Oprettet af Charlotte Tania Dokkedal d. 30/08/2019 kl. 08:56

Første dag :)

Jeg har glædet mig til denne dag hele ugen.. der skulle lige nogle penge på kontoen før end jeg kunne gå i gang :D dag 1 i angrebsfasen... Jeg har før været på dukan og den virkede rigtigt godt.. det var efter min graviditet... dog har jeg haft en del udfordringer det sidste år som har gjort at jeg har taget alt + lidt mere på.. og det skal væk.. jeg er ved at forberede kroppen til at starte op på ferterlitetsbehandling da jeg ønsker barn nr 2 og derfor betyder vægten rigtig meget...
Jeg sidder nu og laver madplan og indkøbsliste til angrebsfasen, så jeg har så meget som muligt hjemme, så jeg ikke bliver frisket af spontan køb i byen :D 
 


Kent admin
Din Slankekur admin
Mijas Costa
03/09/2019 kl. 11:08
God vind!
Nu kan du redigere din forumsignatur. Gå ind under "din bruger" og klik på "Rediger profil"
Charlotte Tania Dokkedal

07/09/2019 kl. 09:02
dato: 7/9-18 
Jeg har nu været igennem mine 7 dage som beregnet i angrebsfasen med et vægttab på 2,4kg, hvilket vel er ok? eller skulle det havde været mere? Hvis ja, hvad kunne jeg så evt ha' gjort forkert? 
Jeg ændrede selv indstillingerne til vekselfasen igår og tog en grønt dag, jeg fik desværre ikke svart på mit spørgsmål så jeg måtte gøre som jeg tænkte var rigtigt. min vægt er idag +100g, hvilket jeg tænker er helt normalt, også når jeg er "på den tid af måneden" hvor jeg faktisk plejer at tage 1kg på... jeg skal måles idag efter noget ryg træning, så det bliver lidt spændende. 
En sidste ting, jeg tænker at tage 2 grøntdage og 2 protein dage, da det passer bedst i forhold til rester og det er vel ok at gøre det på den måde, så længe man selv kan holde styr på det, jeg kan nemlig ikke lige se om jeg kan ændre indstillingerne herinde til det ellers holder jeg selv styr på det.. 
nå men alt i alt, så har det været en god uge, hvor jeg gik fra at føle jeg ingen energi havde til at havde mere overskud... jeg glæder mig til det videre forløb og se fremskidt :D god dag
Kent admin
Din Slankekur admin
Mijas Costa
09/09/2019 kl. 13:30
Det er meget forskelligt, hvor meget man hver især taber i angrebsfasen. Man taber meget vand i denne fase. 
I starten af fase 2 tager man nogle gange lidt på eller stagnerer, da man får lidt vand i kroppen igen. 
Energien skulle gerne blive bedre i løbet af kuren og når din krop har vænnet sig til kosten.
Det er fint at køre 2+2.
Nu kan du redigere din forumsignatur. Gå ind under "din bruger" og klik på "Rediger profil"
Charlotte Tania Dokkedal

18/09/2019 kl. 07:52
er nu i min 3 uge ... jeg har vekseldag idag og jeg føler ikke at det er svært på nogen måde at overholde... dog går min vægt ikke særlig hurtigt nedad.. det er en smule demotiverende... men jeg holder ved... der må jo ske noget på et tidspunkt... Der hvor jeg arbejder, er der ikke altid muligthed for lige at tage en snack når den lille sult melder sig... jeg tænker måske jeg spiser for lidt... men føler jeg spiser mig mæt når jeg spiser... 
jeg holder ved .. pt ligger jeg vist mellem 500g og 1kg om ugen hvilket i sig selv jo burde være tilfredsstillende nok. .. på lørdag skal jeg målet igen (det får jeg gjort her anden uge, så håber der er lidt resultater) 
welle

14/10/2019 kl. 11:10
Det er da et flot vægttab du har ,sejt 
Charlotte Tania Dokkedal

14/10/2019 kl. 18:06
Jo tak Jeg er også glad... nu har jeg smidt 9,5kg ,, de sidste par dage går vægten dog bare frem og tilbage... det er rimelig frustrerende, men har også ægløsning om 1-2 dage så jeg ved ikke om det kan hænge sammen? Jeg har holdt mig fuldstændig til dukan og jeg håber vægttabet kommet igang igen, da jeg virkelig gerne vil længere ned.. Jeg er en resultat pige så hvis jeg ikke kan se at vægten rykker sig så mister jeg min motivation... 
welle

15/10/2019 kl. 06:01
Det er da vildt flot og det er jo på kort tid .
Det har helt sikkert indflydelse , kæmp videre og resultaterne kommer 
Charlotte Tania Dokkedal

15/10/2019 kl. 18:19
Det håber jeg... det er virkelig frustrerende at vægten er gået i stå... Jeg kan mærke jeg bliver i rigtig dårligt humør desværre, altså på sådan en, så kan det hele squ også være ligemeget... men jeg giver det en månede mere og ellers må jeg revurdere min diet, om den stadig passer til mig... Jeg undrer mig bare og begynder at tænke om jeg gør noget forkert. 
welle

15/10/2019 kl. 19:20
Skru evt lidt op for kød indtaget nogle dage , det plejer at sætte fut på vægttabet igen 
Charlotte Tania Dokkedal

20/11/2019 kl. 19:47
En lille opdatering... Jeg har nu tabt 15,1kg og jeg elsker det.... Jeg er begyndt at slappe mere af i forhold til at tillade mig selv en hygge aften med vennerne eller når kollegaerne giver frokost.. Det kan også godt ses på vægttabskurven med antal kg tabt pr måned... men jeg trives i det og er forsat motiveret... :D Jeg har vendet mig til at min vægt stagnerer eller stiger en smule ca 2 gange om måneden bla. ved ægløsning og det månedlige for bare at falde endnu mere efter perioderne. Jeg får rigtig god respons fra andre omkring mit vægttab og det er en motivation i sig selv... 
Jeg vil rigtig gerne minimum 10kg mere ned, men da jeg snart begynder fertalitets behandling må tiden vise hvordan det kommer til at se ud.. 
Kent admin
Din Slankekur admin
Mijas Costa
30/12/2019 kl. 11:23
Hvordan går det? Holder du stadig vægten nede?
Nu kan du redigere din forumsignatur. Gå ind under "din bruger" og klik på "Rediger profil"
Firkløver

10/01/2020 kl. 14:01
Hej Charlotte  et rigtig flot vægttab du har opnået, så hvordan går det hos dig? Holder du stadig ud? 
Charlotte Tania Dokkedal

30/01/2020 kl. 17:46
Hej..
jeg er stoppet da jeg ikke kunne finde en afklaring på om man måtte under graviditet og jeg er blevet gravid. Men efter graviditeten starter jeg igen.. 
Kent admin
Din Slankekur admin
Mijas Costa
31/01/2020 kl. 13:12
Under graviditet bør du ikke være på kuren, så det er korrekt.
Nu kan du redigere din forumsignatur. Gå ind under "din bruger" og klik på "Rediger profil"
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.