Oprettet af d. 13/03/2013 kl. 18:30

Disse s dagbog

Kan ikke rigtig finde ud af at få en ny side frem, så jeg har bare skrevet ned i kommentarer, men det er ikke rigtigt for jeg får ikke mulighed for at bruge smileys.<br />
Nå så fortsætter jeg her.<br />
bagte knækbrød og muffins igår og kødchips, det er fint nok.


Pia Andersen

13/03/2013 kl. 19:20
Hej disse<br />
Velkommen til igen Det er rigtigt at du skrev i en anden tråd igår, men man skal lige lære at finde rundt herinde. Hvis dette nu er din dagbog, så husk, at du har kaldt den Tidligt op.<br />
<br />
Taberhilsner<br />
<br />
Pia
fauer

13/03/2013 kl. 20:38
velkommen til og held og lykke med dukan.<br />
<br />
du spørger bare hvis du er i tvivl om nået, så er der altid en der svare.
tabt 26 kg, er i fase 3
mig

13/03/2013 kl. 22:05
Wow det var tidligt du var oppe håber ikke det er noget alvorligt du skal under kniven for ?<br />
<br />
Der er ingen af de ting man bager her der hæver meget hehe<br />
<br />
din dogbog fra i går er her http://dinslankekur.dk/forum/dukan-slankekur-group1/min-dukan-dagbog-forum7/starter-imorgen-thread2714/<br />
en anden gang kan du gå på forum forsiden og så ind under "min Dukan dagbog" og finde den der, du kan også trykke oppe hvor der står Abonnér så kan du finde den via din mail hvor du vil få en besked når nogle har skrevet <br />
<br />
Ha en dejlig aften <br />
Rita
lucky

14/03/2013 kl. 05:42
Håber du får en god start,god idé med opskriftbog.<br />
Du kan jo også ændre din overskrift til lidt mere "personligt" så ved man det er dig man følger her,bare et forslag...<br />
God dag
UNIQE

14/03/2013 kl. 07:40
Det lyder som om du er rigtig godt i gang....... Jeg har ikke prøvet cornflakes, men det kunne da være at jeg skulle prøve. Det er rart at have lidt forskelligt at vælge i mellem om morgenen.<br />
<br />
Pandekager skal nemlig "bare" tørre, så er de nemme at vende. Jeg laver tynde neutrale pandekager... og de er gode til både sødt og salt.<br />
<br />
Jeg har også en kogebog på min pc.
"Anonym"

15/03/2013 kl. 09:34
1000 tak allesammen, ja jeg skal lige lære det her. Jeg står klar i starthullet søndag morgen, men jeg har været forsigtig her og nu, spist mine pandekager til morgenmad og lidt youghurt med "cornflakes" det falder mig godt, synes ikke jeg får hul i maven, det plejer jeg at få ca. 2 timer efter min alm. morgenmad. Drikker meget vand. Og vejede mig for sjov i morges og godt 2 kg er vippet af. Fantastisk hvad sker der så ikke når jeg rammer kuren for fuldt tryk?<br />
Jeg skal opereres den 17. april for spinalstenose, i min røgsøjle er der knogler der er forvitret af slidgigt og de har arbejdet sig ind i spinalkanlen og presset den vædske bort der skal ligge udenom nerverne, det giver nogle heftige smerter så jeg kan ikke stå særligt længe (5-10 min.) og højst gå 100 m af gangen, hvilket er en af grundene til min overvægt, da jeg jo ikke kan dyrke motion. En ande grund er jeg så har trøstet mig med god mad, og jeg er god til at lave mad 8O ledsaget af noget god rødvin - det sætter sig. <br />
Jeg fik den samme operation for 2 år siden, og det var godt men så skulle min højre fod opereres efter lægesjusk, og det tog 2 mdr. at få den lægt, 2 mdr. på krykker er ikke godt for sådan en ryg som jeg har, så det har skadet mig.<br />
Yderligere har jeg kæmpet for at komme igennem til en MR-scaning i 1/2 år og 4 mdr. på at få fat i min kirurg, min læge troede simpelthen ikke på mig.<br />
Nå men nu glæder jeg mig til at få det ordnet, så jeg kan komme tilbage til et normalt liv og gøre de ting jeg brænder for.<br />
Og så er jeg rigtig glad for at have fundet denne side, den er guld værd for mig. God dag til alle jer.
Pia Andersen

15/03/2013 kl. 09:47
Hej igen<br />
<br />
Utroligt, at man skal kæmpe sådan for at få rette behandling. Det er da godt, at lægerne omsider tog dig alvorligt. Har du så skiftet din praktiserende læge ud, med en der gider lytte på sin patient?<br />
Taberhilsner<br />
<br />
Pia
"Anonym"

15/03/2013 kl. 09:53
Nej ikke endnu, normalt er hun meget fornuftig, jeg tager en samtale med hende når det her er overstået.
Pia Andersen

15/03/2013 kl. 10:00
Kan jeg godt forstå. Hun skal da ihvert lfald have at vide, når hun har kvajet sig.
Kraghen

15/03/2013 kl. 12:45
Hej Disse..<br />
<br />
Velkommen til og stort tillykke med dit vægttab.<br />
Jeg fornemmer at du har en jernvilje og nu vil du det her. Det tror jeg også at man er nødt til at have, for ellers falder man i igen.<br />
Det er skisme utroligt at lægerne altid skal være så "kloge". De lytter ikke til patienten, men har næsten taget en beslutning til at man ikke fejler noget - inden man har talt med dem. Men bliv ved med at banke i bordet, så må de da for pokker lytte.<br />
<br />
Rigtig god dag til dig <br />
<br />
Held og lykke med operationen.<br />
<br />
Kh. Helene
"Anonym"

15/03/2013 kl. 13:34
Tak Kraghen
"Anonym"

15/03/2013 kl. 13:38
Det får hun.
lucky

15/03/2013 kl. 18:01
Sikke da en omgang du har været i gennem og skal..<br />
Held og lykke med det hele.<br />
Håber du får en god opstart på søndag.
"Anonym"

15/03/2013 kl. 18:42
Tak jeg har bedt admin om at flytte den dag bog over i den rigtige, jeg kom til at oprette 2 dagbøger, det er lige meget nok. God aften til jer.
"Anonym"

16/03/2013 kl. 06:13
Godmorgen skal på kursus hele dagen, hoppede :P dog lige på vægten yes! 107,3 så der raslet næsten 3 kg af og jeg er ikke rigtigt på kuren endnu, det tegner godt. :P
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.