Oprettet af theidi d. 15/10/2012 kl. 09:13

theidis dagbog

Ja, så oprandt den "store" dag. Så startede jeg i dag. Jeg har ikke nogen vægt, men regner med, at få fat på en i dag. Så først i morgen kommer der vægtindberetning.<br />
Jeg har gået og ventet siden starten af november, hvor der var det der indlæg med ude og hjemme. Ville bare ikke starte før, da jeg med sikkerhed vidste, at jeg ville snyde i julen, og ikke orkede nederlag fra starten. Nu er jeg så startet, og glæder mig helt vildt, til at prøve:D<br />
<br />
Jeg syntes måske, at det er lidt svært i den første attackfasen, hvor man slet ikke må spise andet end proteiner. Jeg ville have bagt et dukanbrød i går, men havde desværre ikke fromage frais eller yoghurt eller hvad jeg nu lige ville bruge, så det skal jeg have fat i i dag. For så får man da lidt "brød" til f.eks. torskerogn, som jeg skal have til frokost i dag. Men ellers er jeg fortrøstningsfuld.<br />
<br />
Min vægt ligger omkring 101 og dukan siger, at jeg skal være på attack i 6 dage. Men i morgen kan jeg veje mig 100&#37; og kan så se, om det passer.<br />
<br />
Er det forstået rigtig nok, at man kun må få alt i alt 800 gr. mælkeprodukter?<br />
Eller er det eksklusiv mælk?<br />
<br />


mig

19/02/2013 kl. 14:09
Åh hvor er det godt at høre der er sket noget på vægten, tillykke med det <br />
<br />
Også en dejlig dag til dig <br />
Knus Rita
Heidi79

23/02/2013 kl. 12:41
Jubiiiii så ER det jo lige om lidt...<br />
Gå ekstra meget så er den hjemme <br />
<br />
HEP HEP HEP HEP
theidi

24/02/2013 kl. 10:27

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Heidi79 den February 23, 2013, 12:41</b><br />
Jubiiiii så ER det jo lige om lidt...<br />
Gå ekstra meget så er den hjemme <br />
HEP HEP HEP HEP</div>
</div>
<br />
:P Jeps. Og i denne uge røg endnu et kilo, så 4 tilbage.<br />
<br />
Regner med, at jeg starer med at løbe i næste uge, og så skulle den jo være hjemme :-P<br />
<br />
God dag til alle
fauer

24/02/2013 kl. 11:04
hvor er det flot....hepper på dig og god løbetur, det er så dejligt når man kommer afsted. det er jo kun de første 5 min det er lidt kold og i næste uge kommer der 3-5 grader og lidt sol.
tabt 26 kg, er i fase 3
Heidi79

24/02/2013 kl. 11:19
Weiiiiiii du er s** SÅ sej<br />
<br />
Glæder mig til du er i mål <br />
<br />
God løbetur og pas nu på derude
mig

24/02/2013 kl. 19:35
Åh hvor er det altså flot, tillykke <br />
God løbetur <br />
<br />
Ha en dejlig aften <br />
Knus<br />
Rita
theidi

26/02/2013 kl. 22:00
Så fik jeg løbet for første gang i går, og for søren, hvor gik det fint :D<br />
Sidst jeg løb, var jeg min. 10 kilo tungere, og det kunne mærkes nu. Og tøjet sad jo altså også lidt bedre <br />
<br />
Og vægten, ja ja, den gik også ned. Dejligt :D
mig

26/02/2013 kl. 23:21
Wow hvor er det bare flot Ja det vil jeg godt tro kunne mærkes og var det ikke vildt hårdt når det er så længe siden ? hvor langt kunne du så løbe ?<br />
<br />
Tillykke med det tabte <br />
<br />
Godnat til dig <br />
Knus<br />
Rita
Heidi79

27/02/2013 kl. 11:13
Seje dig.... <br />
<br />
Du skal snart have nyt løbetøj hvis du fortsætter i den fart. Hvordan har benene det idag?? <br />
<br />
God dag
theidi

27/02/2013 kl. 11:19

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra mig den February 26, 2013, 23:21</b><br />
Wow hvor er det bare flot Ja det vil jeg godt tro kunne mærkes og var det ikke vildt hårdt når det er så længe siden ? hvor langt kunne du så løbe ?<br />
Tillykke med det tabte <br />
Godnat til dig <br />
Knus<br />
Rita</div>
</div>
<br />
Det var faktisk ikke hårdt, jeg har jo også været vant til, når jeg gik ture dgl, at gå i ret højt tempo. Så det var ok :D<br />
<br />
Jeg løber efter et program fra slankedoktor, hvor man på 9 uger skulle kunne løbe ca. 5 km. Så startede ud med 5 min. gang, 1 min løb, 5 min. gang, 2 min. løb og 7 min gang. Jeg nåede 2,25 km. Er ok tilfreds, og skal også afsted i dag. Der skal jeg løbe lidt mere, men det føler jeg også sagtens jeg kan :D
theidi

27/02/2013 kl. 11:21

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Heidi79 den February 27, 2013, 11:13</b><br />
Seje dig.... <br />
Du skal snart have nyt løbetøj hvis du fortsætter i den fart. Hvordan har benene det idag?? <br />
God dag</div>
</div>
<br />
Benene har det helt fint, men det var jo heller ikke så langt jeg løb (se ovenfor).<br />
<br />
Vægten var endnu engang faldet, så nu er der kun 3,3 kilo tilbage. Jeg kan se målet lige ud af vejen :D
Heidi79

27/02/2013 kl. 12:48
Næ det kan da godt være det ikke var langt, men jo stadig lidt anderledes end du ellers har gjort men du har nok ret at det nok har hjulpet med alle dine gåture. <br />
<br />
Ja det er bare så s**** godt gået <br />
<br />
Jeg står der og hepper
theidi

28/02/2013 kl. 15:44
Weeeee, så røg der lige lidt ekstra igen :D<br />
<br />
2 kilo til mål, svigermor giver mig en tur ud og spise, hun er bare helt fantastisk, og også min største støtte under dette vægttab :D Stor ros til hende, også selvom hun ikke læser dette her.<br />
<br />
Løb jo en tur igår igen, lidt sværre end den anden dag, ved ikke om det var luften der gjorde det her, men her var tåget og diset og næsten ikke til, at trække vejret. Men jeg gjorde det!!!!!<br />
<br />
Løber i morgen igen. 3 gange om ugen, det må være fint :D<br />
<br />
Nu vil jeg tage til håndbold med tøsen.<br />
<br />
God aften alle I dejlige tabere
fauer

28/02/2013 kl. 18:28
hvor er det flot med du får løbet og nu er du snart i mål
tabt 26 kg, er i fase 3
mig

05/03/2013 kl. 22:44
Weeee det er bare så godt, tillykke med det <br />
Ihh hvor er det bare godt med den støtte du har fra svigermor, det betyder bare så meget <br />
<br />
Det løbe program startede jeg også på sidste år men gik desværre i stå men har planer om at starte op igen når vejret bliver lidt varmer <br />
<br />
Tænker på du må være tætter på mål nu glæder mig til at høre om det <br />
<br />
Ha en dejlig aften <br />
Knuus<br />
Rita
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.