Oprettet af Anette1983 d. 08/03/2012 kl. 19:46

Anette1983s kamp mod overvægten

Nu må det være på tide at jeg kommer igang med en dagbog herinde (selvom jeg har meldt mig som en af de mange bloggere også)<br />
<br />
Både min kæreste og jeg er på kuren, og vi startede d. 22 Februar - og allerede nu er det en succes.<br />
Jeg har smidt 5,5 kg og kæresten har smidt et par hundrede gram mere.<br />
<br />
Den eneste ulempe jeg kan finde ved denne kur er manglen på forskelligt mad, meeeen mon ikke det ikke bare er fordi at jeg bare ikke er skide kreativt :|<br />
<br />
Mit mål er at ende på ca 65 kg, hvor jeg nu ligger på ca 85, så der er en 20 kgs penge tilbage endnu <br />
<br />


Vibeke1965

19/03/2012 kl. 15:05
Og på onsdag har du sikkert tabt det meste af det igen
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
majser

20/03/2012 kl. 14:26
Dejligt at høre, at du havde en dejlig weekend med din datter. Og ja, vel er det øv, men som vibeke skriver, så du sikkert allerede tabt det meste igen <br />
Forresten hvordan gik det med drengene, som skulle råhygge hjemme? Er der blevet snydt? Og hvordan ser vægten ud?
Anette1983

10/04/2012 kl. 07:09
Ikke nok med at man skal kæmpe med overvægten, nu skal man også kæmpe med rygradden! Den er nemlig stukket af hjemmefra!<br />
<br />
Siden koncerten med Seebach er kuren bare røget direkte i vasken. Men nu skal det være løgn (igen) og en ny dag med nye forsøg og sunde madvaner venter :D<br />
Så nu klemmer vi ballerne sammen og så gennemfører vi altså den her kur, og får en smuk talje og et endnu smukkere liv!<br />
<br />
Ha en god dag allesammen :D
mig

10/04/2012 kl. 07:26
ihh altså, ja de rygradder er ik hvad de har været, de køre bare deres eget liv hehe, håber du få fundet den igen <br />
Held og lykke med din nye start <br />
<br />
nogge11

10/04/2012 kl. 07:34
Op på hesten igen - så skal du nok komme af med kiloene igen - men ja det er rytmen man lige skal finde. Køb nogle forkellige pk. minimum pålæg i Netto og ha´liggene i køleskabet. Jeg kører næsten igen steder uden lige at ha´en pakke eller 2 i tasken som "snack" hvis jeg lige skulle få lyst...<br />
<br />
Pøj pøj med den nye start !! - du kan godt
majser

10/04/2012 kl. 14:25
Godt at høre fra dig igen Anette. Ja, det er ærgerligt, at du tabte gejsten. Men nu er den der igen, så velkommen tilbage for fuld skrue. Jeg ved, du kan
Anette1983

10/04/2012 kl. 15:35
Jeg har simpelthen indfanget rygradden med lassoen og spændt den fast med alt hvad jeg kunne finde, så nu kan den forhåbentlig ikke løbe nogen steder :P<br />
<br />
Det skal nok lykkes denne gang, det ved jeg. Jeg falder helt sikkert i igen, men aldrig så meget at jeg ikke kommer tilbage på rette sti, og ender med at blive lækkersmækker :D
majser

17/04/2012 kl. 16:29
Godt du fandt lassoen frem igen Bare spænd rygraden godt fast.
Anette1983

14/02/2014 kl. 20:44
Ooooog så starter vi en gang til 

Siden sidst har jeg/vi været igennem helvede og tilbage igen. Det har gjort at både min kæreste og jeg har taget voldsomt på, og smidt alt ud der hedder vægttab.

Vi har været igennem en retssag omkring børnene, kærestens skizofreni har været noget rigtig øv, svigerfamilien har skabt sig så vanvittigt meget at vi kort efter mit sidste indlæg her i min dagbog, brød al kontakt med dem, hvilket så igen resulterede i at kæresten var indlagt på en lukket afdeling i det meste af det sidste halve år af 2013.

Oveni alt det fik jeg en voldsom depression og stress, og endte med at tage 15 kg. på, på lige under 1½ måned 

Men men men vi er nu igen ovenpå og planlægger bryllup i september  Min kjole er købt og hænger i min mors skab  DESVÆRRE er kjolen købt før min depression sat ind og da den oprindelige dato (7/9-13) stadig var i spil.

Siden er der jo kommet en masse ekstra kilo på, så nu kan jeg ikke passe min brudekjole  og da almindelig sund kost og motion ikke virker godt nok for mig (host host det er den der rygrad der driller igen  ) springer min dejlige kommende mand og jeg på dukan - IGEN! Vi havde jo vildt god succes med det sidste gang, så håber vi har succes igen  Denne gang bliver der dog ingen weekendture med datteren eller lign Ihvertfald ikke før brudekjolen kan lukkes!

Nå, men det korte af det lange er: Jeg er tilbage, og skal se om jeg kan finde rundt i forum herinde - synes det er blevet noget uoverskueligt efter det her "nye" design er kommet 
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.