Oprettet af kirseblomst d. 04/05/2013 kl. 18:12

Hvorfor taber jeg mig ikke?

Hej<br />
<br />
Jeg begyndte med angrebsfasen i lørdags og har fulgt det til punkt og prikke. I følge den engelske hjemmeside skulle jeg tage 3 angrebsdage og derefter igang med næste fase. Problemet er bare at jeg ikke har tabt mere end 600 gram, selvom jeg i dag er igang med min 5 dag i angrebsfasen (valgte at forlænge den fase fordi jeg ikke så noget resultat på vægten).<br />
Hvad kan årsagen være? Jeg spiser når jeg bliver sulten og drikker massere af vand.<br />
<br />
Kan det skyldes at jeg har drukket et par Cola Zero og putter Hermesetas i min kaffe?<br />
Jeg er i øvrigt på pencilin, kan det betyde noget for vægttabet?


rigaard

04/05/2013 kl. 18:15
Spiser du nok proteiner?
wiisbye

04/05/2013 kl. 18:23
jeg startet søndag den 28/4 og har sidste dag i dag og jeg har tabt 4,5 kg. så det lyder meget underligt...<br />
<br />
Har du kun spist kød, fisk , skalddyr osv.
kirseblomst

04/05/2013 kl. 18:26
jeg spiser kyllingefilet, kyllingelever, dampet fisk, æg, og fedtfattige mælkeprodukter- præsis det, der er opgivet i kuren, og alligevel sker der ikke noget?! nu er jeg blevet usikker på at der er proteiner nok i det.. det er forresten en fin lille tegning, du har over din kur! til lykke!
kirseblomst

04/05/2013 kl. 18:27
nu er det sådan, at jeg spiser nok til ikke at føle mig sulten...overspiser jeg?
fauer

04/05/2013 kl. 19:08
prøv at skrive ned hvad du spiser så kan vi se på det
tabt 26 kg, er i fase 3
kirseblomst

04/05/2013 kl. 20:03
Hej, Fauer! Tak for dit svar.<br />
<br />
hvor mange dage skal jeg skrive maden ned? jeg skal på vekselfasen i morgen; skal jeg vente ned det? Jeg kunne ikke finde ud af at sende en besked til din personlig indbox, derfor svarer her
Erhardi

08/05/2013 kl. 12:28
Hej Kirseblomst.<br />
<br />
Du kan bare skrive et par dage. Det er mere for at få fornemmelse for om du spiser nok. Er der sket yderligere på vægten siden?<br />
<br />
Du må ikke give op. Vores kroppe reagerer forskelligt. Jeg tabte mig også "kun" 1.4 kg i min fase 1 , der varede i 6 dg. Jeg var skuffet, men nu en måned efter, så har jeg haft mig 7 kilo <br />
<br />
Jeg sammenlignede mig hurtigt med andres vægttab herinde, og tænkte straks, at det her heller ikke ville fungere. HÆNG I
Christel

08/05/2013 kl. 13:10
Du skriver: fedtfattige mejeriprodukter. Tjek, om der er sukker i de produkter. Du kan groft sagt kun spise cheasyprodukter uden frugt, og skyr og fromage frais, kvark og hytteost, tilladt. Kulhydrater maks. 5 gram pr. 100 gram vare.
Erhardi

08/05/2013 kl. 13:34
Christel:<br />
<br />
Jeg tænkte på om du kan fortælle mig, hvor mange gram salt der må være pr. 100g
Christel

08/05/2013 kl. 14:14
Salt er desværre ikke min stærke side. Og jeg mener "kun", at det ophober væske, men ikke giver reel vægtstigning, hvis man får for meget. Men jeg holder mig til, at jeg salter mit mad normalt, og smager maden meget salt, så holder jeg igen.
Loup

08/05/2013 kl. 16:36
Jeg oprettede dette indlæg i går: 'Intet tabt, samt forskellige forløb', det kan du prøve at læse. Jeg har nemlig heller ikke tabt mig meget i min fase 1, og vi kom frem til at det nok skyldes, at jeg ikke spiser nok. - Selvom jeg føler mig mæt. Men jeg må nok alligevel prøve at få noget mere kød ned. Jeg har dog tabt 1 kg nu på 3. og sidste dagen, men min kæreste har tabt 2,8 :-/
Catherina

08/05/2013 kl. 17:20
Hvad der også spiller ind, er hvor meget I skal tabe jer. Skal man tabe sig meget og har en høj vægt, vil angrebs fasen muligvis give højere tab end hvis det ikke er så meget eller man vejer 20 - 30 kilo mindre.<br />
<br />
Derudover kommer der også, helt hvor meget sukker, fedt og stivelse plejede man at spise om dagen eller på en uge.<br />
Hvor usundt levede man i ugen op til man begyndte.<br />
Hvor er man i sin månedlige cyklus.<br />
Hvor meget har man rørt sig, og hvor meget plejede man at røre sig inden.<br />
Sidst men bestemt ikke mindst, helt hvor meget og stort har man været på toilettet.<br />
<br />
Rigtig mange ting spiller ind, og grunden til det kan være meget forskelligt fra person til person.<br />
Men hvis man holder det, og gør de ting der står man skal, så vil det give vægttabt, måske bare lidt forsinket.<br />
<br />
Men udover det, så forstår jeg da fuldt ud, at det kan være møg irriterede når der intet sker, eller kun en smule.<br />
Men det betaler sig at holde ud.<br />
<br />
Held og lykke til jer begge, og hold ud så sker der noget
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.