Oprettet af theidi d. 15/10/2012 kl. 09:13

theidis dagbog

Ja, så oprandt den "store" dag. Så startede jeg i dag. Jeg har ikke nogen vægt, men regner med, at få fat på en i dag. Så først i morgen kommer der vægtindberetning.<br />
Jeg har gået og ventet siden starten af november, hvor der var det der indlæg med ude og hjemme. Ville bare ikke starte før, da jeg med sikkerhed vidste, at jeg ville snyde i julen, og ikke orkede nederlag fra starten. Nu er jeg så startet, og glæder mig helt vildt, til at prøve:D<br />
<br />
Jeg syntes måske, at det er lidt svært i den første attackfasen, hvor man slet ikke må spise andet end proteiner. Jeg ville have bagt et dukanbrød i går, men havde desværre ikke fromage frais eller yoghurt eller hvad jeg nu lige ville bruge, så det skal jeg have fat i i dag. For så får man da lidt "brød" til f.eks. torskerogn, som jeg skal have til frokost i dag. Men ellers er jeg fortrøstningsfuld.<br />
<br />
Min vægt ligger omkring 101 og dukan siger, at jeg skal være på attack i 6 dage. Men i morgen kan jeg veje mig 100&#37; og kan så se, om det passer.<br />
<br />
Er det forstået rigtig nok, at man kun må få alt i alt 800 gr. mælkeprodukter?<br />
Eller er det eksklusiv mælk?<br />
<br />


Heidi79

05/02/2013 kl. 14:00
Det er bare SÅ flot det du har opnået på så kort tid <br />
Det er da mega træls at det ikke sker så meget, men det skal nok komme. Det må jeg også sige til mig selv pt.<br />
Jeg er sikker på du nok skal nå målet inden din fødselsdag og så tager vi 3 fase meget stolte <br />
<br />
Måske du ikke spiser nok??<br />
<br />
Hepper på dig
lucky

06/02/2013 kl. 07:23

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra theidi den February 4, 2013, 08:35</b><br />
Vejedag, og øv øv. Kun tabt 300 g <br />
Nu har det ellers gået så godt, og så i denne uge, så har jeg først taget 1,5 kilo på helt af sig selv (har hverken syndet eller levet anderledes end jeg plejer) og har så igen tabt dem og 300 g. mere. Men det er da træls, at der skal komme kilo på, når nu man er helt og aldeles stadhaftig <br />
Ved godt, at det ville komme på et tidspunkt, hvor det ikke gik så stærkt mere, men ligefrem at tage så meget på, det er sgu da lidt surt!!!!!!<br />
Men jeg giver ikke op krop, jeg kæmper imod og fortsætter ufortrødent. Så kan vi jo se, hvem der vinder (og det bliver ikke dig krop)!!!!!!!!!<br />
Et par gåture af 6 km i weekenden har måske også hjulpet lidt på, at der kom lidt gang i tabet igen?<br />
Nå, det var lige lidt træls fra mig af, håber det er lidt bedre i næste uge.<br />
Skulle jo gerne nå de sidste 6,4 inden 26. marts, der har jeg fødselsdag, og regner da med, at kunne spise festmåltid den dag <br />
Jeg tror på det endnu, selvom det bliver sværre og sværre at nå. Håber vejret snart arter sig, så jeg kan komme igang med, at løbe :D<br />
God dag alle i slankende mennesker</div>
</div>
Hej har lige læst tilbage i din dagbog,du har haft et flot vægttab,og ja de sidste kg kan være svære at slippe håber du når dit mål til tiden
theidi

06/02/2013 kl. 11:37
Tak for de dejlige opmuntringer, det varmer og gør en glad :D<br />
<br />
Og se lige, hvor jeg smiler :D<br />
Der er lige røget 1,3 kilo siden mandag, så jeg smiler og smiler igen. Så kan det ske, at der ryger lidt mere end et par hundrede gram ad gangen alligevel. Ikke at det ikke er godt nok, for et par hundrede gram her og der, det giver jo godt i den sidste ende.<br />
<br />
Må dog også lige tilføje, at det også har været den tid på mdr., så det har måske spillet ind?<br />
Nogle gange kan jeg se det på vægten og andre gange ikke. Dette var så nok en af de gange.<br />
<br />
Nu tror jeg på målet, jeg VIL OG SKAL nok nå det, og så kan vi sammen "feste" os ind i fase 3 Heidi :D<br />
<br />
God dag alle dejlige mennesker herinde :D
Heidi79

06/02/2013 kl. 20:07
DU kan tro vi skal feste ind i fasen det bliver så vildt <br />
Sikken fødselsdage vi skal have.. har også i marts <br />
Du SKAL nok nå det. Dit smil smittern <br />
<br />
Du er så sej.. jeg er sgu stolt af dig. Er det ikke bare vildt og se hvordan du er svundet ind?? Tøj som man nu skal smide ud fordi man ALDRIG skal derop igen!!!<br />
<br />
Godt at tiden på måneden er overstået så du kan blive glad igen jeg er alti mærket af det det og maven.. grrr<br />
<br />
Nå men glæder mig til næste besked/vejning <br />
<br />
<br />
<br />
mig

06/02/2013 kl. 20:58
Wow det er sgu da flot, tillykke med det Ja ser dit smil, smukt er det <br />
Ja det har nok været en af de gange Åhh der er bare ikke langt til mål nu, det er sååå flot <br />
<br />
Ha en dejlig aften <br />
Rita
theidi

11/02/2013 kl. 09:55
Hmm og så var det vejedag igen. Og hvad siger den dumme vægt?<br />
89. Og se lige, hvor sur jeg også kan se ud <br />
Det er et plus på 800 g. siden sidste onsdag. Øv hvor bliver jeg sur. Vægten drøner op og ned og op og ned. Jeg kan da heldigvis sige, at nu drøner den ikke over 90, det gjorde den i sidste og forrige uge. Så alt i alt må der jo alligevel ryge lidt i løbet af hver uge. Men den kunne nu godt arte sig, det gør den ikke. Jeg kæmper videre, for jeg ved at jeg kan. Og det skal nok komme. Hvis ikke jeg når det til fødselsdagen, så når jeg det nok bagefter <br />
<br />
God dag alle sammen
Christel

11/02/2013 kl. 10:00
Har du spist efter fase 2 eller lidt udenfor, siden den stiger?<br />
Må jeg spørge, hvor høj du er? Dejligt at se, at andre end jeg har en ønskevægt på omkring de 80+.
mig

11/02/2013 kl. 22:48
Øv den skod vægt altså nå men du er jo sej så du forsætter kampen og så skal det sidste nok komme af Prøv at skriv ned et par dage hvad du spiser og se om der skal lid justering til <br />
<br />
Knuuus Rita
theidi

12/02/2013 kl. 09:21

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Christel den February 11, 2013, 10:00</b><br />
Har du spist efter fase 2 eller lidt udenfor, siden den stiger?<br />
Må jeg spørge, hvor høj du er? Dejligt at se, at andre end jeg har en ønskevægt på omkring de 80+.</div>
</div>
<br />
Jeg har absolut kun spist efter fase 2. Ingen udskejelser eller noget, så det er jo lidt træls, at det går sådan. Men nedaf skal jeg nok komme, om det så er stille og roligt, så skal jeg nok komme i mål.<br />
<br />
Jeg regner med, at jeg stopper ved 82,9, og så køre jeg alle faser til ende (det vil sige, at jeg er færdig om ca. 290 dage, når jeg er færdig med fase 3), og så tager jeg den derfra. Hvis jeg er tilfreds nok med udseendet, så bliver jeg hvor jeg er, ellers kan jeg jo altid tage 5 eller 10 kilo mere til den tid.
Christel

12/02/2013 kl. 11:11
Lyder godt.<br />
Hvor høj er du?
Heidi79

12/02/2013 kl. 11:51
Hej Theidi,<br />
<br />
ØV ØV ØV dumme vægt. Kan altså bedst lide dig glad <br />
Jeg tror på du nok skal komme i mål til fødselsdagen <br />
<br />
Og gør du det ikke så hepper jeg på dig alligevel <br />
<br />
God dag
hannemor3

13/02/2013 kl. 09:03
Hey næsen op i vejret, du kan godt være stolt!!! Du har tabt over 20 kg :-D<br />
Det behøver ikke være maden der gør vægten tager et hop, det kan være din cyklus der driller eller hvis du ikke har fået rørt dig nok!<br />
<br />
Jeg hepper på dig og ved du kan nå dit mål. Hvis du ikke når det til fødselsdagen, så når du det kort derefter. Det er jeg helt sikker på!<br />
<br />
Knus<br />
Hanne
theidi

13/02/2013 kl. 14:50

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Christel den February 12, 2013, 11:11</b><br />
Lyder godt.<br />
Hvor høj er du?</div>
</div>
<br />
Jeg er ca. 176, og ved godt, at mit BMI ikke kommer til at ligge perfekt, men der nedaf er også ok :D<br />
<br />
Jeg skal nok blive glad igen, det går hurtigt over med mit surmuleri Og vægten, ja den skal nok blive god igen. Jeg kæmper også stadigvæk for, at nå det til fødselsdagen, ville egentlig gerne starte med at løbe, men frost i lungerne, når man ikke er vant, det er en dårlig kombination for mig. Når jeg starter med løb, skal det være lige som med Dukan. Jeg skal være 100 &#037; klar, der skal ikke komme forhindringer i vejen, for så går det sikkert bare galt. Lige nu er jeg 199 &#037; klar, og vejret er desværre min forhindring. Så øv øv, jeg må fortsætte med at træne indendørs med det man nu engang kan <br />
<br />
Jeg holder ud, og hepper på alle i andre også. Kom så hep, hep :D
theidi

17/02/2013 kl. 17:59
<br />
Lige en lille opdate.<br />
<br />
Se hvor jeg smiler :D Nu går det den rigtige vej igen, og vægttab de sidste 2 dage på 1 kilo. Så helt tilfreds igen. Måske det er fordi jeg spiser aftensnack (youghurt)?<br />
Det passer i hvertfald med, at jeg har gjort det de sidste aftner, så nu fortsætter jeg :D<br />
<br />
Har først rigtig vejedag i morgen, så må vi se, om det giver noget i morgen også :D
theidi

18/02/2013 kl. 13:32
Og endnu 100 gram røget siden i går. Nu er der altså ikke lang vej igen. Jeg tæller jo næsten dage :D<br />
<br />
God dag til alle. Nu vil jeg ud, og gå en lille tur med hunden-
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.