Oprettet af Stephanie d. 15/02/2012 kl. 12:33

Dagbog

<br />
Nu har jeg snuset lidt rundt herinde i et par dage, for at forberede mig på min start på dukan kuren.. Jeg har en god veninde som har anbefalet den til mig og er nu klar til at gå igang på mandag.. Jeg startede med at få Dr. Dukan "Himself" til at udregne min "true weight" og min angrebs fase på den engelske hjemmeside.. Og lige pludselig stod der at jeg ville nå mit mål i midt juni 2013.... Det er nok den bedste motivation at der pludselig er en deadline og et overskueligt mål og jeg var "hooked"... <br />
<br />
Jeg glæder mig til at komme igang og har siddet her og kigget på alle jeres opskrifter og kan næsten ikke tro at jeg må spise alt det i fortæller om... Jeg er et kødsvin med stort K - så det er jo næsten som at komme i himlen <br />
<br />
Dog skal jeg have fundet lidt opskrifter på nogle nemme ommeletter eller lign. til om morgenen - nogle forslag? og nogle dressinger til de lækre frikadeller jeg har planer om at lave <br />
<br />
Har siddet og luret på jeres billeder i "før og efter" og det er SÅ inspirrende at se, hvor effiktive i er og hvilken støtte i giver hinanden.. Det er noget der virkelig giver blod på tanden, og jeg håber at kunne gøre det bare halvt så flot som mange af jer allerede har gjort... <br />
<br />
Jeg skal tabe 35 kg. og er mere klar end nogensinde, da dette handler om mere end bare mig selv.. Drømmer om snart at blive mor og vil gerne være i topform til denne oplevelse - så motivaionen er i top, kødet er i fryseren og der står havreklid øverst på indkøbslisten <br />
<br />


Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.