Oprettet af Gitte Kiel Friis d. 06/01/2014 kl. 08:30

Dag 3 :-(

Hold nu k... en røvdag vi havde....

ingen, som i helt ufremkaldende ingen sult.. overhovedet... Morgenmaden gav opkast fornemmelse, frokost ville være kommet retur hvis det var kommet ned.. først til aftensmaden kunne vi presse 350 g kød ned hver... og til aftenkaffen kunne der lige klemmes 2 pandekager med laks ned... men der kom da i det mindste 1,5 L vand ned....

Sidder igen til morgen og kæmper med morgenmaden omgang 2.... eneste plus lige nu er at maven er noget mindre end ved opstart... og jeg ikke føler mig sulten og maven siger ikke en lyd...

men det er bare op på hesten igen....


admin_kent

06/01/2014 kl. 10:40
ja, det er bare med at holde fast

Jeg vil anbefale, at du fortsætter med at skrive i samme tråd, så du har det som en dagbog, i stedet for at oprette en tråd til hvert indlæg. Så kan folk bedre følge med i hvordan det går.
Gitte Kiel Friis

07/01/2014 kl. 10:23
Dag 4.

Endelig... så er vi i gang... efter en hård morgenmad, fik vi plads til både god frokost, lækker aftensmad og en gang yoghurt.... eneste minus er at brødbagning gik i vasken... men vi prøver bare en ny opskrift idag...

Også på maven er det begyndt at give resultater, slank uden sult... I´m in heaven...

Men når vi så når til motionen, så må vi nogen gange lige minde hinanden om at det måske er for meget med 20 min cykeltur om morgen inden morgenmaden og en 30 min gåtur om aften.. vores 3x svømning om ugen må vente til vi kommer hjem fra Thailand...

Med tankerne rettet mod vores snarlige udlandsrejse, er vi begyndt at snakke om hvad vi lige stiller op dernede.. eneste konklusion er at vi prøver os frem... prøver at holde os nogenunde inden for vekselfasens grundlæggende regler, men hellere ikke mere end det, med en god forkærlighed for den slags mad, kan det godt ske at hvad der når at ryge af kommer på igen... hvem siger nej til frisk frugt i 30 graders varme....

er begyndt at leve med at min kaffe ikke er så velkommen en gæst i løbet af min dag, at jeg tror jeg vil være afvænnet fra kaffe når denne kur er forbi..

Ser så meget frem til at flashe min nye figur UDEN mave... og til at få en lækker farve min krop så meget har fortjent.....

Super god dag til alle 
Chrisycat

07/01/2014 kl. 10:55
Dejligt det går godt, men hvorfor skriver du om af kaffe ikke er en velkommen gæst? Lyder dejligt med rejse og du har ret i, at i må prøve jer frem og tænke godt over hvad i kommer i munden og så ellers op på hesten igen når i kommer hjem



Gitte Kiel Friis

07/01/2014 kl. 11:00
Det er fordi jeg ikke er helt stor nok til at drikke kaffe uden sukker og div former for sødemiddel ikke falder i min smag når det kommer i kaffen

vi prøver os frem og så ser vi... Ellers er det jo som du siger, op på hesten igen når vi kommer hjem...

 
Chrisycat

07/01/2014 kl. 11:31
Nåe nu forstår jeg

Hvornår skal i rejse?



Gitte Kiel Friis

07/01/2014 kl. 13:18
Det skal vi om 14 dage.... Bliver så fedt at bare skulle nyde varmen, fremmede kultur og ungerne der bare kan gøre det de elsker mest... Bade....

åhhh hvor jeg glæder mig....
lucky

07/01/2014 kl. 13:52
Lyder til det går ok hos jer,I kan jo spise efter fase 3 på ferien så kan du spise et stk frugt hver dag.
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.