Oprettet af Leneande d. 03/08/2012 kl. 11:43

BLOGS

Hej.<br />
Hvordan kommer man ind og laver en blog, synes ikke at jeg kan se noget når jeg bliver henvist til den anden side?? ligeledes kan jeg se at nogle har deres start vægt, nuværende vægt og ønskevægt når de skriver et indlæg.<br />
hvordan gør man det??<br />
<br />
Louise =)


Trine

03/08/2012 kl. 11:47
Men Lene, det er jo fordi der stort set ikke er nogen aktivitet på de andre blogge <br />
Leneande

03/08/2012 kl. 11:54
de er jo også forsvundet fra forsiden, så man ligger ikke mærke til alt det der sker derinde. jeg elsker dine madblogs med billeder men jeg kan også godt lide at læse de andres og skriver da også selv. de hjalp mig rigtig meget da jeg skulle begynde denne kur.
Trine

03/08/2012 kl. 11:57
Men Lene, det handler stadig om aktivitet. Hvis min blog var en all-round-blog, og lige så aktiv, som min madblog, ville det jo også være MINE indlæg, du konstant så på forsiden.<br />
<br />
Jeg har været på sitet her siden 19. juni., og det kan tælles på een hånd, hvad der har været af nye indlæg på de øvrige blogge siden, desværre.<br />
<br />
Hvis du vil se, hvad der sker iøvrigt, kan du følge med under "seneste kommentarer til......".
Trine

03/08/2012 kl. 12:01
Til Admin.<br />
Kent, den måde, blogsystemet er opbygget på, er det eneste mulighed???<br />
<br />
Jeg har i adskillige år blogget på et nu nedlagt blogsted, hvor det var således indrettet, at det ALTID kun var <b>seneste indlæg </b>fra en given blogger, der var fremme på oversigten. Så undgår man det problem, som Leneande påtaler.<br />
<br />
Det var dog ikke opbygget over WordPress - og da jeg kan se, at alle vi bloggere jo faktisk deler samme dashboard, tvivler jeg på, at man kan ændre opbygningen. Men såfremt i fald, man kan, vil det da løse det spørgsmål.
admin_kent

03/08/2012 kl. 12:15
Jeg vil prøve at se, hvilke muligheder der er. Det kan godt være, at jeg med et andet theme, kan ændre det. Det vil jeg prøve, at kigge på i løbet af weekenden. Problemet er jo lidt, som du selv skriver, manglen på aktivitet fra mange bloggere. Jeg tror, at en del er stoppet, dog uden at gøre opmærksom på det.
lucky

03/08/2012 kl. 14:30
Kan sige for mig er det lidt med forskel hvor tit eller lidt jeg får skrevet for det meste så skriver jeg her på forum og føler måske jeg ville gentage mig selv på blog også men det sker da jeg får et lyst øjeblik til at skrive lidt,og det er første gang jeg skriver blog havde enligt tænkt at jeg kun ville skrive om mad men havde ikke været her i så lang tid da jeg røg på blog så det endte med løs og fast og der kommer da også noget en dag om det så bliver det ene eller andet må tiden vise
mig

03/08/2012 kl. 21:35
Åhhh ja jeg får nu ikke skrevet meget i bloggen, heller ikke mit indtryk at mange læser den ? Og så er det lige det med man føler man gentager sig selv fordi man jo skriver i dagbogen også men må se at få taget mig sammen
Leneande

03/08/2012 kl. 21:48
Men mangel på læsning kan også være fordi den bliver glemt lidt pga forum osv. Jeg kan kun sige at det har hjulpet mig meget at læse da jeg skulle starte
Trine

03/08/2012 kl. 22:13
"Mig" - blog og dagbog er jo sådan set også det samme, så skriver man dagbog i Forum, er det klart, at det føles som en gentagelse at skrive i selve bloggen også. Har det altid været sådan her på sitet, at der var både dagbog og blog???<br />
<br />
Iøvrigt husker jeg, at indtil for nogle uger siden, var der en "rubrik" ude til venstre på forsiden, der indikerede, når der var nye blogindlæg. Det fik måske ikke-bloggere til at kigge forbi på bloggen???
mig

03/08/2012 kl. 22:20
Bloggen har ikke været her så længe, siden maj mdr. mener jeg. Dagbogen har været her i alt den tid jeg har været her inde( kom i januar) Ja det har du ret i trine, ved ikke hvor det er blevet af ? ja det tror jeg også
admin_kent

04/08/2012 kl. 10:05
Der har været over 25.000 unikke besøg på bloggen, hvilket vil sige, at 25.000 forskellige computere har været derinde, plus at der er en masse der vender tilbage. I juni var der 400-750 unikke besøg om dagen, men det er lidt lavere i ferietiden. Så besøg er der bestemt, men der er jo altid mange besøg og det er jo meget få der kommenterer.<br />
På min egen personlige blog, gik der 3-4 måneder før der kom kommentarer, som ikke var fra mine egne venner.<br />
Det feed der var i venstre side, fjernede jeg for at forsøge at bringe belastningen på cpuen ned.<br />
Jeg kan prøve, at sætte den op igen og holde øje med, om belastningen stiger.<br />
Forskellen fra dagbogen i forum til bloggen, er at bloggen normalt er lidt mere omfattende indlæg, hvor man fortæller lidt mere i detaljer. Man får måske et lidt bedre indtryk af den der skriver. Dagbøgerne i forum er lidt mere en hurtig update på hvordan det går, ofte med korte indlæg. Der kommer mere respons, fordi mange er logget ind i forum og man kan hurtigt kommentere, hvor man ved et blogindlæg skal udfylde navn og e-mail. Her er der også mange og hvis der ikke er skrevet i en dagbog et stykke tid, forsvinder den hurtigt ned i forumtrådene.<br />
På bloggen, er der også en del flere, der finder frem til indlæggene via søgemaskiner, hvor det i forum, er at man kommer ind på dukanslankekur.dk og derefter begynder at kigge rundt i forum.<br />
mig

04/08/2012 kl. 12:50
Wow ja det var godt nok mange, troede jeg slet ikke, havde slet ikke lige tænkt på den med folk skal logge ind med mail osv for at skrive men ja så kan jeg godt se det nok er årsagen til der ikke kommer mange kommentar.
Trine

04/08/2012 kl. 14:55
Altså personligt synes jeg jo blogsystemet kører udmærket, som det er. Okay, mine indlæg "fylder" i landskabet, men det vil de jo gøre, sålænge aktiviteten er, som den er - medmindre jeg "skruer ned for blusset"?!<br />
<br />
Men til det, du skriver, Kent: Hvorfor er det nødvendigt, at alle kommentarer fra ikke-bloggere skal forhåndsgodkendes, før de er offentlige på bloggen?<br />
<br />
Måske, hvis man sprang dette punkt over med at skulle give E-mail-oplysninger m.v., ville tiltrække flere kommentarer?
lucky

04/08/2012 kl. 16:38

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Trine den August 4, 2012, 14:55</b><br />
<i>Altså personligt synes jeg jo blogsystemet kører udmærket, som det er. Okay, mine indlæg "fylder" i landskabet, men det vil de jo gøre, sålænge aktiviteten er, som den er - medmindre jeg "skruer ned for blusset"?!<br />
</i><br />
Synes jeg bestemt ikke Trine,dejligt med dine indlæg<br />
så får man nye indput til sin aftens mad hvis man er lidt ide forladt </div>
</div>
Leneande

04/08/2012 kl. 22:17
Nej du skal fortsætte Trine. Kunne bare være fedt med 2 blogs
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.