Oprettet af mette1234 d. 02/02/2013 kl. 22:06

op på hesten igen!

Hej Allesammen!<br />
Efter 2 uger med problemer både i og udenfor hjemmet, med flytten, stress og jag, er jeg nu klar til at starte op på kuren igen mandag! der er gået 2 uger bestående af synden HVER DAG! tør slet ikke stille mig op på vægten igen på mandag i frygt for hvor meget der er plusset siden min sidste vejning! men ligemeget hvad må jeg jo bare komme i gang igen!<br />
bør jeg tage angrebsfasen igen?<br />
Er igen top motiveret til at starte og skal bare have smidt mine sidste (taget udfra sidste vejning) 6kg! hehe, men efter disse to uger er det nok 7-8kg... øv øv! men det kan jo ske! har fyldt fryseren med kød og hjemmebag og er så klar til at gå igang! håber på lidt støtte herinde fra som kan hjælpe mig gennem de sidste kilo! Synes siden hjalp mig rigtig godt af med de første 9 kg! så mon ikke den kan hjælpe mig videre igen? .<br />
Rigtig god weekend til jer allesammen!<br />
<br />
Knus Mette!

mig

02/02/2013 kl. 22:18
Hej og velkommen tilbag Mette <br />
<br />
Åhh håber du har fået styr på det hele så ? <br />
<br />
Ja det er bare op på hesten igen og der ud af så skal du nok komme af med det sidste <br />
<br />
Nej det skal ikke starte angreb i igen men forsæt hvor du slap, jeg ville så starte op med en RP dag Ejjj tror ikke du har taget så meget på, det er jo kun 2 uger ikke <br />
<br />
Ja men naturligvis skal du nok få den støtte du har brug for her <br />
<br />
Nu er jeg så bare spændt på at høre hvad vægten så siger når du kommer på den <br />
<br />
Knus Rita
mette1234

02/02/2013 kl. 22:25
Hej Rita! <br />
<br />
Nogenlunde styr på det hele! Puha sikke en omgang!<br />
Så åbenbart ingen anden udvej end at trøste spise hver dag i 2 uger pga. ingen søvn, udmattelse og afmagt! Ingen vej tilbage, må jo se frem af og bare se og komme i gang igen!<br />
Man ved aldrig, jeg har virkelig bare syndet ud over det sædvanlige! tror det var trætheden som tog over! Ligemeget hvad så er det jo bare med at komme igang så der ikke sætter sig mere på tværs, hehe <br />
Har fået bagt en masse lækker mad så jeg har til hele næste uge og mere til! Så skal der bare kæmpes, har også bagt nogle lækre muffins til hvis slik trangen slår til igen!<br />
<br />
Mandag er domme dag hvor jeg må konfrontere vægten igen! Så bliver det spændende hvad jeg har og gøre med!
mig

02/02/2013 kl. 22:31
Godt at høre ja det er desværre ikke altid livet er lige nemt men godt at se du fandt så hurtigt tilbage for så er skaden sikkert ikke så stor som hvis det havde taget mrd. <br />
Godt du er forberedt til ny start, så skal det nok gå <br />
<br />
Knuus
mette1234

02/02/2013 kl. 22:54
Det er altid så rart at blive mødt med sådan en positivitet herinde! <br />
Tusind tak! Håber det går, det skal det !<br />
Hvorfor starte noget uden at afslutte det??<br />
<br />
knus!
mig

02/02/2013 kl. 23:04
Så lidt <br />
Ja men det skal nok gå, tro på det og det vil lykkes Og som du jo selv siger, hvorfor starte noget unden at afslutte ??? godt sagt iøvrigt <br />
<br />
Knuus
mette1234

05/02/2013 kl. 20:18
Så er jeg back on track og har klaret både mandag og tirsdag uden synder osv osv! <br />
Mandag morgen sagde vægten 68,1kg :O! hvilket var lidt af en overraskelse da jeg var kommet ned på 63 kg inden mine to synde uger! men i morges (tirsdag), sagde vægten allerede 67,0kg, så kiloene er jo begrundet mad og væske som jeg bare skal ud med igen !<br />
spændende hvad vægten siger i morgen!
mig

06/02/2013 kl. 21:33
Super flot du har klaret de første dage <br />
<br />
Øv øv, ja det koster desværre nå men så ved du det men flot tab du allerede har haft, tillykke med det <br />
<br />
Hepper på du hurtigt kommer ned af <br />
<br />
Ha en dejlig aften <br />
Knuus
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum

Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44

Seneste kommentarer

Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.