Oprettet af millo d. 22/07/2012 kl. 23:45

Vægttab gået i stå?!!!

Hej alle sammen.<br />
Håber i kan hjælpe med gode råd: mit vægttab er gået i stå, faktisk har jeg taget 500gr på i løbet af en uge. Jeg er i italien og besøge familie, og til trods for al den lækre mad, der bliver nydt lige foran næsen af mig, så har jeg ik syndet en eneste gang! Og synes faktisk det har været lidt tortur. Jeg har holdt mig kuren, jeg er i cruise og kører 1 & 1. Jeg har svømmet næsten hver eneste dag, ca 500meter, har gået lange ture, cyklet osv. Og jeg taber mig ikke! Men tager derimod på!!! Det er vildt frustrerende og ikke mindst meget demotiverende. Jeg er midt i min cyklus - altså ingen menstruation! Jeg drikker mere vand hernede pga varmen end hjemme. Så jeg er for det meste oppe på mere end 2L. Jeg har dog oplevet lidt problemer med blodsukkeret, der pludselig bliver meget lavt, og jeg kan mærke, jeg får det helt skidt ig føler mig helt energiløs og sulten. Det er som regel, når jeg alligevel skal til at spise snart. Hjemme hat jeg ik haft så mange problemer med blodsukkeret og tænker det måske også hænger sammen med varmen? - som iøvrigt har været ekstrem! Men jeg forstår simpelthen ikke, hvad det er jeg gør forkert? Eller hvad jeg kan gøre anderledes for at sætte fut i vægttabet igen? En ting er det står stille i nogle dage, men at man lige frem tager et halvt kg på, når man iøvrigt foreløbigt kun har tabt 2,5kg, så er det virkelig tungt og jeg føler mig helt opgivende! håber i har nogle forklaringer på hvad der kan være galt samt nogle ideer/råd til hvordan jeg kan ændre det??


29KBH

23/07/2012 kl. 00:16
Varmen gør selvølgelig noget, men jeg vil vædde en god flaske rødvin (som vi ikke må drikke!) på, at du har fået nogle kulhydrater, du ikke har opdaget.<br />
<br />
ALT tyder på det: Blodsukkersvingninger, vægtstigning (som bare er vand pga. kulhydrater), og måske endda lidt oppustet?<br />
<br />
Tjek ALT, du spiser: Er der sukker i den fedtfrie yoghurt? Er bøffen fuld af fedt?<br />
<br />
Lov mig tre ting:<br />
<br />
- Tjek din mad for kulhydrater. Skær lidt ned på grønt på PV-dage og husk ikke for mange mælkeprodukter (en liter yoghurt er faktisk 40 gram kulhydrat).<br />
- Vej dig IKKE før du er hjemme<br />
- Fortsæt det sindssygt flotte arbejde!!<br />
<br />
Jeg lover dig, du skal nok komme ned i vægt. Og husk; det er ikke tortur. Det er dig, der endelig gør noget rigtig godt for dig selv.
mig

23/07/2012 kl. 19:16
Jeg tænker også at du nok har væske i kroppen, får jeg selv altid når det er så varmt <br />
<br />
Og så er der lige at det ser ud til du dyrker en masse motion så der er måske røget cm men du har opbygget muskler.<br />
<br />
Og så kan der også være noget om det KBH skriver<br />
<br />
Det er i øvrigt i ugen op til menses ma tager på, se her inde frs netdoktor http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/200275.htm<br />
<br />
Er sikker på det nok skal lykkes for dig og husk vi er flere der har prøvet stilstand <br />
<br />
Forsat rigtig god ferie til dig
Basse98

25/07/2012 kl. 09:37
hvor mange gang om dagen spiser du? det er vigtigt at du spiser 5-6 gange . Jeg havde selv en periode hvor jeg ikke tabte mig , da jeg kun spiste 3 gange, men der kom skub i det igen da jeg begyndte at spise 5-6 gange held og lykke
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.