Hej Dukan'er! :D<br />
<br />
Jeg starter på Dukankuren d. 25 i denne måned da det er der jeg har min sidste eksamen.<br />
<br />
Jeg glæder mig til at få kuren prøvet af, og se om det virker..<br />
Efter alle de kure jeg har prøvet igennem mit liv, har intet virket i det lange løb. Men jeg har stadig håbet på at denne vil <br />
<br />
Jeg kan se på de andre indlæg, at mange af jer har en måling forneden der viser hvor langt i er, hvordan får jeg sådan en ind og hvordan indtaster jeg vægt osv. herinde? <br />
<br />
Hvor kan jeg købe havreklid henne? <br />
<br />
<br />
"Anonym"
16/06/2012 kl. 18:26 |
Hej Ettokspigebarn<br />
Velkommen til<br /> Jeg er også ny, dog er jeg i gang<br /> <br /> Du kan købe havreklid og hvedeklid i kvickly og føtex og super best:9<br /> Håber du kommer godt igang<br /> |
mig
16/06/2012 kl. 19:10 |
Hej Ettokspige-barn og velkommen til dig <br />
<br /> Denne kur skulle virke hvis du kun gør som man skal <br /> <br /> Den der lilyslime vi har kan du finde en video her så du kan se hvordan man gør<br /> http://dinslankekur.dk/sadan-laves-lily-slim-vaegttabs-bjaelke-til-forum-underskrift/<br /> <br /> Held og lykke med din eksamen og kuren når du kommer igang |
azalia
16/06/2012 kl. 20:21 |
Hejsa og velkommen til. Ja der er ingen tvivl om, at denne kur virker, såfremt at den holdes men sådan er det vel med alle kure. Men jeg kender godt det med, at man taber sig på en given kur,men så løber fokus lige så stille og ubemærket ud i sandet. Man har måske en periode med travhed, hvor det lige er nemt at bestille pizza til aften, eller man har mange sociale arrangementer. Men her er dette forum helt fantastisk - her kan du hurtigt få hjælp eller en lille peptalk hvis det er hvad du har behov for. Og man "glemmer" ikke lige, at man er på kur, fordi man hurtigt bliver lidt afhængig af at følge de andres indlæg. Dukan er det første, jeg går ind på, når jeg åbner min computer.<br />
<br /> Held og lykke med din eksamen, og jeg håber, vi kommer til at hore en masse fra dig senere. God weekend |
azalia
16/06/2012 kl. 20:22 |
HA HA jeg håber altså IKKE at vi kommer til at HORE mere til dig...
|
Ettokspigebarn
16/06/2012 kl. 21:22 |
|
Nuerdetnu
17/06/2012 kl. 01:34 |
Hej.. Har prøvet at lave den bjælke.. men der kommer blot et link op hvor jeg troede der kom en bjælke. Hvad gør jeg forkert ???
|
azalia
17/06/2012 kl. 08:49 |
Når du er inde i dine forumindstillinger, hvor du sætter koden ind, skal du først klikke på den firkant, der ligner 2 bjerge. Det er den, man bruger, når man sætter billeder ind.Herefter kommer der 2 klammer frem, og der er imellem disse, du skal sætte din kode.<br />
<br /> |
Nuerdetnu
17/06/2012 kl. 11:47 |
Tak det prøver jeg
|
yatz
Danmark 17/06/2012 kl. 21:34 |
Hejsa alle kommende "slimlines"<br />
<br /> Jeg er ny herinde og er i gang med kuren i angrebsfasen, som jeg har fået beregnet til at vare i 7 dage. I morgen mandag starter jeg i fase 2 og har indtil nu tabt 2,3 kg jeg vil gerne tabe 25 kg, som jeg har taget på grundet medicinsk behandling. Jeg er meget glad, for at kunne gå herind i forum og læse lidt, når jeg føler mig fristet til at spise fra "fylisten" eller har en dag, hvor man er løbet sur i kuren.<br /> <br /> Bare det at kunne være i et forum med andre, som også ønsker at tabe sig er i sig selv en stor støtte udover ens familie. Jeg glæder mig til at læse flere gode indlæg m.m<br /> <div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>tab og vind med samme sind</b></div> </div> Fortsat god søndag til jer alle<br /> <br /> Hilsen yatz<br /> <br /> [img]http://www.dukandiet.co.uk/plugins/juste_poids_programme/www/en/courbes_generator.php?PhaseAttackDateBegin=18/06/2012&PhaseCruiseDateBegin=25/06/2012&PhaseAttackWeightBegin=90&PhaseCruiseWeightBegin=87,4&PhaseConsolidationWeightBegin=68,1&PhaseAttackDays=7&PhaseCruiseDays=153&PhaseConsolidationDays=219&PhaseAttackWeightToLoose=2,61&PhaseCruiseWeightToLoose=19,29&TotalWeightEnd=68,1&TotalDateEnd=02/07/2013&PhaseConsolidationDateBegin=25/11/2012&UnitW=0/img] |
yatz
Danmark 17/06/2012 kl. 21:39 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra yatz den June 17, 2012, 21:34</b><br /> Hejsa alle kommende "slimlines"<br /> <br /> Jeg er ny herinde og er i gang med kuren i angrebsfasen, som jeg har fået beregnet til at vare i 7 dage. I morgen mandag starter jeg i fase 2 og har indtil nu tabt 2,3 kg jeg vil gerne tabe 25 kg, som jeg har taget på grundet medicinsk behandling. Jeg er meget glad, for at kunne gå herind i forum og læse lidt, når jeg føler mig fristet til at spise fra "fylisten" eller har en dag, hvor man er løbet sur i kuren.<br /> <br /> Bare det at kunne være i et forum med andre, som også ønsker at tabe sig er i sig selv en stor støtte udover ens familie. Jeg glæder mig til at læse flere gode indlæg m.m<br /> <br /> <b>TAB OG VIND MED SAMME SIND</b> og HUSK at det er ALDRIG for sent <br /> <br /> [img]http://www.dukandiet.co.uk/plugins/juste_poids_programme/www/en/courbes_generator.php?PhaseAttackDateBegin=18/06/2012&PhaseCruiseDateBegin=25/06/2012&PhaseAttackWeightBegin=90&PhaseCruiseWeightBegin=87,4&PhaseConsolidationWeightBegin=68,1&PhaseAttackDays=7&PhaseCruiseDays=153&PhaseConsolidationDays=219&PhaseAttackWeightToLoose=2,61&PhaseCruiseWeightToLoose=19,29&TotalWeightEnd=68,1&TotalDateEnd=02/07/2013&PhaseConsolidationDateBegin=25/11/2012&UnitW=0/img]</div> </div> |
yatz
Danmark 17/06/2012 kl. 21:41 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra yatz den June 17, 2012, 21:39</b> <div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra yatz den June 17, 2012, 21:34</b><br /> Hejsa alle kommende "slimlines"<br /> <br /> Jeg er ny herinde og er i gang med kuren i angrebsfasen, som jeg har fået beregnet til at vare i 7 dage. I morgen mandag starter jeg i fase 2 og har indtil nu tabt 2,3 kg jeg vil gerne tabe 25 kg, som jeg har taget på grundet medicinsk behandling. Jeg er meget glad, for at kunne gå herind i forum og læse lidt, når jeg føler mig fristet til at spise fra "fylisten" eller har en dag, hvor man er løbet sur i kuren.<br /> <br /> Bare det at kunne være i et forum med andre, som også ønsker at tabe sig er i sig selv en stor støtte udover ens familie. Jeg glæder mig til at læse flere gode indlæg m.m<br /> <br /> <b>TAB OG VIND MED SAMME SIND</b> og HUSK at det er ALDRIG for sent <br /> <br /> [img][/imghttp://www.dukandiet.co.uk/plugins/juste_poids_programme/www/en/courbes_generator.php?PhaseAttackDateBegin=18/06/2012&PhaseCruiseDateBegin=25/06/2012&PhaseAttackWeightBegin=90&PhaseCruiseWeightBegin=87,4&PhaseConsolidationWeightBegin=68,1&PhaseAttackDays=7&PhaseCruiseDays=153&PhaseConsolidationDays=219&PhaseAttackWeightToLoose=2,61&PhaseCruiseWeightToLoose=19,29&TotalWeightEnd=68,1&TotalDateEnd=02/07/2013&PhaseConsolidationDateBegin=25/11/2012&UnitW=0</div> </div> </div> </div> |
yatz
Danmark 17/06/2012 kl. 21:41 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra yatz den June 17, 2012, 21:41</b> <div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra yatz den June 17, 2012, 21:39</b> <div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra yatz den June 17, 2012, 21:34</b><br /> Hejsa alle kommende "slimlines"<br /> <br /> Jeg er ny herinde og er i gang med kuren i angrebsfasen, som jeg har fået beregnet til at vare i 7 dage. I morgen mandag starter jeg i fase 2 og har indtil nu tabt 2,3 kg jeg vil gerne tabe 25 kg, som jeg har taget på grundet medicinsk behandling. Jeg er meget glad, for at kunne gå herind i forum og læse lidt, når jeg føler mig fristet til at spise fra "fylisten" eller har en dag, hvor man er løbet sur i kuren.<br /> <br /> Bare det at kunne være i et forum med andre, som også ønsker at tabe sig er i sig selv en stor støtte udover ens familie. Jeg glæder mig til at læse flere gode indlæg m.m<br /> <br /> <b>TAB OG VIND MED SAMME SIND</b> og HUSK at det er ALDRIG for sent <br /> <br /> [imghttp://www.dukandiet.co.uk/plugins/juste_poids_programme/www/en/courbes_generator.php?PhaseAttackDateBegin=18/06/2012&PhaseCruiseDateBegin=25/06/2012&PhaseAttackWeightBegin=90&PhaseCruiseWeightBegin=87,4&PhaseConsolidationWeightBegin=68,1&PhaseAttackDays=7&PhaseCruiseDays=153&PhaseConsolidationDays=219&PhaseAttackWeightToLoose=2,61&PhaseCruiseWeightToLoose=19,29&TotalWeightEnd=68,1&TotalDateEnd=02/07/2013&PhaseConsolidationDateBegin=25/11/2012&UnitW=0[/img]</div> </div> </div> </div> </div> </div> |
yatz
Danmark 17/06/2012 kl. 21:42 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra yatz den June 17, 2012, 21:39</b> <div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra yatz den June 17, 2012, 21:34</b><br /> Hejsa alle kommende "slimlines"<br /> <br /> Jeg er ny herinde og er i gang med kuren i angrebsfasen, som jeg har fået beregnet til at vare i 7 dage. I morgen mandag starter jeg i fase 2 og har indtil nu tabt 2,3 kg jeg vil gerne tabe 25 kg, som jeg har taget på grundet medicinsk behandling. Jeg er meget glad, for at kunne gå herind i forum og læse lidt, når jeg føler mig fristet til at spise fra "fylisten" eller har en dag, hvor man er løbet sur i kuren.<br /> <br /> Bare det at kunne være i et forum med andre, som også ønsker at tabe sig er i sig selv en stor støtte udover ens familie. Jeg glæder mig til at læse flere gode indlæg m.m<br /> <br /> <b>TAB OG VIND MED SAMME SIND</b> og HUSK at det er ALDRIG for sent <br /> </div> </div> </div> </div> |
yatz
Danmark 17/06/2012 kl. 21:47 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra yatz den June 17, 2012, 21:34</b><br /> Hejsa alle kommende "slimlines"<br /> <br /> Jeg er ny herinde og er i gang med kuren i angrebsfasen, som jeg har fået beregnet til at vare i 7 dage. I morgen mandag starter jeg i fase 2 og har indtil nu tabt 2,3 kg jeg vil gerne tabe 25 kg, som jeg har taget på grundet medicinsk behandling. Jeg er meget glad, for at kunne gå herind i forum og læse lidt, når jeg føler mig fristet til at spise fra "fylisten" eller har en dag, hvor man er løbet sur i kuren.<br /> <br /> Bare det at kunne være i et forum med andre, som også ønsker at tabe sig er i sig selv en stor støtte udover ens familie. Jeg glæder mig til at læse flere gode indlæg m.m<br /> <div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>tab og vind med samme sind</b></div> </div> Fortsat god søndag til jer alle<br /> <br /> Hilsen yatz<br /> </div> </div> |
mig
17/06/2012 kl. 21:48 |
Hej yatz og velkommen her på siden <br />
Tillykke med det flotte vægttab du har haft til nu <br /> <br /> Og du har ret at det hjælper en hel del at være her på forumet, jeg havde aldrig klaret det uden tror jeg <br /> <br /> Rigtig god kur til dig |
Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05