Oprettet af Bente d. 17/01/2016 kl. 09:32

Første gang på dukan

Jeg har været i gang et par dage har tabt lidt men er stadigvæk i tivl om det er den rigtige kur for mig, ikke fordi jeg ikke skal tabe mig for det skal/vil jeg. Jeg er bare kommet tilst tænke over at jeg ikke må spise brød hvis jeg har læst programmet rigtigt, før en gang i april. Så måske skulle jeg prøve en anden.
Hvordan kan jeg have madpakke med?
Jeg har 2 dage tilbage i angrebsfasen så de dage skal nok gå håber bare jeg taber mig lidt


Boenne

17/01/2016 kl. 10:02
Jeg synes, at en af de gode ting ved Dukan er, at man skal nytænke mange af de ting, der er blevet til (dårlige) vaner. Man kan bage Dukanbrød, hvis man savner brød, eller bruge samme opskrift til at lave boller eller muffins af. Personligt troede jeg, at det ville blive min største udfordring, men det har det ikke været.
Inden jeg startede på Dukan, havde jeg oftest salat/råkost med som madpakke, og på Dukan lavede jeg ekstra mad om aftenen, og så tog jeg rester med til næste dags frokost (datid fordi jeg lige nu er på barsel, men planlægger at fortsætte på samme måde, når jeg igen skal arbejde).
Jeg kan selvfølgelig ikke afgøre, om Dukan er den rette kur for dig, men ovenstående er lidt af mine erfaringer


Kent admin
Din Slankekur admin
Mijas Costa
17/01/2016 kl. 11:05
ja, prøv at tage et kig på de forskellige typer, brød, knækbrød og boller under opskrifter. Det kan måske give dig lidt inspiration.
Nu kan du redigere din forumsignatur. Gå ind under "din bruger" og klik på "Rediger profil"
Malene78

17/01/2016 kl. 20:01
Kødmuffins, skyr, hytteost/reje/tunsalat kan være gode i madpakken. Hytteost med en kødrest fra aftensmaden fungerer også i mange forskellige udgaver. Jeg plejer at være glad for brød, men det var som om min krop "glemte" det efter noget tid. Lyder mærkeligt, men sådan var det
Bente

20/01/2016 kl. 17:51
Jeg vil give det en måned og så se om jeg vil fortsætte, jeg har fundet et par retter jeg også kan have med på arbejde. Skinke kød med hytteret den syntes jeg er god. Jeg har også bagt et brød efter opskriften. Det jeg syntes er svært og specielt ved dukan er også at jeg ikke må spise frugt.
Jeg har i dag købt vitaminpille da jeg føler mig træt.
Kent admin
Din Slankekur admin
Mijas Costa
20/01/2016 kl. 18:00
I starten er det normalt at føle sig træt, men det plejer at vende efter et par uger, så du får mere energi end du havde før
Nu kan du redigere din forumsignatur. Gå ind under "din bruger" og klik på "Rediger profil"
Bente

21/01/2016 kl. 21:19
I dag havde jeg lavet Kyllinge salat til frokost så det var fint. Tilsagtes hvidkål med kalkun. I morgen fredag skal jeg spise aftens mad hos min søn og svigerdatter så der står det også på grønt og protein. Jeg må så tage et par protein dage senere.
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.