2013 kl. 18:38
ok jeg er også med her - minus 1,4 kg siden mandag (lidt snyd men pænere end at skrive minus 0,3 siden sidste fredag)<br />
<br />
Fremover skriver jeg kun vægt ind om fredagen(forsøger også at lade være med at gå på vægten de andre dage... )
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.