Oprettet af Sajelu d. 15/07/2012 kl. 17:54

Havreklid

er der en grænse for hvor meget havreklid man må få om dagen?? de 1½ spiseskefuld er det max, minimum eller er det hverken mere eller mindre?<br />
<br />
Jeg spiser nemlig Cheasy Yoghurt 0,1&#37; med vaniljesmag, hvor der ikke er sukker i, men sødemiddel... og så dryser jeg ellers en god slat klid på det og rører det rundt...


Aladdinscookie

15/07/2012 kl. 18:04
Du kan med fordel læse tilladt og tolereret listen for cruisefasen
mig

15/07/2012 kl. 23:01
Hej sajelu og velkommen her på siden <br />
<br />
Ja du kan godt gå op til 3 spsk men anbefales kun hvis man har hård mave og så tæller den som en tolereret madvarer Men som aladdin siger så prøv at se listen http://dinslankekur.dk/tilladte-og-tolererede-madvarer-dukan-kuren/<br />
<br />
Rigtig god kur til dig
yatz
Danmark
15/07/2012 kl. 23:49

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra mig den July 15, 2012, 23:01</b><br />
Hej sajelu og velkommen her på siden <br />
Ja du kan godt gå op til 3 spsk men anbefales kun hvis man har hård mave og så tæller den som en tolereret madvarer Men som aladdin siger så prøv at se listen http://dinslankekur.dk/tilladte-og-tolererede-madvarer-dukan-kuren/<br />
Rigtig god kur til dig </div>
</div>
<br />
<br />
det var nu hvedeklid man kunne tage, hvis man havde problemer med maven
mig

15/07/2012 kl. 23:55
yatz man må også godt gå op til 3 spsk haverklid hvis man har mave problemer. citat fra listen : •2 spsk. havreklid (hvis man spiser det ud over den mængde man skal spise, så anses det for en tolereret madvare) og så også de skrev det på den officielle dukan uk. og ja man må få 1 spsk hvedeklid hver dag i alle faser og den høre ikke under tolereret madvare <br />
yatz
Danmark
16/07/2012 kl. 00:47
undskyld jeg havde bare læst at det kun var hvedekliden, der hjalp med maveproblemer, så godt ord igen
mig

16/07/2012 kl. 09:34

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra yatz den July 16, 2012, 00:47</b><br />
undskyld jeg havde bare læst at det kun var hvedekliden, der hjalp med maveproblemer, så godt ord igen</div>
</div>
<br />
Ja det sammen troede jeg i starten men der kommer hele tiden nye opdateringer og så kan det godt være svært at vide det hele Nu var det kun fordi jeg følger lidt med på dukan uk onlinechat jeg viste det så det var ikke for at kritisere
yatz
Danmark
18/07/2012 kl. 23:43

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra mig den July 16, 2012, 09:34</b>
<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra yatz den July 16, 2012, 00:47</b><br />
undskyld jeg havde bare læst at det kun var hvedekliden, der hjalp med maveproblemer, så godt ord igen</div>
</div>
Ja det sammen troede jeg i starten men der kommer hele tiden nye opdateringer og så kan det godt være svært at vide det hele Nu var det kun fordi jeg følger lidt med på dukan uk onlinechat jeg viste det så det var ikke for at kritisere </div>
</div>
<br />
<br />
super dejligt at du følger lidt med der også og bare rolig jeg antog det slet ikke for kritik
mig

19/07/2012 kl. 07:56

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra yatz den July 18, 2012, 23:43</b>
<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra mig den July 16, 2012, 09:34</b>
<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra yatz den July 16, 2012, 00:47</b><br />
undskyld jeg havde bare læst at det kun var hvedekliden, der hjalp med maveproblemer, så godt ord igen</div>
</div>
Ja det sammen troede jeg i starten men der kommer hele tiden nye opdateringer og så kan det godt være svært at vide det hele Nu var det kun fordi jeg følger lidt med på dukan uk onlinechat jeg viste det så det var ikke for at kritisere </div>
</div>
super dejligt at du følger lidt med der også og bare rolig jeg antog det slet ikke for kritik </div>
</div>
<br />
Ja jeg søger mest på den englske side hvis jeg bliver i tvivl om noget ok, det var godt <br />
Ha en god dag
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.