Oprettet af theidi d. 15/10/2012 kl. 09:13

theidis dagbog

Ja, så oprandt den "store" dag. Så startede jeg i dag. Jeg har ikke nogen vægt, men regner med, at få fat på en i dag. Så først i morgen kommer der vægtindberetning.<br />
Jeg har gået og ventet siden starten af november, hvor der var det der indlæg med ude og hjemme. Ville bare ikke starte før, da jeg med sikkerhed vidste, at jeg ville snyde i julen, og ikke orkede nederlag fra starten. Nu er jeg så startet, og glæder mig helt vildt, til at prøve:D<br />
<br />
Jeg syntes måske, at det er lidt svært i den første attackfasen, hvor man slet ikke må spise andet end proteiner. Jeg ville have bagt et dukanbrød i går, men havde desværre ikke fromage frais eller yoghurt eller hvad jeg nu lige ville bruge, så det skal jeg have fat i i dag. For så får man da lidt "brød" til f.eks. torskerogn, som jeg skal have til frokost i dag. Men ellers er jeg fortrøstningsfuld.<br />
<br />
Min vægt ligger omkring 101 og dukan siger, at jeg skal være på attack i 6 dage. Men i morgen kan jeg veje mig 100&#37; og kan så se, om det passer.<br />
<br />
Er det forstået rigtig nok, at man kun må få alt i alt 800 gr. mælkeprodukter?<br />
Eller er det eksklusiv mælk?<br />
<br />


theidi

09/11/2012 kl. 08:34
Så havde jeg lige endnu en dag med massere af mad, og ved I hvad?<br />
Vægten sagde yderligere 700 g. af :D Nu tror jeg, at vægten og jeg er blevet venner igen, så nu kan vi godt tage lidt pauser indtil på mandag :D<br />
<br />
I morgen skal vi til hundetræning for første gang, er lidt spændt på, hvad Simba siger til det. Og derefter skal vi holde fødselsdag for lillemanden, så hele familien kommer og der skal bages boller og brunsviger. Tror jeg laver nogle muffins til mig selv, så har jeg også noget lækkert :D<br />
<br />
Idag står den jo på Vild med Dans finale, puha, mon ikke vi får lidt motion af at sidde og kigge på der også <br />
<br />
Og nu tror jeg lige, jeg vil går ind, og kigge efter gode ideer til aftensmad, syntes ikke rigtig, at jeg kan finde på noget.
mig

10/11/2012 kl. 01:11
Weee det er bare så flot, tillykke med det Dejligt i er venner igen Ja de ahr godt af at stå lidt for sig selv <br />
<br />
Uhh det bliver da spændene Og i må ha en dejlig fødselsdag , muffins lyder som en god idè <br />
<br />
God nat til dig
Heidi79

11/11/2012 kl. 16:53
HVOR VIIIIIIILLDTTTTT FLOOOOTT <br />
<br />
Hvis du lever dig nok ind i det og står og danser på gulvet, så er jeg sikker på at du har tabt dig af det <br />
<br />
Håber ikke Simba blev skræmt til træningen.<br />
<br />
Jeg kan anbefale tærten <br />
<br />
Fortsat god weekend.
theidi

12/11/2012 kl. 10:48
Så er jeg tilbage igen efter en dejlig weekend. Fødselsdagen lørdag med lillemanden gik fint, godt nok var jeg absolut ikke vild med de der vanilie-kanelmuffins, men jeg spiste dem og ikke noget af det andet :D<br />
<br />
Simbas træning gik over al forventning, han er bare dygtig. Måske lidt for meget fremme i skoene, men det er jo også bedre end at han er bange for alt :D<br />
Han er bare dygtig og lærenem :D<br />
<br />
Datteren har ligget syg hele weekenden, så det har selvfølgelig været lidt træls, fyret har ikke virket, så vi har ikke haft hverken varme eller varmt vand. Så er det godt, at man har en brændeovn :D<br />
<br />
Vægten er jeg stadigvæk gode venner med. Det går pænt nedaf :D<br />
<br />
I aften kommer min lillebror hjem fra Grønland, hvor han arbejder på et børnehjem. Nøj hvor jeg glæder mig. Han kommer herned i morgen og holder fødselsdag for lillemanden (der er det hans rigtige fødselsdag), og ingen af børnene ved det, så de bliver så overrasket :D<br />
<br />
God dejlig slankende dag til alle
mig

12/11/2012 kl. 22:19
Super godt fødselsdagen gik godt Jeg har nu heller ikke rigtig fundet nogle af de muffins jeg kan li men har nu heller aldrig været så meget til kage så det er måske også dumt at begynde på nu Den ensete kage jeg kan li af de Dukan nogle er den chokoladekage med mousse, ja og romkugler af resten af sammen kage <br />
<br />
Dejligt i har fået en lærenem hund <br />
<br />
Øv med din datter, god bedring med hende <br />
Ja brændeovn er en god ting <br />
<br />
Tillykke med vægten, super det går den rigtige vej <br />
<br />
Ej hvor bliver det spændene nå de så opdager ham Må også være dejligt for dig han kommer forbi Håber i får en dejlig aften <br />
Heidi79

15/11/2012 kl. 09:29
Ej det er altså så træls når fyret strejker... <br />
Det prøvede vi lige efter vi var flyttet ind i huset og det var snestorm udenfor... grrr det var koldt!<br />
<br />
Dejligt det går godt med vægten, så ved man at man går det rigtige <br />
Du er jo blevet vent helt af med det sukker,kage slik halløj!! thumps up til dig for det <br />
<br />
Sikke dog en fantastisk hund, det bliver sikkert en god vagthund/familiehund <br />
<br />
Jeg håber i får en rigtig god dag med din bror og at ungerne bliver VIIIILLLLdt glade.<br />
<br />
God slankedag til dig også
theidi

15/11/2012 kl. 11:11
Dagen med min lillebror og lillemands fødselsdag gik bare så godt. Børnene var ældevilde over, at se ham, og vi andre ligeså <br />
Maden gik godt, de andre fik almindelig pizza og pommes frites og jeg fik en dukanpizza, som jeg iøvrig er faldet godt og grundigt for :D<br />
<br />
I går gik den med afslapning, det er altså stadigvæk lidt hårdt med den lille Simba om natten, fordi han gerne vil ud og tisse og have selskab temmelig tit, så jeg føler mig efterhånden helt brugt. Men det bliver heldigvis bedre :D<br />
<br />
Er ikke så god til, at komme herind hver dag mere, eller i hvertfald ikke, at få skrevet, men det går jo også stille og roligt nedaf :D<br />
Jeg er dog herinde hverdag, bare lige for, at kigge lidt rundt på, hvad I andre skriver. Er nok ikke så god til, at få svaret nogle af i andre, men jeg følger altså med :D<br />
<br />
Dejlig dag til alle.
mig

15/11/2012 kl. 15:36
Åh det var super godt at høre <br />
Mums lækker mad også <br />
<br />
Ja sådan er det med en lille hund, det er jo næsten som at få en ny baby <br />
<br />
Nej man kan jo ikke være alle steder på en gang og det lyder jo til du har nok at se til og de ting skal jo altså klares før man lige sætter sig her og skriver <br />
Men dejligt lige at høre du er med og det køre godt for dig <br />
<br />
Ha en dejlig dag
theidi

19/11/2012 kl. 10:56
Så er endnu en weekend gået i rasende fart. Fredag var vi hos mine forældre og spise Mortens and (ved godt vi var lidt forsinket, men så kunne min lillebror nå, at være med, da han stadigvæk var hjemme). Jeg tillod mig en minimal brunkartoffel og en sjat sovs, men for søren hvor fik jeg dårlig samvittighed :?<br />
<br />
Lørdag stod den på drengefødselsdag for lillemanden, med skattejagt, bål, snobrød og pandekager (altså ikk til mig ).<br />
<br />
Søndag stod på hygge og julepyntning :D<br />
<br />
Og ved I hvad. Vægten er simpelthen min bedste ven :D Nu er jeg nået over de 10 kilo, på så kort tid :D Det her er jo drømmekuren :D<br />
<br />
Så vi fortsætter ufortødent, og håber på, at de næste 10 kommer til, at gå næsten lige så gnidningsfrit :D Mangler lige 600 g., så er jeg under 100. Uha, hvor bliver det dejligt :D<br />
<br />
Dejlig solskinsdag til alle :D
Heidi79

20/11/2012 kl. 10:46
Hejsa,<br />
<br />
Thumps up Det er da bare så fedt for dig Jeg er sikker på at hvis du bare fortsætter som hidtil så skal det nok gå godt <br />
<br />
Fik du slet ikke ondt i maven af maden??<br />
<br />
At have en lille hvalp er da mega hårdt, men når først den er renlig så får du din nattesøvn igen <br />
<br />
Ej den der pizza må jeg altså prøve at lave så... Har set der er flere der har rost den <br />
<br />
I starten skrev jeg også mere, men efter de har sent mig ud i aktivering så har det knibet lidt med tiden (sidder og skriver fra aktiveringskurset nu):D<br />
Fra den 6 dec. der vil jeg nok igen bo her på hjemmesiden :D<br />
<br />
God dag til dig
theidi

21/11/2012 kl. 08:38
Jeg fik faktisk ikke ondt i maven, men det var også meget lidt jeg tog, så heldigvis for det :D , men det giver alligevel nogle tanker, når man får så dårlig samvittighed over så lidt <br />
<br />
Jeg føler, at det går fremad med lille Simba, han har skiftet fodder og er begyndt, at spise som han skal, spiser det op han får serveret, og har ikke noget stående i længere tid, det tror jeg helt sikkert vil hjælpe. Og i nat var jeg kun oppe kl. 2, yahhh, men på den anden side, så var jeg oppe 4 gange sidste nat, så lad os nu se <br />
Men han bliver mere og mere som "en rigtig hund", jo længere vi har haft ham, men selvfølgelig skal vi lære hindanden at kende.<br />
<br />
Og ja, når han er renlig, så får jeg nok også mere ro på, er mere frisk igen, og har overskud til at kigge herind lidt oftere :D<br />
<br />
Nu nærmer julen sig jo også, og en masse travlhed med hensyn til julefrokost osv. Skal til en allerede fredag, men vi skal have buffet, med massere af kød, tror jeg bager en bolle eller 2 og tager med, for jeg har ikke pv dag den dag. Måske jeg skal rykke det, så det passer, så kan jeg da spise lidt mere?<br />
Nå vi får se, jeg vil helst køre 2-2, det har fungeret indtil videre.
mig

21/11/2012 kl. 13:16
Hold da op et flot tab du har haft til nu, tillykke med det Ja det var så de første 10 kg og se lige hvor nemt det rent faktisk har været så er man bare så klar til de næste 10 kg ikke og lige om lidt skriver du et 9 tal først <br />
<br />
Dejligt du kun måtte op en gang i nat, så er der håb forude <br />
<br />
Dejligt at se du tænker dukan når du skal til julefrokost, siger meget om at du bare vil det her, så sejt <br />
<br />
Man kan godt bytte lidt om på dagende engang imellem men man skal helst ikke gøre det for tit <br />
<br />
Ha en dejlig dag
theidi

26/11/2012 kl. 08:50
Hej alle.<br />
<br />
Så er endnu en,dum, uge gået. Vægten steg og steg og blev ved, uanset hvad jeg gjorde (syntes jeg jo selv), men efter råd fra lle de dejlige kvinder herinde, er den igen på rette kurs.<br />
Weeeeeeeeee jeg nåde under de 3 cifre nu :D , så det går bare derudaf :D<br />
Har også været ude og gå en dejlig lang tur i går, 1½ time i Svanninge bakker, helt fantastisk. Kun os, da det jo regnede og blæste, så andre har nok holdt sig inden døre, og derefter hjem og klippe klistre til julepynt. Meget hyggeligt.<br />
Og en dejlig afslutning på dagen med "Forbrydelsen" :D<br />
Jeg er så glad så glad. Også selvom, det har været en møgnat. Simba kunne ikke sove, fordi det blæste og larmede (bor i et gammelt bondehus), så han faldt først til ro ved 1.30-tiden, og så kom den store ind, fordi hun havde vokseværk. Men fra 2 til 5.20 fik jeg da sovet :?<br />
<br />
I dag kommer den nok til, at stå på afslapning, når jeg kommer hjem <br />
<br />
God dag til alle
mig

26/11/2012 kl. 12:01
Ja men det er jo bare så flot det tab du har haft til nu, tillykke med det og tillykke med du nu skriver et 9 tal først <br />
Ja du har smidt 1/3 af det du vil af med, det er da vildt <br />
<br />
Kan godt forstå det kun var jer der var ude for sikke da et skod vejr hehe<br />
<br />
Ja det lyder som du kunne trænge til lidt afslapning efter den nat <br />
<br />
Ha en dejlig dag
theidi

03/12/2012 kl. 08:41
Så er endnu en uge gået, og endnu 1 kg er smidt :D Det er jo bare så fantastisk. Jeg er blevet bedre til, ikke at veje mig hver dag, for kan godt se, at den ryger lidt op og ned i løbet af ugen, så jeg holder fast ved vægten mandag og torsdag.<br />
<br />
Min tid er så fyldt ud i øjeblikket, at det næsten ikke er til, at holde ud. Overarbejde med kurser, foredrag osv. og man vil meget hellere være hjemme ved familien. Men nu skulle det være ved, at være ovre, så vi kan nyde julen 100 &#037; sammen alle sammen derhjemme :D<br />
<br />
Har stadigvæk ikke syndet andet end 2 mini mini brunkartofler til mortens aften, så er faktisk pænt stolt af mig selv <br />
Jeg har lavet chokoladekage med mousse, da vi skulle til min mormors fødselsdag lørdag, hvor de andre skulle have lagkage. Jeg havde taget kyllingesnitzchler med til frokost, med skinke omkring, da de andre skulle have sild, leverpostej, frikadeller, kartoffelsalat osv. Så der gik det også helt ok :D<br />
<br />
Har besluttet, at synde den 14., hvor jeg skal til julefrokost, og så d. 24 og måske 25 hvor det er datterens fødselsdag, men i hvertfald de 2 dage, og helst ikke mere, for jeg er så opsat på det her, så det bare skal gå, og helst så hurtigt som muligt <br />
<br />
Nu vil jeg smutte, god dag til alle herinde.
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.