Oprettet af rigaard d. 18/03/2013 kl. 08:13

Manglende vægttab

Hej!<br />
<br />
Jeg er på 9. dag i vekselfasen (havde 5 dage i angreb).<br />
Jeg tabte mig 2,5 kilo i løbet af angrebsfasen..<br />
<br />
Men nu har jeg fået modstand;<br />
<br />
Min nuværende vægt er blot lidt under ét kilo fra min startvægt, inden dukan.. så nu mister jeg lidt modet.<br />
<br />
Nogle idéer til, hvad jeg kan gøre?????????<br />
<br />
Alle råd modtages med glæde<br />
<br />
Mvh Sacha

UNIQE

18/03/2013 kl. 08:33
Spiser du nok?<br />
<br />
Spiser du for mange æggeblommer?<br />
<br />
Hvad spiser du?<br />
<br />
Prøv at lægge din kostplan ind, så er der garanteret nogen hærdede Dukanere som kan finde en løsning!
rigaard

24/03/2013 kl. 08:03
Nu har jeg så virkelig spist mindre mælkeprodukter og mere kød. Jeg synder ikke og går ture i rask tempo Æggeblommer passer jeg på med. Hvor er det så bare "nederen" kun at tabe sig 100 g på 8 dage :x<br />
Er der nogen der har samme erfaring med at vægten står stille over en uge, selvom man spiser som man skal? Jeg håber virkelig det er en fase, for det er svært at holde motivationen oppe......
fauer

24/03/2013 kl. 10:06
Det er vild hård når man kæmper og der ikke sker nået.<br />
Vægten kan godt stå stille og jeg har prøvet den gjorde det i 3 uger.<br />
<br />
Prøv at skrive hvad du spiser, så kan vi se om nået skal ændres.<br />
<br />
Husk du skal spise meget kød, man taber sig kun hvis man spiser nok mad og helst 5-6 målteder om dagen.Du sætter gang i forbrændingen når du spise mange om dagen.<br />
<br />
Pøj pøj med det og skal nok heppe på dig og du kan godt bare bliv ved at kæmpe og se om du kan lave nogle gode retter af dukan opskrifter.<br />
<br />
god dag hilsen Birgit
tabt 26 kg, er i fase 3
lucky

24/03/2013 kl. 16:35
Hej du har jo også haft en flot start,det er meget normalt der ikke sker lige så hele tiden.Men du skal bare forsætte så skal det nok komme,jeg har selv perioder det står stille,og ja det er svært at holde motivationen oppe,men sus lidt rundt i dagbøger og se før og efter billeder så kan du se andre der kæmper og det nytter.<br />
Håber det hjælper dig...
rigaard

24/03/2013 kl. 21:52
Jeg kan se at det er meget normalt at vægten står stille en overgang. Jeg fortsætter selvfølgelig på bedste "Dukan-vis". Jeg har på flere måder fået det bedre og føler slet ikke længsel efter gamle madvaner (måske lige med undtagelse af visse usunde ting) :D<br />
Jeg har i dag været ude at gå 4 gange 15 min i rask tempo for at se om det kunne sætte lidt skub i nålen <br />
rigaard

25/03/2013 kl. 08:28
Fedt så har jeg taget 300 g på siden igår jeg fatter det ikke når jeg ikke synder !
mig

25/03/2013 kl. 23:08
De popcorn kan godt ha skylden, har set nogle når de "synder" at det kan stå stille eller gå op i 1-2 uger efter så pas på med det og lige popcorn er rigtig dårlige at synde med fordi de er fylde med stivelse,fedt og masser af salt som holder på væsken.<br />
<br />
Jeg kunne godt tænke mig at se din madplad hvis du har lyst til at ligge den her ?<br />
<br />
har du helt styr på RP og PG dage ? holder du dig til 1/3 grønt ? hvor meget væske drikker du ?<br />
<br />
Rita
rigaard

26/03/2013 kl. 16:06
Jeg prøver lige at skrive ned over et par dage hvad jeg spiser og så lægger jeg det ind, så du kan se det, Rita. Jeg tænkte det nok med de popcorn....havde det på fornemmelsen . Jeg får ml 1½ og 2 ltr væske om dagen. Kun vand, men da jeg ikke føler tørst er jeg også gået over til at drikke et par glas Fun One om dagen for at være sikker på at jeg får det væske jeg skal
laxluna

26/03/2013 kl. 20:40
Jeg har været dukaner i et lille stykke tid nu, men min vægt har også STÆDIGT stået stille, de sidste 3 dage har jeg så spise mere "rent" kød, hermed mener jeg kød stykker, jeg er mest til rødt kød, så på min tallerken er det roastbeef der er kommet indenbords, og det ser faktisk ud til at det gør noget ved min forbrænding, så måske du kan prøve det samme ))
rigaard

26/03/2013 kl. 21:11
Det er da et forsøg værd, tak <br />
rigaard

28/03/2013 kl. 10:43
Hej. Ville bare sige at min vægt igen er faldende, oven i købet rigtig meget Jeg er vildt glad :D
fauer

28/03/2013 kl. 11:58
Dejligt at høre, er det fordi du har spist mere kød?
tabt 26 kg, er i fase 3
rigaard

28/03/2013 kl. 13:31
Jeg har skåret lidt ned på mælkeprodukterne og øget indtaget af kød, men det er ikke ret meget.Jeg er også begyndt at drikke et par glas saftevand for at få væske nok. Her til morgen fik jeg min menstruation, så det kan måske have været den, der har drillet mig lidt tid. Man bliver bare så glad når nålen går den rigtige vej igen
Balto

28/03/2013 kl. 14:44
Ej hvor dejligt at høre. Det giver håb for mig - min vægt er nemlig også fuldstændig gået i stå og det er mega belastende. God dag til dig.
mig

28/03/2013 kl. 23:53
Åh hvor er det godt, så bliver man bare så glad tillykke med det <br />
Ja det kan godt ha været dine menses, der tager de fleste på <br />
<br />
Balto: hvor længe har dit stået stille ?<br />
<br />
God påske til jer <br />
Rita
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum

Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44

Seneste kommentarer

Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.