Hej <br />
jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig, jeg har i nogle år været overvægtig men mødte så heldigvis en sød kæreste som gjorde at jeg virkelig ville tabe mig, da jeg er meget meget <b>MEGET</b> kræsen, var der bare ingen kure der passede til mig og nej, jeg kan virkelig IKKE spise noget jeg ikke kan lide!<br />
<br />
- så jeg valgte den dumme løsning, nemlig at næsten sulte mig selv. hvilket også gav et vægt tab på 10 kg, men mangler bare stadig de sidste 8-10 kg før jeg virkelig kan få min selvtillid tilbage. Det begynder at blive hårdt med at spise så lidt, plus jeg kan se at hvis jeg bare spiser lidt for meget 1 dag så har jeg taget på hurtigt. sådan har jeg ikke lyst til det skal være resten af mit liv.<br />
<br />
så så jeg dukan kuren, og synes den passer godt ind i at jeg er kræsen.<br />
elsker nemlig kød (dog ikke fisk) .. men er der nogen der kan hjælpe mig ? jeg er nød til at få en ide om hvordan jeg kan sammensætte min kost, for ellers ender jeg med at spise for lidt :/ fordi det er bare sådan min hjerne fungere nu.<br />
<br />
Jeg kan ikke lide særlig mange mejeri produkter, men elsker kød (DOG IKKE FISK) .. og kan godt lide spejlæg (kun æggehvider) .. håber nogle vil være søde at hjælpe, så jeg kan starte.<br />
<br />
Vil dukan kuren egentlig bare få mig til at tage en masse på, idet jeg før har spist så lidt ?
mig
31/01/2013 kl. 21:12 |
Hej kortsen91 og velkommen til dig <br />
<br /> Puha det var ikke en god måde at gøre det på men du må videre og se at få noget mad Svært at sige om den virker på dig men jeg syntes helt klart du skal gøre et forsøg for så får du jo noget mad <br /> <br /> Hvilken mejerprodukter kan du li ?? kan du li okse,svin,kylling og kalkun ? hvad med torskerogn og makrel i tomat ?<br /> <br /> Jeg vil godt prøve at hjælpe dig med en madplan men så må du lige svar på de ting |
mig
31/01/2013 kl. 21:12 |
Og hvad vejer du nu og hvad vil du gerne veje ?
|
Christel
31/01/2013 kl. 21:40 |
Kig på menuen med faserne, hvor du kan læse, hvad du kan spise. SÅ må du simpelthen spise kød alene fx. Det kød du kan lide, eller evt. lave let-dressing til. Eller fx spaghetti med kødsovs, uden spaghetti, når du må få grøntsager. Brug fantasien og omskriv dine gamle opskrifter. Men spis dig mæt.
|
Pusselusken
01/02/2013 kl. 09:29 |
Hvis det var min krop ville jeg konferere med egen læge. Proteiner i de mængder der skal til på Dukan, kan være hårdt for systemet især når din krop ikke er vant til at spise i det hele taget....<br />
<br /> Det er mit råd til dig - held og lykke. |
Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53
Fastelavnsboller