Oprettet af theidi d. 15/10/2012 kl. 09:13

theidis dagbog

Ja, så oprandt den "store" dag. Så startede jeg i dag. Jeg har ikke nogen vægt, men regner med, at få fat på en i dag. Så først i morgen kommer der vægtindberetning.<br />
Jeg har gået og ventet siden starten af november, hvor der var det der indlæg med ude og hjemme. Ville bare ikke starte før, da jeg med sikkerhed vidste, at jeg ville snyde i julen, og ikke orkede nederlag fra starten. Nu er jeg så startet, og glæder mig helt vildt, til at prøve:D<br />
<br />
Jeg syntes måske, at det er lidt svært i den første attackfasen, hvor man slet ikke må spise andet end proteiner. Jeg ville have bagt et dukanbrød i går, men havde desværre ikke fromage frais eller yoghurt eller hvad jeg nu lige ville bruge, så det skal jeg have fat i i dag. For så får man da lidt "brød" til f.eks. torskerogn, som jeg skal have til frokost i dag. Men ellers er jeg fortrøstningsfuld.<br />
<br />
Min vægt ligger omkring 101 og dukan siger, at jeg skal være på attack i 6 dage. Men i morgen kan jeg veje mig 100&#37; og kan så se, om det passer.<br />
<br />
Er det forstået rigtig nok, at man kun må få alt i alt 800 gr. mælkeprodukter?<br />
Eller er det eksklusiv mælk?<br />
<br />


Christel

13/04/2013 kl. 14:31
Jeg har det på samme måde. Nogen gange føler jeg mig som en flodhest, der er sprunget i mål før tid, fordi at jeg med mine tidligere graviditeter og store overvægt ikke kan regne med at være helt "tynd". Men vægten er ca. den der passer til mig, medmindre jeg skal have fjernet hud fra hele kroppen, og det havde jeg så ikke planer om.<br />
Jeg er sikker på at du er dejlig på din vægt, især når din mand siger det. Men eller post evt. billede så vi kan prøve at hjælpe med at vurdere?<br />
God dag/weekend
mig

16/04/2013 kl. 20:37
Hvor er det godt at se det går fint for dig i fase 3 er du stoppet med at tabe dig ? du tabte jo lige 1 kg ekstra i første uge ikke ?<br />
<br />
Ja det med at man skal vænne sig til den nye krop og se sig selv som ikke tyk er lige noget som tager lidt tid tror jeg, jeg ser også mig selv som tykker end da jeg var på sammen vægt for mange år siden men er sikker på det er noget inde i ens hoved <br />
<br />
Ha en dejlig aften søde <br />
Knuus ♥
Heidi79

17/04/2013 kl. 07:54
Hej Theidi,<br />
<br />
Det er bare så dejligt at det går godt i den nye fase og så endda med vægttab Jeg er sgu stolt <br />
<br />
Mht til det med at du ikke selv kan se det så har jeg det også sådan. Tror det er normalt eller ihvertfald mange der har det sådan. Mon ikke det fordi vi ikke tør tro på at det faktisk er sandt?? <br />
For vi kan jo sagtens se at tøjet er blevet for stort <br />
Jeg har også fået det sådan med tunikaer at jeg føler mig som et cirkustelt Selvom det ikke er meget store tunikaer/kjoler.<br />
Jeg begynder at forstå de mennesker som har behov for psykolog når de smider masser af kilo <br />
<br />
Kan du have en rigtig god solskinsdag <br />
<br />
Kh Heidi<br />
<br />
theidi

17/04/2013 kl. 09:18
Hej hej.<br />
<br />
Det går stadigvæk super <br />
<br />
Vægten svinger mellem 81,9 og 82,9, afhængig af tidspunkt på ugen. Så den er ikke faldet yderligere. Men var jo lidt nervøs for, om den nu ville stige , når nu jeg spiste mere/anderledes. Men det regulere den sev <br />
<br />
Så på trods af indtag af 2 skiver rugbrød og frugt dgl, og oftest den portion ost jeg må få, så bliver vægten stående Det er intet mindre end fantastisk <br />
<br />
Med hensyn til mit udseende og det at jeg ikke kan se tabet, ja, så må jeg jo bare fotsøge, at acceptere hvad andre siger, også selvom det er lidt svært endnu <br />
<br />
Dejlig dag til jer alle
mig

18/04/2013 kl. 10:32
Hej Heidi <br />
<br />
Hvor er det altså bare godt ja vægten vil jo altid svinge lidt <br />
Kan godt forstå du var nervøs <br />
<br />
Er sikker på det nok skal komme at du kan se det hvad når du ser billeder ? der var det først det gik op for mig der var sket en masse <br />
<br />
Også en rigtig dejlig dag til dig <br />
<br />
Knus Rita
Christel

18/04/2013 kl. 10:36
Nu ser folk dig jo ikke uden tøj på. Så i sidste ende er det din egen vurdering. Og at du skal være tilpas. Enten forenes du med din vægt, eller du vælger at snuppe et par kg mere. Måske taber du dig mere i fase 3.<br />
Personligt er jeg stadig i tvivl, om hvad der er det rigtige for mig.
theidi

01/05/2013 kl. 10:23
Hej alle sammen.<br />
<br />
Længe siden <br />
<br />
Her går det helt fantadtisk <br />
<br />
Vægten falder stadigvæk lidt, trods mens og gode festmåltider. Jeg klager ikke <br />
<br />
Jeg er begyndt, at blive glad for min mave, for kan jo se, at DEN ER JO TYND <br />
<br />
Jeg elsker min nye livsstil, det er jo fantastisk, og jeg spiser faktisk mere nu, end jeg gjorde førhen. Altså hvo herligt :-D<br />
<br />
Dejlig 1. maj alle sammen
Heidi79

01/05/2013 kl. 11:31
Hej Theidi,<br />
<br />
Hvor er det bare dejligt at det stadig går den rigtige vej Det er jo fantastisk.. <br />
<br />
Det er godt at du begynder at kunne lide din tynde mave og jeg er sikker på du ser skide godt ud <br />
<br />
Du må også have en rigtig god 1 maj <br />
<br />
Heidi
Vibeke1965

01/05/2013 kl. 11:42
Super dejligt for dig :D
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
mig

25/05/2013 kl. 23:32
Heeeej Heidi <br />
<br />
Hvordan går det hos dig ? holder vægten ?<br />
<br />
Knuuuuus♥
Christel

20/06/2013 kl. 14:33
Hvordan går det?
theidi

27/06/2013 kl. 20:42
Hej alle.<br />
<br />
Long time. Tiden flyver bare afsted. Her går det godt. Der kom godt nok lige et par kilo på gr. lidt for mange kurser, men de er heldigvis pist forsvundet <br />
Kan ikke sige andet end, at jeg elsker at være tynd <br />
Har dog overvejet, at der godt må ryge lidt mere alligevel, så det tror jeg projekt efter sommerferie skal. Li være
theidi

10/01/2015 kl. 16:35
Hej igen alle sammen.

Tjaa, så er jeg her desværre igen, med en vægt højere end sidst tror jeg ( har ikke været på vægten endnu, bliver først på mandag, da jeg starte op igen).

Puha, hvor er jeg egentligt flov over mig selv, sur og ked af det, tænk det kunne komme så vidt igen

Jegvstarter op igen, for jeg elskede jo mit liv på det tidspunkt

Mandag er jeg klar igen mod kiloene, og så skal jeg sparke r..

God weekend alle sammen
rikken

11/01/2015 kl. 09:26
Hejsa.

Når jeg en gang bliver diktator, vil min første handling være, at afskaffe genbrugskilo, dem kan vi absolut godt undvære
Sidste gang, jeg var på Dukan, gik det galt i fase 4, har så forsøgt at starte op igen, uden held et par gange. Denne gang tror jeg dog mere på mig selv, da mit mål ikke er, at blive urealistisk tynd, men bare sundere og friskere. Jeg har heller ikke travlt, så om der går 10 uger eller 10 måneder, gør ingen forskel.

God kamp, jeg håber at vi begge holder kursen denne gang
Vibeke1965

11/01/2015 kl. 11:49
Øvøv - ja det er BARE så surt , ved det jeg er her jo også stadig.

denne gang GØR vi det

&nbsp;
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.