Oprettet af theidi d. 15/10/2012 kl. 09:13

theidis dagbog

Ja, så oprandt den "store" dag. Så startede jeg i dag. Jeg har ikke nogen vægt, men regner med, at få fat på en i dag. Så først i morgen kommer der vægtindberetning.<br />
Jeg har gået og ventet siden starten af november, hvor der var det der indlæg med ude og hjemme. Ville bare ikke starte før, da jeg med sikkerhed vidste, at jeg ville snyde i julen, og ikke orkede nederlag fra starten. Nu er jeg så startet, og glæder mig helt vildt, til at prøve:D<br />
<br />
Jeg syntes måske, at det er lidt svært i den første attackfasen, hvor man slet ikke må spise andet end proteiner. Jeg ville have bagt et dukanbrød i går, men havde desværre ikke fromage frais eller yoghurt eller hvad jeg nu lige ville bruge, så det skal jeg have fat i i dag. For så får man da lidt "brød" til f.eks. torskerogn, som jeg skal have til frokost i dag. Men ellers er jeg fortrøstningsfuld.<br />
<br />
Min vægt ligger omkring 101 og dukan siger, at jeg skal være på attack i 6 dage. Men i morgen kan jeg veje mig 100&#37; og kan så se, om det passer.<br />
<br />
Er det forstået rigtig nok, at man kun må få alt i alt 800 gr. mælkeprodukter?<br />
Eller er det eksklusiv mælk?<br />
<br />


theidi

10/12/2012 kl. 09:36
Så er der sørme lige røget 1,8 kilo i denne uge, weeeeeeeeeeeee :D<br />
<br />
Det er jo intet andet end fantastisk :D<br />
<br />
Jeg spiser også kun, hvad jeg må, men ser da også lidt frem til på fredag, hvor jeg skal til julefrokost, og har givet mig selv lov til, at synde. Selvfølgelig ikke overdrive, det er der jo ingen grund til, men lidt må jeg.<br />
<br />
Ellers går det derudaf i øjeblikket, har næsten ikke tid til, at komme herind. Derfor kun x 1 om ugen bliver det til med dagbog. Men det er bedre end ingenting, og jeg glæder mig hver gang til, at kunne skrive minus kilo herinde :D<br />
<br />
God dag alle sammen.
mig

10/12/2012 kl. 20:41
Weee det er jo bare så flot, stort tillykke <br />
<br />
Tror vi er mange der ikke har så meget tid til at komme her ind i øjeblikket, man har jo lidt at se til i denne mrd. men dejligt at se folk har tabt sig når man så kommer her ind <br />
<br />
Ha en super uge
theidi

19/12/2012 kl. 09:14
Så lykkedes det mig, at nå herind igen <br />
<br />
Der er gået lidt over en uge, men men, tabet har været på lidt over 1 kilo, faktisk 1,3 for at være helt præcis, og jeg var til og med til julefrokost fredag, hvor jeg spiste og drak det jeg havde lyst til (med et tab dagen efter :D ), så jeg klager ikke.<br />
<br />
Mit mål er bare, at nå under 95 inden nytår, og der er kun ½ kilo inden da, så mon ikke jeg når det :D<br />
<br />
Ellers sker der ikke det helt store, andet end arbejde og juleri med familien, hvilket jo i sig selv er fantastisk :D<br />
<br />
Alle julegaver er købt, jeg holder mig helt på det rene, synder ikke, trods resten af familien fik risalamande i foregårs, hvilket er det bedste jeg ved. Jeg holdt mig på måtten, og det var egentligt ikke så svært :D<br />
Uha, jeg er stolt over mig selv <br />
<br />
Glæder mig til, at indberette næste gang, for er næsten sikker på, at min julegave bliver, at nå mit mål :D
lucky

19/12/2012 kl. 17:04
he ja der er mange ting der skal passes i denne tid,flot vægttab så er det lige før du er halvvejs,er da sikker på du når dit mål.<br />
Ja du kan være stolt af dig selv
mig

19/12/2012 kl. 22:22
Wow et flot tab, stort tillykke og rigtig flot når man tænker på du har spist julefrokost <br />
<br />
ja men det ½ kg skal du nok nå og lidt til hep hep <br />
Du har da også bare at være stolt af dig selv, det er jo bare så godt det du har nåede til nu, ja halvvejs, super sejt <br />
<br />
Godnat til dig
theidi

23/12/2012 kl. 10:00
Så fik jeg min første julegave :D , altså af vægten. Den nådede helt ned på 94,4, og jeg håbede, bare at komme under 95 inden i morgen :D<br />
<br />
Dejlig dejlig julegave :D<br />
<br />
Håber alle får en dejlig jul i morgen, uden for mange kilo på sidenbenene :D
theidi

02/01/2013 kl. 09:05
Så er et nyt år startet, og godt nytår til alle :D<br />
<br />
Håber alle har haft en dejlig jul, og et godt nytår.<br />
<br />
Jeg har i hvertfald :D<br />
<br />
Lidt god mad er det blevet til, men uden overdrivelse :D<br />
<br />
Glæder mig til, at tage fat på det nye år, med massere af flere kilo, som skal smides :D<br />
<br />
Håber alle har det godt.
Heidi79

02/01/2013 kl. 12:25
Kære theidi,<br />
<br />
Undskyld jeg bander på din væg.<br />
HOLD KÆFT HVOR ER DU SEJ :D<br />
<br />
Jeg er så imponeret over dig.... thumps up. <br />
Har jo ikke været herinde siden start nov. og at læse din dagbog får mig til at smile og hold op hvor er i savnet herinde. har savnet at høre om lille simba og skønt han er blevet mere tryg og spiser. Samtidig indså jeg at jeg ikke har været en god støtter, men heldigvis har MIG og LUCKEY været fordi dig og ja så har du jo bare selv været fantastisk <br />
NU BLIVER JEG OG HEPPER!!<br />
<br />
Du er jo snart lige i nakken på mig... skønt at have nogen efter sig :D<br />
<br />
Jeg glæder mig til at følge dig i 2013 og der skal knokles videre.<br />
<br />
Rigtig god dag.<br />
<br />
Heidi79<br />
hannemor3

02/01/2013 kl. 18:03
Hej<br />
Hvor er det flot tabt <br />
Jeg skal tabe lige så meget som du er i gang med så glæder mig til at høre om dine erfaringer <br />
Hanne
mig

02/01/2013 kl. 21:19
Også godt nytår til dig <br />
Så flot du nåede dit mål før jul, tillykke med det <br />
Glæder mig til at følge dig resten af vejen i mål <br />
<br />
God aften til dig
Ninapiie

03/01/2013 kl. 11:59
Ja, så er det jo et nytår Rigtig godt nytår til dig Der er jo røget en masse kg Hvor er det flot! Rigtig godt kæmpet.... Og pøj pøj med de sidste... I det nye år


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
theidi

05/01/2013 kl. 14:22

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Ninapiie den January 3, 2013, 11:59</b><br />
Ja, så er det jo et nytår Rigtig godt nytår til dig Der er jo røget en masse kg Hvor er det flot! Rigtig godt kæmpet.... Og pøj pøj med de sidste... I det nye år </div>
</div>
<br />
Tusind tak for de fine ord, vil nu også sige, at jer forgangskvinder gør, at vi andre kan se, at det kan lykkedes at komme helt derhen, hvor vi gerne vil, og tak tak tak for det :D
theidi

05/01/2013 kl. 14:23

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra mig den January 2, 2013, 21:19</b><br />
Også godt nytår til dig <br />
Så flot du nåede dit mål før jul, tillykke med det <br />
Glæder mig til at følge dig resten af vejen i mål <br />
God aften til dig </div>
</div>
<br />
Ja, målet nået inden nytår, og trods lidt planlagt synden, så er vægten nu endnu længere nede :D<br />
<br />
Dejligt med jer på sidelinjen, det giver alle os andre håb og mod til, at komme videre, for vi kan se, at det batter :D
theidi

05/01/2013 kl. 14:26
Så nåede vægten endnu længere ned, jeg er bare så lykkelig :D<br />
<br />
Har i dag lavet kyllingeleverpostej efter leverpostejopskriften herinde. Uhmmm, den blev godt nok lækker :P<br />
Det er ikke sidste gang, at jeg har prøvet den, og hvor er det dog lækker, at jeg også kan smøre leverpostej på min bolle, når de andre gør det på deres rugbrød :D<br />
<br />
Jeg bliver mere og mere glad for det her, og er helt overbevist om, at det er det helt rigtige for mig :D :D<br />
<br />
Og dejligt med så meget støtte og opbakning og pæne ord herinde, tak for det :D
mig

06/01/2013 kl. 23:36
Weee hvor er det bare godt , tillykke med det <br />
<br />
Jeg må da se at få prøvet den leverpostej også <br />
<br />
Ja men det ser også ud til du trives med denne livsstil så det er jo bare super godt <br />
<br />
Ja den støtte her er bare så meget værd <br />
<br />
Hygge til dig
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.