Oprettet af Caro d. 30/03/2013 kl. 16:08

frokost?

hej allesammen<br />
jeg har været på kuren i 11 dage og tabte efter angrebsfasen i 5 dage 3,5 kg og er nu i fase 2 og jeg er super glad for at jeg er startet på kuren da man jo hurtigt kan se resultater <br />
Jeg går på hf så derfor skal jeg have madpakke med som hverken kan varmes eller lægges i køleskabet er der nogle af jer erfarene der har nogle foreslag til hvad jeg kan spise så ville det være super lækkert <br />
hvad med nogle snacks som jeg kan spise til mellemmåltider har i nogle gode foreslag der?<br />
bare lige inden i kommer med en masse lækre opskrifter med hytteost så er det altså ikke lige mig selvom jeg syntes det lyder helt vildt godt alt det man kan lave med det så er konsistensen ikke mig

lucky

30/03/2013 kl. 17:11
Hej flot start du har haft,kan du ikke have et fryse element ved din mad ?<br />
Prøv at søg i forum skriv frokost så kommer der nok noget frem du kan bruge
Caro

30/03/2013 kl. 17:27
hmm tjoo det var en god ide, jeg prøver at kigge i de andre forummer :-=)
lucky

30/03/2013 kl. 17:47
Det kan godt være lidt svært at finde rundt i forum,når man søger noget bestemt.<br />
Du kan spise dukan brød/boller med pålæg,lave madpandekagen med forskelligt fyld,kødtærte,kan også spises kold,kyllinge deller,yoghurt som mellemmåltider og de dage du pg forskelligt grønt snack,men meget af det kræver jo køl håber du kan bruge det ellers falder der nok flere ind med forslag
Caro

30/03/2013 kl. 17:52
det lyder lækkert det vil jeg prøve noget af de der dukanboller er altså bare goe, jeg prøvede dem første gang igår da jeg var til påskefrokost så jeg ikk bare skulle spise pålæg med ingenting og det var perfekt, havde simpelthen savnet brød så meget
lucky

30/03/2013 kl. 17:54
Ja brød kan man godt savne,især rugbrød og så er det ikke så slemt at være ude når man selv har brød med.
laxluna

30/03/2013 kl. 19:10
En lille en her du måake kan bruge da det både er god koldt og varmt:<br />
<br />
Jeg laver en pizza <br />
<br />
Kylling hakket, blandes med 2 æg, lidt hvedeklid, en bullion terning oplyst i vand og et løg (du kan finde en opskrift herinde på kyllinge frikadeller og bruge den opskrift eller selv lave en).<br />
<br />
Denne "dej" smørres tyndt ud på en bageplade- i ovnen i 10-15 minutter ved 175 grader ca. Ud af ovnen, så smører jeg den med tomat pure- den lille koncentrerede, ovenpå kommer jeg skinke strimler og revet ost og så en masse basilikum og oregano. Ind i ovnen til osten er gylden, ud og MUMS du har en pizza- du kan ikke smage at bunden er lavet af kylling- det ligner også brød- men er lige i Dukan Ånden så skærer du den i små stykker og hapser den med i madpakken Kan også opvarmes <br />
<br />
God fornøjelse
riechy

01/04/2013 kl. 12:13
Hej laxluna.<br />
Det lyder rigtig godt med "pizza"<br />
Men hvilken ost bruger du - jeg har kun fundet 6&#037; skæreost - er det den?<br />
Mvh riechy
laxluna

01/04/2013 kl. 16:46
Hej Riechy<br />
<br />
Jeg har godt nok haft brugt den fra cheasy, men tænker man kan bruge skive osten på 6&#037; også <br />
Øde smager super godt, ligner pizza og kan sagtens spises både kolde og varme <br />
<br />
Hey hey
Caro

01/04/2013 kl. 18:51
tak laxluna det lyder super lækkert det vil jeg også prøve en dag til imorgen laver jeg noget laks i ovnen og nogle rodfrugtepandekager for dem synes jeg lyder lækre
fauer

01/04/2013 kl. 20:45
Flot vægttab og velkommen til dukan<br />
<br />
her er lidt du kan prøve,du kan købe små bærger med skyr i netto,lave æggekage,kødchips,grillspyd,kalkunbacon, hårdkogte æg.dukanpizza,rest af kød med skyr til.pålægsruller(pålæg rullet med skyr og peberrod i)dukan burger håber du kan bruge nået af det<br />
<br />
held og lykke med dukan<br />
hilsen Birgit
tabt 26 kg, er i fase 3
Kathrine

01/04/2013 kl. 20:56
Velkommen til kuren super flot start, Tillykke med det <br />
Når jeg er væk det meste af dagen består min madpakke typisk af:<br />
- en 0,5 L flaske med koldskål som tidlig formiddagssnack (er ikke så super at drikke kold), mini hakkebøffer, kyllingestrimler og knækbrød med light smøreost og kalkunpålæg.<br />
For at holde maden lidt kølig i tasken kan du jo evt. købe et lille fryseelement i lægge ved siden af <br />
Caro

02/04/2013 kl. 15:56
må man gerne spise kødpålæg som fx rullepølse og kødpølse hvis man køber dem med lav fedtindhold'?
Caro

02/04/2013 kl. 15:58
kathrine og fauer det lyder og super lækkert, nu kan jeg jo slet ikk bestemme mig for hvad jeg vil spise imorgen!!
Kathrine

02/04/2013 kl. 16:12
Jeg har holdt mig fra rullepølse og kødpølse - Jeg plejer at gå efter "dit valg" maks. 3 pct. fedt pålæg som fx hamburgerryg, skinke, kylling, krydre kylling osv.
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum

Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44

Seneste kommentarer

Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.