Oprettet af Dreamstar d. 16/10/2012 kl. 16:06

Har tabt mig 10kg på 4 uger....

Hej allesammen!<br />
<br />
Jeg tænkte at jeg vil dele denne gode nyhed med jer allesammen. Jeg har nu været i gang med Dukan kuren i 4 uger og har tabt 10kg.<br />
<br />
Jeg vil også gerne have lov til at spørger om i kender et link til produkter som er egnet for Dukan kuren? Det kunne være fedt hvis der var et eller andet form for en indkøbsliste eller et program, hvor man evt. kunne slå varen op så den viste om det var tilladt eller no-go? <br />
<br />
Men uanset hvad, så er jeg virkelig glad for resultatet. Der har været nedtur af og til hvor min vægttab enten har gået i stå eller taget på. Men det har typisk været efter grøntsags dagende, og det er primært væske. Så til jer derude der går rundt med nedtur over stoppet vægttab eller vægt øgning: Hop på vægten hver mandag og skriv det ned. Det er dejligt at se tallene blive mindre jo mere tid der går <br />
<br />
Held og lykke til jer alle derude! Hold ud, fordi det kan virkelig betale sig.<br />
<br />
Der kan være grammatiske eller stavefejl i dette indlæg, så jeg håber i kan forstå det. Det er skrevet rimeligt hurtigt <br />

mig

22/10/2012 kl. 22:06

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Pia Andersen den October 22, 2012, 13:38</b><br />
Hej mig<br />
Ja, jeg har læst herinde og har bestilt bogen, som jeg selvfølgelig vil nærlæse. Når jeg ser på angrebsfasen, ser det ud som om, at når man skal tabe så meget, som mig, så er det max. dage eller hvordan. Jeg kunne selvfølgelig også smutte over på cruisefasen efter 7 dage, det vil da være nemmere mht. maden. <br />
mvh<br />
Pia</div>
</div>
<br />
Hej Pia <br />
<br />
Godt, ja den er også god og man for en del baggrund for kuren <br />
Ja vil sige hvis dit tab står stille efter eks 7 dage er det på tide at hoppe vider til næste fase <br />
<br />
Det er sværet for mig at sige om du skal være 5-6 eller 10 dage i angreb for det er individuelt, det kommer jo an på flere ting, derfor man skal svare på flere spørgsmål i den udregning <br />
<br />
Ja det bliver noget nemmer med maden i næste fase <br />
<br />
mig
mig

22/10/2012 kl. 22:10
Hej Sarpe og velkomme til <br />
<br />
Hvis du er i tvivl om noget så spørg du bare Uh giftes, tillykke med det <br />
<br />
Dreamstar: Wow hvor du bare suser der ud af, tillykke med det vildt flotte tab <br />
Ja man må gerne ta fiskeolie <br />
<br />
Kan i ha en rigtig god aften <br />
<br />
Pia Andersen

23/10/2012 kl. 05:33
Hej igen<br />
<br />
Næste gang jeg tænder computeren, vil jeg se, om jeg kan få lavet udregningen, eller måske man kan gøre det ud fra en formel fra bogen? Det er ikke rigtig til med en Ipad....<br />
<br />
Må jeg spørge, hvor meget man i snit taber sig pr. Uge på denne kur? Hvor meget har i andre tabt jer?<br />
Jeg ville prøve kun at veje med en gang pr. Uge, men så kan jeg jo ikke sige, om vægten er gået i stå efter 7 dage. Smiler. Så måske, at jeg skal gå på vægten i morgen tidlig.<br />
<br />
<br />
V<br />
Pia
mig

23/10/2012 kl. 09:41
Hej Pia<br />
<br />
Der er ingen formel i bogen så du kan kun få den lavet på computeren.<br />
<br />
Det er meget forskelligt, jeg har haft et snit på ca 800g men minmit tab gik også helt i stå nogle gange, måske 6-7 uger tilsammen :/ men så skal man bare kæmpe vider og så sker der pludselig noget igen har set nogle med snit på 1,5 kg pr uge <br />
<br />
Ja det skal du gør som du har det bedst med selv <br />
<br />
Ha en god dag
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum

Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44

Seneste kommentarer

Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.