Oprettet af Annlucca d. 29/08/2013 kl. 14:35

Alkohol

Hej.<br />
Ved jo godt at alkohol er no go, men skal til festival om 14 dage og har nok svært ved helt at undgå alkohol, for den sags skyld også ikke Dukan venlig mad.<br />
Jeg er i fase 2. Mit spørgsmål er om jeg skal tage et par dage i fase 1 når jeg kommer hjem eller om jeg bare skal fortsætte som nu.<br />


mulle63

29/08/2013 kl. 16:29
Ja jeg har kun fået lidt og drikke en gang, og det havde jeg bestemt mig for.. Og det var til min søns 30 års fødselsdag, men holdte mig til det jeg måtte spise.. Og det gik heldigvis ikke ud over vægten <br />
Jeg vil sige det sådan at man selvfølgelig ikke skal vælte sig rundt hver weekend og feste, for det hjælper sikkert ikke på kuren :D<br />
<br />
hilsen Mulle63
linemunk

29/08/2013 kl. 17:56
Hej annlucca <br />
Jeg har det præcist som dig. Jeg kender mig selv og hvis jeg lukker helt af kører jeg surt i det. Jeg har gjort det at jeg prøver at begrænse det når jeg gør det og prøver at styre udenom øl og sukkerholdig drikke. Så når jeg får er det mest vodka og danskvand ell sukkerfri sodavand.<br />
Det er ligesom at valg man må tage og så være fortrolig med det og være klar over, at det kan betyde at kampen bliver lidt længere...<br />
Jeg vil råde dig til, hvis du har arrangementer osv, at holde maddelen så godt som muligt og være godt mæt inden du begynder at indtage alkohol <br />
Held og lykke med det
Christina

29/08/2013 kl. 18:05
Jeg har bestemt mig for, at jeg følger Dukan 100&#037;, for ved med mig selv, at hvis jeg giver mig selv lov til fx at drikke alkohol eller bryde reglerne på anden vis, kommer jeg ud på et skråplan, hvor jeg så også godt liiiige kan spise lidt af det og drikke lidt af noget andet. Derfor holdt jeg også min egen 40-års fødselsdag uden at drikke alkohol og spise "forbudte" ting, og jeg har det bare SÅ godt med at vide, at jeg godt kunne


Er startet forfra for at komme af med ca. 8 "genbrugskilo". Ny målvægt er 62 kg.
linemunk

29/08/2013 kl. 18:57
Det er jo forskelligt fra person til person, så det er med at finde ud af hvad der fungerer for en selv!!
Annlucca

29/08/2013 kl. 19:14
Jeg har tænkt mig og spise efter dukan selvom jeg skal i byen. Håber jeg kan overholde det tror faktisk det aller sværeste ved kuren, er at holde mig fra vægten. Har bestemt mig for kun veje mig en gang om ugen. Startede i tirsdags med angreb og onsdag stod der -2kg så er meget spændt på hvad vægten siger på mandag
linemunk

29/08/2013 kl. 19:55
Stort tillykke med det <br />
Hehe ja kender det godt med vægten...<br />
Men altså find ud af hvad der passer dig bedst, hvis man kan gøre dom Christina er det jo rigtig flot, men som sagt er vi alle forskellige på det punkt
suleijma

10/09/2013 kl. 08:45
Jeg har drukket hvidvin i løbet af sommeren hvis jeg havde lyst...seføli tænker man sig en ekstra omgang om...men tænkte at hvis jeg skulle leve 100&#037; dukan i min sommerferie så ville jeg ikke kunne holde det...jeg holdt kosten 100&#037; og tabte mig alligevel..ca o,5 kg om ugen....seføli gik det ikke så hurtigt som det skulle...men jeg har heller ikke følt at jeg var på kur... Og jeg tabte mig!<br />
Tror man skal nyde livet lidt indimellem ellers bliver det for surt...
Annlucca

10/09/2013 kl. 08:56
Jeg havde min første udfordring i lørdags... Nåede ikke mit første delmål.. så drak vand og pepsi max. Var på firma udflugt med lækker buffet og cirkusrevyen. Men holde mig i skinnet. Grøn salat og kalvekød. Hold op det var ellers lækker mad med gode vine osv. Men sad bare at tænkte på at det kommer igen hvor jeg må spise det. Med til den tid bare en mere lækker udgave af mig selv <br />
Skal til tøsefest d. 28 sep.. der har jeg lovet mig selv et par drinks, men tager mit eget mad med.
Dukan maren

03/10/2013 kl. 21:13
Hej <br />
Er der nogen der ved hvilket alkohol der er "bedst" hvis man nu skal indtage noget
Bissen

03/10/2013 kl. 21:48
Lever som jeg plejer; bare med Dukan mad og lidt mere motion end før. Så ja, render stadig i byen og hygger mig i weekenden - så må det jo tage den ekstra tid det tager, når man sådan snyder :D<br />
<br />
Har hørt at vodka og danskvand m/uden citrus er mest kalorie venligt. Ligesom dem Tempt har lavet 'Skinny Bitch'.<br />
Men de er ikke lige til mig Øl skulle vist heller ikke være sååå slem igen.



Startvægt d. 03.01.14: 58,1 kg. 1. delmål: 56 kg. Mål: < 50 kg.. :-D
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.