Oprettet af Ninapiie d. 21/10/2012 kl. 11:15

Skal vi kæmpe sammen???

Syntes du at dit vægttab står lidt stille? At kilogerne ikke rigtig rasler af, som i starten? Eller er det bare surt at kæmpe alene? Så er den her tråd måske liiiiige noget for dig 8-)<br />
For her KÆMPER VI SAMMEN <br />
Hvis du har brug for noget opbakning fra en. Så skriv det her inde. I kan være 2, måske 5, det er op til jer I kunne aftale, at f.eks. Fredag skriver i jeres vægt ned ( evt. herinde, hvis i vil) og mandag morgen, skriver i igen herinde. I den periode, kæmper vi sammen. Dvs. vi overholder motion, kost og vand mængde som Hr. Dukan anbefaler. Og i og med man er bundet af, at nogle følger op på ens vægttab efter nogle dage.... prøver man jo nok at gi den en ekstra skalle Ved godt at der er forskel på, om man lige er startet osv. Men det skal jo ikke være et vædemål, men bare en hjælp til en selv..... og det er jo kun en selv man snyder 8O<br />
Håber i forstår pointen med den her tråd <br />
Jeg kan, vi kan, DUKAN :P


etnytliv

13/05/2013 kl. 09:59
Hej<br />
jeg starter også idag og skal være i første fase i 4 dage. håber vi kan støtte hinanden. og håber den virker
Vibeke1965

13/05/2013 kl. 10:06
Jeg vejer mig altså først på fredag....<br />
<br />
Til alle jer nye - denne tråd er super fin til opmuntring og hurtig deling af vægttab, men jeg vil anbefale jer at oprette en dagbog, hvor I lidt mere målrettet kan skrive hvordan det går med jer, tror I vil synes denne tråd bliver lidt uoverskuelig med tiden <br />
<br />

Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
kunie

13/05/2013 kl. 13:49
Hejsa Jeg er super klar desværre først fra i morgen men så skal den have en skalle da jeg rejser på ferie om 4 uger så der skal ske noget.Har ikke haft overskud til at få handlet ind pga arbejde 4 dage med 18 timer så træt træt.Men har handlet ind til at starte op i morgen med frisk mod. God dag til alle
frederikke29

13/05/2013 kl. 15:41
Til Vibeke 1965.<br />
Det lyder som en god ide med en dagbog. Men som du kan se er næsten alle nye og jeg er ikke sikker påskeæg ved hvordan man laver en sådan.<br />
Måske ene af jer andre ved det og kan starte den?<br />
<br />
mig

13/05/2013 kl. 20:52
Hej og velkommen til jer nye <br />
<br />
En dagbog starter man ved at går på forum forsiden og gå ned hvor der står "Min Dukan Dagbog"tryk sig ind der, derefter trykker man på "Nyt emne" og så har man gang i sin dagbog Giv den en overskrift som har noget med jeres nickname at gøre for så er den letter at finde Man kan lige trykke på Abonnér for så får man en mail når nogle skriver i ens dagbog <br />
Og ellers spørg i bare hvis der er noget i er i tvivl om <br />
<br />
Rita<br />
<br />
P.S- etnytliv: Jo den virker
frederikke29

13/05/2013 kl. 21:01
Hej og tak for din besked.<br />
<br />
Jeg har været derinde og kan finde alt det du nævner dog ikke der hvor jeg skal finde nyt emne-<br />
Så nu overlader jeg det til en anden at klare det. For jeg er ikke nogen IT nørd. Eller måske fordi jeg bruger min IPad.<br />
<br />
Men vi skal kæmpe sammen
Ninapiie

17/05/2013 kl. 21:20
72,9 i sidst jeg skrev...<br />
Idag 71 lige ud <br />
Så - 1,9..... Det sq ok <br />
Hvordan går det med jer???<br />
Hep hep hep


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

17/05/2013 kl. 21:32

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra frederikke29 den May 13, 2013, 21:01</b><br />
Hej og tak for din besked.<br />
Jeg har været derinde og kan finde alt det du nævner dog ikke der hvor jeg skal finde nyt emne-<br />
Så nu overlader jeg det til en anden at klare det. For jeg er ikke nogen IT nørd. Eller måske fordi jeg bruger min IPad.<br />
Men vi skal kæmpe sammen</div>
</div>
Hej Frederikke. Jeg er også på fra iPad..... Og er INGEN It nørd!!! Men som Rita skriver.... Tryk på forum oppe i den hvide søjle hvor der står : igang med kuren &gt; Faser&gt;..... Osv så klikker du på Forum&gt; og så kommer dagbøger frem. Klik på den! Så lidt oppe på siden kan du se nogle tal 1,2,3,4,...... Følg "linien" ud til højre. Der står en lilla rubrik med nyt emne. Spørg igen hvis det er <br />
Jeg skulle også lige lure det af nogle gange inden jeg forstod det <br />
Pøj pøj med kampen..... Hepper på dig


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
broch24

19/05/2013 kl. 16:37
Så er det sidste dag i angrebsfasen og har er gået fra 78kg til 75,2 det er godt nok dejligt.. God pinse....
frederikke29

19/05/2013 kl. 16:51
Hej tillykke med det.<br />
Dejligt når man kan se der sker noget. Og så er der udsigt til grønt i fase 2.<br />
<br />
God pinse til dig også<br />
<br />
Ninapiie

23/05/2013 kl. 22:03

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra broch24 den May 19, 2013, 16:37</b><br />
Så er det sidste dag i angrebsfasen og har er gået fra 78kg til 75,2 det er godt nok dejligt.. God pinse....</div>
</div>
Hold da op!!!! Det er flot!! Stort tillykke Håber ik du har haft for slemme bivirkninger.....<br />
Vi ses vel i morgen herinde


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

24/05/2013 kl. 07:21
-300 gr siden sidste Fredag. Så nu er jeg nede på min vægt igen efter en uge i Tyrkiet med all inclusive 69,7 sagde den.... Har længe ligget stabil her i fase 3.... Tror jeg prøver at tage et festmåltid mindre i weekenden... Ville være dejligt at smide de sidste 2 kg, så jeg rammer start vægten igen da jeg gik i fase 3, som var 67,5 kg.... Så kæmper videre med jer <br />
Rigtig god weekend til jer ❤


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
broch24

26/05/2013 kl. 09:56
Hey alle sammen håber i har haft en god weekend uden for mange fristelser..<br />
Min weekend blev lige lidt vildere end man lige havde regnet med. Startede fredag med at tage på cafe med en veninde og der havde jeg inde i mit lille hoved allerede sagt det gør da ikke noget hvis du tager en is, eller spiser noget derfra.. Men var sku stærkere ind jeg selv lige troede. Spiste en kylling salat rørte ikke dressingen og gav mit bacon til min veninde og hendes total lækre burger (Med bådekartofler og salatmayo puha den er bare god)<br />
Og så lørdag med boksekamp god mad, chips og det hele.. Men havde lavede chokoladebomber lidt koldskål og så aftensmad til mig selv. Min mand sagde også til mig at han var mega stolt af mig, at jeg havde holdt kuren så godt. Det er jo virkelig noget der hjælper en godt på vej..<br />
Men fortsat god søndag..
Droem Bay

26/05/2013 kl. 12:02
Hej! Jeg ved ikke om man bare må være med på den her tråd(?), men nu skriver jeg lige hvordan det går <br />
<br />
13. maj: 93 kg.<br />
26. maj: 88 kg.<br />
<br />
Yay! 5 kg. lettere på 13 dage, det er sgu da fedt!
batchloe

26/05/2013 kl. 13:15
hej tak ,,,,,er startet i dag vejer 69 og ønskede vægt er 55<br />
<br />
smil og go dag
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.