Oprettet af Gitte Kiel Friis d. 05/01/2014 kl. 09:07

Dag 2...

Så kom jeg igennem dag 2...

Tanken om at jeg igen skal spise kød uden noget andet end græsk yoghurt med krydderier... jeg savner mit stykke rugbrød med et stykke død ost... jeg savner min havregryn... og min kaffe.....

Jeg syntes det er svært at skulle sidde og spise æg eller kød til morgenmad... med er overraskende blevet helt glad for havreklid i min morgenyoghurt...

Min mand er glad for at få kød 2-3 gange om dagen, og syntes det er super, og det er bestemt en kæmpe hjælp at vi er 2 om det her... Jeg tror min krop er begyndt at reagerer på at jeg har fjernet sukker og fedt, så skal jeg klare resten af denne kur så er jeg desværre nødt til at tillade mig en kop kaffe morgen og aften med en tsk fuld sukker... har prøvet div sødemiddel men det får bare kaffen til at smage grimt...

nu har jeg fundet nogle opskrifter på mydukandiet.com og må da indrømme at de vil gøre det nemmere for min at komme igennem, så det er der vi fremover skal finde inspiration til frokost og aftensmad...

Når det kommer til motion er jeg heldigvis rigtig glad for at det er et krav.. og det bliver da også til lidt mere end de 20 min... og når vi rammer mandag morgen, så er det tilbage til vores normale motion.. 20 min cykling om morgen, når vi afleverer barn i børnehave.. og derefter ca 1 time i svømmehallen...

Har i slankebutikken.com fundet  shirataki nudler, og der står at det er tillandt i ubegrænset mængder i hele dukan kuren... er det rigtig??? please sig at om ikke andet så må jeg spise 100 g om dagen....

 

Da vi har et princip om ikke at eje en badevægt aner jeg ikke om jeg har tabt mig.. men maven er da i hvert fald blevet lidt mindre... så hvis det fortsætter sådan så er jeg helt klar til at indtage karon beach den 22 januar....


admin_kent

05/01/2014 kl. 09:54
shirataki nudler er tilladt i ubegrænset mængde i alle faser

Ja, angrebsfasen kan godt være lidt hård. Men du kan jo bage lidt dukanbrød, som du kan spise til morgenmad med lidt pålæg på. Det er med at prøve, at finde lidt variation i maden
Gitte Kiel Friis

05/01/2014 kl. 10:28
Åhh hvor har du bare lige gjort det hele nemmere...  hvad med dem i ris-udgaven... er de også tilladte....

Springer også ud i at bage brødet i dag... men jeg klør på... og håber det bliver nemmere når vi må begynde at få noget grønt også....
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.