Oprettet af Viborg-pigen d. 09/09/2013 kl. 20:04

Hjælp!! Jeg tager på...! :-(

Hej med jer, kære dukan folk <br />
<br />
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg gør forkert. Har været i gang i noget tid nu. 1 uge i første fase og nu er jeg i 2. Fase.<br />
<br />
Start vægt: 66,6<br />
Efter første uge: 62,8 (wuhuu ;D )<br />
Efter anden uge : 63,5<br />
Efter trejde uge: 64,4 (i dag, så er rigtig god øv humør på en regnvejrsdag mandag)<br />
<br />
Hvad gør jeg forkert? Holder protein dag hver anden dag, og når jeg tæller kcal, er det faktisk under 1000 om dagen. Jeg træner næsten hver dag, og har mindst 20-30 min hård cardio hver dag.<br />
<br />
Håber virkelig virkelig der er nogen der kan hjælpe!!


Nordhus

11/09/2013 kl. 23:58
Ligger du din træning korrekt?<br />
<br />
Og hvor høj er du? Og hvad har Dukan udregnet du skal veje?<br />
lucky

12/09/2013 kl. 05:44

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Viborg-pigen den September 10, 2013, 19:53</b><br />
Tak for opbakningen :-D jeg har allerede skuet godt op for kødet, men kan altså ikke spise særlig meget, (+jeg ikke har tiden på mit arbejde) så derfor de 1000 kcal jeg har sat et ekstra måltid ind i min madplan dog. Håber det kan hjælpe. <br />
Alrown, skal lige være sikker på at jeg forstod det sidste rigtigt; du mener bare at jeg skal sørge for at få massere af protein efter min træning, ikke?? <br />
Jeg skriver på mandag, hvad vægten og målene siger :D</div>
</div>
<br />
Så må du spise flere men mindre måltider,hvis ikke du spiser noget mere end de 1000 kacl.tror jeg du får svært ved at vægten rokker sig.<br />
Man skal helst spise en del protein inden for en time efter træning,ved godt der er for og i mod protein drik men kunne være en fordel for dig måske ?
Viborg-pigen

12/09/2013 kl. 18:04
Hvad mener du med at lægge træning korrekt?<br />
Jeg er 170, jaa jeg mener at min ideal vægt var 60, men jeg vil nu gerne ned omkring de 57 eller mindre..<br />
<br />
Jeg kan godt spise efter træning, så det ikke noget problem jeg har 4 hovedmåltider om dagen nu, og nok 1 mellem. er sååå træt af kød!!! Med det er der jo ikke så meget at gøre ved <br />
<br />
Jeg tænkter om jeg bruger for meget sødemiddel?? Drikker 4-5 kopper the eller kaffe om dagen, med 2 søde tabs i hver kop. 2 af kopperne kommer jeg også skummetmælk i. Det skal lige siges at jeg ikke drikker nogen form for sodavand eller lignende. Derfor mente jeg selv at det var ok??? <br />
rikken

12/09/2013 kl. 18:35
Det er helt fint med sødetabs. Går ud fra at du bruger 0&#037; kalorier. Der er meget mere sødemiddel i sodavand. Du skal have dit kalorieindtag op, da du får alt for lidt energi i forhold til din højde og dit træningsniveau. Ellers sænker du bare din forbrænding og det er der jo ingen grund til. Din krop i hvile har brug for noget mere end 1000 kalorier. Man skal jo normalt også være i kalorieunderskud, for at tabe sig, men du får under halvdelen af, hvad din krop behøver i forhold til din højde og din træning og det er for lidt, selvom du vil tabe dig. Du kan gøre det i en kort periode, men over længere tid er det farligt for din krop. Tænker også at du ville have gavn af proteinpulver. Jeg har før brugt Gold Standard 100&#037; casein, der er low carb og smager godt ( har den med chokoladesmag).
Viborg-pigen

12/09/2013 kl. 22:45
Tak rikken vil undersøge lidt om proteinpulveret!<br />
<br />
Er der ingen der anbefaler at man tager en uge mere i angrebsfasen?? ved ikke om det kunne hjælpe noget?
Christina

12/09/2013 kl. 22:58
Det anbefales IKKE at tage flere end de beregnede dage i angrebsfasen, da denne fase er meget hård ved kroppen og man ikke får udbytte af yderligere dage.


Er startet forfra for at komme af med ca. 8 "genbrugskilo". Ny målvægt er 62 kg.
Nordhus

12/09/2013 kl. 23:12
Træningen skal jo ligge fx<br />
<br />
Ben - Ryg<br />
Arme - mave<br />
Skuldre- Trizeps osv. Så du ikke træner de samme muskel grupper igen og igen - hvile og ellers tager cellerne vand ind<br />
<br />
Muskler vejer meget så tag en fedt procent test<br />
<br />
Har en veninde på 175cm der vejer de 57 du gerne vil veje og hun er Extreme tynd?<br />
Hvad siger Dukan udredningen?
Viborg-pigen

13/09/2013 kl. 08:01
Ja jeg har et træningsprogram <br />
Mandag spinning<br />
Tirsdag ben og numse + 20 min cardio<br />
Onsdag mave + 20 min cardio<br />
Torsdag hviledag - går en tur<br />
Fredag ridning<br />
Lørdag ben og numse + ridning<br />
Søndag mave og ridning<br />
<br />
Okay tak for svaret med angrebsfasen <br />
<br />
jeanet03

23/09/2013 kl. 19:59
Hej Jeg vil lige høre hvordan det går med din vægt , jeg har samme problem 1 kg ned i angrebsfasen , på 3 uge i vekselfasen vægten står stille. Træner 3 gange om ugen , tænker det måske er for lidt.
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.