Oprettet af Aniand d. 28/09/2013 kl. 15:31

Min vægt står stille

Hej<br />
<br />
Jeg har brug for hjælp, min vægt står stor set fuldstændig stille. Vægten har stået stille siden begyndelse af marts. Jeg startede den 15. januar hvor jeg meget hurtigt tage de første 10 kilo men nu går det hele i tomgang.<br />
<br />
Jeg kører 5/5 nu men der sker stort set ingenting. Jeg startede med 1/1 og der sket intet så ændre jeg det til 3/3 og det gik fint indtil begyndelsen af marts. Har nu siden starten af april kørt 5/5 og der sker stadig intet.<br />
<br />
Hvad kan jeg gøre forkert? Synes jeg spiser rigeligt med kød mellem 500-700 gr om dagen. Har dog fundet ud af at spiser jeg for mange æg tager jeg på, bruger jeg nogle af de tolerede madvarer tager jeg på. Så de bliver undladt så vidt muligt. æggene kan jeg jo ikke komme helt uden om.<br />
<br />
Typisk PP morgenmad:Spiser cheasy vanilje 1 spsk havreklid,<br />
<br />
Mellemmåltid PP dage: 1 skive Dukanbrød med 2 skiver kalkun<br />
<br />
Typisk PP frokost: kylling med bacon (pg dage med grønt) ca. 200 gr<br />
<br />
Typisk PP aften: 400 gr oksekød, 1 dukan pandekage, de dage hvor jeg ikke spiser brød til mellemmåltid, græsk yoghurt toppet med lidt jalapenos.<br />
<br />
Dessert PP dage: kvark blandet med sød og vanillje evt. lidt kakao pulver.<br />
<br />
Hvad gør jeg forkert? ved godt at mit vægttabt med tiden bliver under 1 kg pr. uge men helt at stå stille i så lang tid lyder ikke helt korrekt?<br />
<br />
Nogen der har nogle gode fif, ideer eller et eller andet. Har dog ikke tænkt mig at droppe af Dukan da jeg er glad for ikke at skal tænke på alle de grøntsager man skal på så mange andre kurer (bryder mig ikke om dem) Der passer det mig fint jeg kun skal have 1/3 på pg dage, det er til at overskue.<br />
<br />
Hilsen Mullepige og håber på hjælp og skub


Yupsi

28/09/2013 kl. 15:40
Jeg er netop startet, så er bestemt ikke ekspert, men... pas på ikke at fokusere på vægten fra dag til dag, men hellere fra uge til uge. Der er en masse faktorer der spiller ind. Det kan være væskeophobninger, tung mad "i systemet" og at vægten tager et kæmpe ryk et par dage efter. Hvis det var et par uger i træk ville jeg overveje om jeg kunne gøre noget, men ikke for 3 dage...
gabyta

28/09/2013 kl. 15:40
Har du målet dig? Jeg har også stået stille i denne uge MEN jeg har tabt nogle gode centimeter!
Aniand

28/09/2013 kl. 16:29
Yupsi, du har nok ret i at jeg er for vægtfokuseret og at en ugentlig vejedag må være nok.<br />
Gabyta, nej jeg har ikke tænkt på at måle mig. men det lyder som en rigtig god ide for jeg har en ide om at der sker noget ihvertfald i forhold til mine bukser <br />
Tusind tak for svaret til jer begge - det gav lige et boost og troen tilbage .-)
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.