Hej alle i dejlige damer )<br />
<br />
Ja nu skal det være, efter to blodpropper og to graviditeter og i en alder af 27 år, er vægten kommet op på 74 kg .. Jeg har altid vejet mellem 60 - 64 kg så der skal jeg ned igen. Har en blod sygdom der gør at jeg nemt får blodpropper, så derfor er et vægttab vigtigt for min krop.<br />
<br />
Jeg skal være i angrebsfasen i 4 dage ifølge den udregning man kan tage, gør det noget man er der i 10 dage?<br />
<br />
Plejer at købe en skyr i super Brugsen der er blandet op med vanilje, må man ikke spise den? Skal man købe alm skyr og så selv putte vanilje i uden sukker?<br />
<br />
Tyggegummi er det helt et no go i angrebsfasen, kan se der står 10 stk fra fase to, men gør det noget hvis man spiser det i angreb.<br />
<br />
Glæder mig super meget til at starte imorgen og følge jer alle<br />
<br />
Go aften<br />
<br />
Kh Sandra
laxluna
14/04/2013 kl. 21:41 |
Velkommen til, dejligt at du har fundet siden her, her skal du nok finde en masse søde dukanere der rigtig gerne vil hjælpe <br />
<br /> Du kan købe skyr UDEN vanille, og så blande cheasy vanille youghurt i, så har det noget du kan og må spise.<br /> <br /> Tyggegummi fase 1.... Det må en anden klog svare på <br /> <br /> Jeg håber du får stor succes herinde, velkommen til og husk at spørgeløs, der er mange der vil hjælpe dig herinde |
Chrisycat
14/04/2013 kl. 22:30 |
|
Ninette7
14/04/2013 kl. 22:46 |
Hej <br />
<br /> Jeg spiste tyggegummi i angrebsfasen - kan simpelthen ikke klare mig uden tyggegummi.<br /> Tabte mig knap 4 kg på de 5 dage så vil mene det intet betyder at man tager tyggegummi.<br /> Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke tæller hvor mange jeg spiser igennem en dag.<br /> Har nu været på kuren i 2 mdr med et vægttab på 11 kg så tyggegummi kan altså ikke gøre det store efter min mening.<br /> <br /> Held og lykke fremover :D<br /> <br /> Kh<br /> <br /> Ninette |
Camilla Dahl
15/04/2013 kl. 06:51 |
Hej Sandra og velkommen til <br />
Hvis udregningen siger du skal tage 4 dage i angreb burde du holde dig til det ..<br /> Mr. Dukan siger at de extra dage i angrebsfasen ikke gør at du taber dig hurtigere, dit vægttab i starten af vekselfasen går så måske bare lidt i stå hvis du vælger at tage 10 dage i angreb..<br /> <br /> Jeg ville holde mig til de 4 dage hvis jeg var dig <br /> <br /> Camilla |
mig
16/04/2013 kl. 21:19 |
Hej og velkommen til <br />
<br /> Kan kun give Camilla ret, du bør helt klart holde dig til de dage udregningen siger og årsagen hun skriver stemmer også <br /> <br /> Skyr er ok bare den er under 2 % fedt men det skal være uden sukker man ka jo også bare blande det selv med lidt vaniliepulver og sød <br /> <br /> Altså Mr. Dukan siger man godt kan tygge lidt tyggegummi også i angreb hvis man får dårlig ånde så vil sige ja men ikke for meget.<br /> <br /> Bliver spændene at følge dig <br /> <br /> held og lykke <br /> Rita |
lucky
17/04/2013 kl. 08:39 |
Hej velkommen.<br />
Lyder ikke rart med din sygdom,så kan godt forstå du vil ned i vægt hvis det kan afhjælpe,og det må være en god motivations fakta for dig.<br /> Håber du får en god start.... |
FH
17/04/2013 kl. 09:17 |
Hej og velkommen<br />
Det er ikke kun damer der er her vil jeg sige med det samme...<br /> <br /> Håber du får en god start og tab<br /> <br /> Tab og vind<br /> <br /> Flemming |
Christel
17/04/2013 kl. 13:23 |
Velkommen til. Som en grundregel så find joghurt med under 2 gram fedt pr. 100 gram, helst mindre. Og maks. 5 gram kulhydrater pr. 100 gram vare. Og køb som udgangspunkt ikke blandet fars, men før fx din egen med havreklid. Spis masser af magert kød og maks 1 liter mejeriprodukter om dagen. Tjek evt. listerne igennem med tilladt. Se foroven under Faserne.<br />
|
Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53
Fastelavnsboller