hvor har det bare gået fedt fra start altså :D<br />
er super glad og tilfreds med min indsats<br />
<br />
1 dag var jeg lidt træt og ud mattet og inden forbrændt fedt efter hvad keto strimlerne viser.<br />
2 dag var med en god gang hovedpine og dvaskhed det meste af dagen og heller ingen forbrædt fedt der.. meeeeeeeeen<br />
i dag som er dag 3 skete der noget :D<br />
<br />
jeg stod op og tog en test som det første. og de andre dage lå mit tal på 0,5mmol/L og det vil sige at der egentlig ingen forbrænding er af fedtlagerene. men i dag lå tallet på 7,0 mmol/L og det er en kræftig forbedring og skal kun op på 8 for at det er helt optimalt som jeg vil have det<br />
<br />
DET ER JO HELT FANTASTISK :D<br />
<br />
at se på testene at jeg forbrænder mit eget fedt efter 2 dages kur..<br />
og ikke mindst har smidt 2 kg på 2 dage :D<br />
og har været ude og handle nogle nye ting som jeg skal bare lækre sager af til MIN MODIFICEREDE dukan.<br />
jeg bruger f.eks. lidt kakao pulver, en smule hytteost. en lille smule olie og almen tørstegt bacon som bliver tøret i køkkenrulle..<br />
og så selvfølgelig mine muffins som pia foreslog :D<br />
<br />
og når der er gået en del dage og jeg føler at sukkertrangen er helt væk så følger jeg de helt rigtig regler på angrebsfasen<br />
plus at jeg nok kommer til at være i angrebsfasen noget længere tid en foreslået af dukan. så jeg får 2 mutivitaminpiller og 1 fiskeolie kapsel om dagen for at få det jeg har brug for :D<br />
<br />
jeg er sååååå glad :D kan slet ikke beskrive det. og vil arbejde mig frem til at ku nøjes med at gå på vægten en gang om ugen og så bruge keton strimlerne hver dag i stedet som guuidning <3 de giver så meget glæde og ingen negative tanker når man ser på dem :D<br />
<br />
3 dag er snart ovre og ingen ædeflip eller opkast :D<br />
Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53