Oprettet af Ninapiie d. 21/10/2012 kl. 11:15

Skal vi kæmpe sammen???

Syntes du at dit vægttab står lidt stille? At kilogerne ikke rigtig rasler af, som i starten? Eller er det bare surt at kæmpe alene? Så er den her tråd måske liiiiige noget for dig 8-)<br />
For her KÆMPER VI SAMMEN <br />
Hvis du har brug for noget opbakning fra en. Så skriv det her inde. I kan være 2, måske 5, det er op til jer I kunne aftale, at f.eks. Fredag skriver i jeres vægt ned ( evt. herinde, hvis i vil) og mandag morgen, skriver i igen herinde. I den periode, kæmper vi sammen. Dvs. vi overholder motion, kost og vand mængde som Hr. Dukan anbefaler. Og i og med man er bundet af, at nogle følger op på ens vægttab efter nogle dage.... prøver man jo nok at gi den en ekstra skalle Ved godt at der er forskel på, om man lige er startet osv. Men det skal jo ikke være et vædemål, men bare en hjælp til en selv..... og det er jo kun en selv man snyder 8O<br />
Håber i forstår pointen med den her tråd <br />
Jeg kan, vi kan, DUKAN :P


mig

10/05/2013 kl. 21:23
Weeee tillykke med jeres flotte tab
broch24

12/05/2013 kl. 16:53
Hej alle sammen jeg er helt ny og skal starte tirsdag så jeg kan få handlede det hele ind i morgen.. Jeg har altid været overvægtig og ked af hvordan jeg så ud. Det er bundet ud i en spiseforstyrrelse samt depression. Har i går hørt om denne kur og håber så inderlig at den virker. Efter de mange nederlag og hurtig give efter for fristelser har jeg absolut brug for at kæmpe sammen med andre...
frederikke29

12/05/2013 kl. 17:07
Hej og velkommen til.<br />
Lad os kæmpe sammen. Jeg er lige færdig med 5 dage i fase et og skal i fase to i morgen. Her os os er det mig og mine store piger der er på Dukan. Jeg har tabt 2 kilo på to dage og syntes at det går ret nemt. Dog tænker jeg hele tiden på hvornår jeg skal spise og hvad.<br />
Mit mål er at tabe 10 kg.
broch24

12/05/2013 kl. 17:34
Mit mål er 15 kg.. Synes bare det virker som en umulighed Hvad spiste du f.eks. på en dag og hvor mange gange..?
frederikke29

12/05/2013 kl. 17:49
Jeg har fået en lille hæfte fra ude og hjemme hvor der var en lille madplan i. Men nu har jeg opdaget denne side her og der er jo mange flere ting jeg må spise.<br />
Men dag et var det skyr/ fromage fras med havreklid, til frokost tun mousse og et æg. Til mellem måltid fik jeg mad pandekager. Og til aften fik jeg kylling bryst med ost og kalkun bacon og lidt fromage fras med vanille pulver.<br />
Så 5 måltider.<br />
Har ikke været sulten på noget tidspunkt, men maven har klaget lidt den første dag. Men ikke noget som jeg har set som et problem. Den skal jo vende sig til det nye mad
Ninapiie

12/05/2013 kl. 18:40
Iiihhh hvor dejligt i er med i kampen Min plan er også at jeg kun skriver fredag herinde ( andre er Velkomnen til også at skrive ind mandag..... Det gjorde ihvertfald før hen ved mig, at jeg huskede på at holde mig fra syndigt i weekenden, da jeg skulle skrive vægt herinde )<br />
Men nu holder jeg jo to fest måltider oftest i weekenden.... Så derfor skriver jeg kun fredag efter min PP dag <br />
Lad os tage kampen op.... Så vi kan få lidt mindre på sidenenene til når det snart er tid til lidt mindre tøj <br />
God mors dag til jer mødre


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
harboeromanius

12/05/2013 kl. 19:06
Hejsa jeg er lige blevet færdig med fase 1 og er begyndt i går på fase 2. Jegtabte 5,2 kg på 6 dage og er vildt tilfreds, jeg er nu bekymret om fase 2 sænker farten meget eller jeg tager på. Vejer i jer stadig hver dag eller bare en gang om ugen.<br />
Hilsen marlene
liloalroe

12/05/2013 kl. 19:57
Hej med jer.<br />
Jeg er lige startet i dag og skal være i fase 1 i 5 dage. Jeg håber på, at kunne smide i alt 46 kg. Virker som et helt vanvittigt tal, men vægten er også kommet et godt stykke over de 100 :0(<br />
Jeg vil rigtig gerne være med herinde, for det virker lidt uoverskuelgt ellers.<br />
Hilsen Lotte
broch24

12/05/2013 kl. 20:08
Hey frederikke29 tak for lidt inspiration..
Betonolga

12/05/2013 kl. 20:14
Hej Piger, jeg vil gerne være med til at kæmpe... Skal af med ca 25-30 kilo og synes også det er helt uoverskueligt!! Jeg startede i lørdags og synes det indtil nu har været okay. Skal være i fase 1 i 6 dage..<br />
Startvægt: 96,3
frederikke29

12/05/2013 kl. 20:42
Det var da så lidt det er dejligt at kunne hjælpe hinanden .<br />
Men kig efter opskrifter herinde for der er mange at vælge i mellem og der er flere ting herinde man må ift. Det som er i det lille hæfte jeg har.<br />
<br />
Så jeg er ved godt mod og er sikker på at vi sammen kan blive lettere
kunie

12/05/2013 kl. 20:47
Hejsa har været på den tidligere og tabte 12 kg så skete der en masse og wupti på igen med de fleste.Syntes det er meget svært at komme igang igen så jeg vil gern være med også startet 100 op i morgen har fået handlet ind til morgenmaden.
frederikke29

12/05/2013 kl. 21:00
Hej kunie det er øv når det kommer på igen. Men super du er klar igen.<br />
Jeg tror meget det handler om at man skal være mentalt klar for at få et resultat der holder.<br />
Men lad give det en skalle sammen.[*]
Ninapiie

12/05/2013 kl. 23:26
Jeg vejer næsten hver dag.... Elsker morgenstep på min badevægt Ej, er nok lidt af en kontrol freak. Men hvis man bliver slået ud af et + på vægten... Er det en dårlig ide. Jeg holder mig til min fredags vægt.... Da jeg jo har to festmåltider om ugen nu..... Så derfor ved jeg der med garanti er + om mandagen.<br />
Velkommen til alle i nye.... Dejligt at være flere.... Det giver ekstra motivation


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
meretep

13/05/2013 kl. 06:43
Jeg vil også gerne være med, starter idag, og skal være i angreb i 7 dage))
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.