Oprettet af jane3005 d. 19/08/2013 kl. 09:17

Ny og klar

<br />
Så skal det være, efter at have læst denne hjemmeside og hørt så meget om dukankuren, så er det på tide jeg kommer i gang.<br />
Jeg er klar og motiveret skal tabe ca. 23-25 kg.<br />
<br />
Jeg glæder mig til at komme i gang.<br />
<br />
Er der nogen ting jeg skal tage hensyn til i angrebsfasen eller er der nogen der har nogle tips mm.<br />
<br />
Jane


mialouisa

19/08/2013 kl. 10:20
Hej Jane<br />
<br />
Velkommen til <br />
<br />
Dejligt at endnu en er gået ind i kampen<br />
<br />
Hvornår begynder du på første dag?<br />
<br />
Jeg er selv ny og har lige begyndt på vekselsfasen, så det ik helt så mange tips jeg kan give dig indnu desværre, men det har hjulpet mig at lave en madplan for ugen og så købte jeg dukan bogen og synes virkelig den er alle pengene værd, er glad for jeg ik kun brugte siden her som ellers var min plan, ud over det så er dette forum guldværd, som støtte og inspiration, men det ved du nok allerede<br />
<br />
Glæder mig til at følge dig<br />
<br />
kh mia louisa<br />
<br />
jane3005

19/08/2013 kl. 12:08
Hej Mia Louisa,<br />
<br />
tak for det - jeg er skam startet i dag, og jeg er bare så motiveret. Det kan man næsten ikke undgå at blive når man er på her inde.<br />
Er det gået godt for dig i angrebsfasen ? Er der noget af brødet du kan anbefale at bage. Tror måske at brødet bliver det sværeste at skulle undvære.<br />
<br />
KH<br />
Jane
numses

19/08/2013 kl. 12:40
Hej Jane<br />
<br />
Velkommen til <br />
<br />
Jeg bagte selv det brød man må få i angrebsfasen og vil dertil sige, at hvis du kan riste det inden det skal spises, så smager det bare godt.<br />
<br />
Der er ikke noget af brødet der "smager" som det hvide brød vi spiste en gang, men når man har vænnet sig til smagen er det ok. Det brød man må få i vekselfasen er bedre, dog har jeg selv problemer med mit "franskbrød", det bliver godt den ene gang, og ikke så godt den anden <br />
<br />
Jeg savner også rugbrød, og ser frem til at måtte spise det igen en dag <br />
<br />
Jeg håber du bliver glad for din beslutning om at være dukaner - husk at måle dig, du kan opleve vægten siger, at der ikke er sket noget, men at der så er udslag på cm <br />
<br />
Taler af erfaring <br />
<br />
Spørg hvis der er noget, som vi måske kan svare på <br />
<br />
Glæder mig til at følge dig nedad <br />
<br />
Numses 8-)
Shady

19/08/2013 kl. 16:59
Hej Numses<br />
jeg er ny herinde og begynder på kuren mandag i uge 35 (næste uge). Jeg har læst bogen men er meget i tvivl om, hvor store portioner man må spise, hvor mange gram af de forskellige kødtyper - jeg syntes ikke rigtigt at der står noget om det, andet end at man kan spise ubegrænset i angrebsfasen ? der det korrekt forestået? Håber at kan få lidt klarhed omkring dette inden jeg starter på mandag - gælder mig så meget.<br />
<br />
Shady ;O)<br />
Zafia

19/08/2013 kl. 19:27
@ Shady<br />
Du må spise ligeså tosset du vil af de tilladte madvarer. Det go'e ved denne her "kur" er at man ikke må være sulten.<br />
Jeg spiser stort set alle kødtyper, dog ryger det synlige fedt altid af.<br />
jane3005

20/08/2013 kl. 12:30
Hej Numses,<br />
tak for fin hilsen. Jeg glæder mig over at min første dag gik over alt forventning. Jeg synes det er en kæmpehjælp og motivation, at kunne få hjælp fra jer herinde.<br />
Jeg tror jeg vil kaste mig ud i opskriften på "crossiant" i weekenden.<br />
God dag<br />
Jane
winahr

20/08/2013 kl. 13:46
Hej alle<br />
Jeg er også helt ny Dukaner, min mand. datter og jeg er hoppe med på kuren, i håb om at blive slanke igen. Vi startede den 18/9 og for min mand går det forrygende men min datter har slet ikke tabt sig og jeg har kun smidt 800g, er det helt normalt ??<br />
Winnie
lucky

28/08/2013 kl. 20:41

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra winahr den August 20, 2013, 13:46</b><br />
Hej alle<br />
Jeg er også helt ny Dukaner, min mand. datter og jeg er hoppe med på kuren, i håb om at blive slanke igen. Vi startede den 18/9 og for min mand går det forrygende men min datter har slet ikke tabt sig og jeg har kun smidt 800g, er det helt normalt ??<br />
Winnie</div>
</div>
Hej<br />
kan se det er nogen dage siden du har skrevet<br />
Har I helt styr på hvad I spiser,og spiser I 5-6 gange om dagen,hvad med motion.<br />
Mænd taber sig generelt hurtigere end kvinder.<br />
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.