Oprettet af EmilyA d. 06/08/2014 kl. 14:55

I krig med Kilo'ne

Så er det tre dage siden jeg hoppede på Dukan igen... Jeg har tidligere været på, skulle bare lige smide ti kilo i en ruf...
Og de første 7 kilo forsvandt da også, før jeg fik for travlt til at lave ordenlig mad og tog "døgnere" på skolen...

Nu er det hele kommet tilbage, lagt oven i har jeg fået mig en dejligkæreste (med en svaghed for kulhydrater (pasta, pizza og sodavand) og pludselig vejer jeg mere end nogensinde før... Med storslåede 76,6 kilo har jeg ramt min topvægt...
Gennembrudet kom sig af at jeg var kaldt ind som vikar på mit gamle studiejob (Lukkevagt i et supermarked) og en af kunderne, som har handlet samme sted siden jeg startede for 8 år siden spørger mig hvornår jeg har termin...

I kan tro det smadrede både dagen og selvtilliden!

Så nu hedder den Dukan igen... Jeg går i krig med kilo'ne!

Men efter tre dage har jeg allerede banket panden mod en mur... Jeg skal gerne af med de 15 overflødige kilo og ned på min gamle normalvægt på ca. 61 Kg (Pyh det var ikke så lidt kan man så tænke, men nu er jeg faktisk heller ikke så høj! Med mine sølle 165 cm og min ellers slanke knogle struktur er det faktisk den proffesionelt beregnede vægt der passer sig til mig, besøgte et helse center for at blåve målt og vejet!)

Så... Nu har jeg spist ægge muffins (Mums kan jeg godt love jer, der kommer en opskrift op i en ruf!) Og kylling i tre dage... Jeg har snydt, og lavet banan muffins med klid og skyr creme til at tage den værste lækkersult og jeg har da også smidt (fordelt over kroppen) 20 cm på de 3 dage... (Jeg har ikke nogen vægt, så målebånnet er min eneste måde at holde styr på tabet!)
Men (jeg undskyder sproget) HOLDT KÆFT, hvor er jeg bare træt af kylling i dag...  Jeg spiser normalt grøntsager til alt... Mad kan i min bog ikke laves uden grøntsager! OG her kan jeg stadig se frem til 3-4 dage med protein kost... og jeg er lige ved at blive sindssyg...
Skyr kan jeg lige overleve... Jeg er ikke fan af det, men det mætter og supplementeret med en æggemuffin til morgen, så er det faktisk nok til at klare de første mange timer på dagen.
Men jeg er næsten desperat efter at finde et bedre (helst også billigt) supplement til min aftensmad end kylling, kylling og hytteost...

Jeg står samtidig i den ulyksagelige sittuation at jeg er mellem studier, så midlerne er små, da der hverken er A-kasse, kontanthjælp eller SU at hente i denne måned... og lønnen dækkede kun huslejen... Så hvor det er fristende at overleve den næste måned på pasta for økonomiens skyld, så skal jeg til at være virkeligt kreativ! Så kom med alle jeres bedste ideer! Forslag til en nem og hurtig madpakke er også velkomne!

Så... Det var vidst starten på min historie... Så må vi håbe at den ender i en fart, så jeg kan få den lækre smækre krop jeg fortjener!

Tak for nu


lucky

07/08/2014 kl. 06:33
Hej

Kender det alt for godt med kg der hurtig kommer på igen.

øv for en at få at nogen Tor man er gravid,har ikke prøvet det men mon ikke person blev lidt flov 

Godt du er kommet igang igen men hvor mange dage køre du angrebs fase vil sige du da nok ikke skal køre mere end 4-5 dage har du lavet udregningen?

Øv når pengene er små,du kan lave kød gratin tit kan man få fars på bud.  Du svitser farsen med lidt løg de krydderier du har lyst til, kom det op i et ovenfast fad og overhæld med æg piskede med lidt mælk og ca. Halv time ved 180 g. Det mætter godt og kan spises koldt eller varmt

Gå på tilbuds jagt tit har fakta sat kød ned om morgen....
Ninapiie

23/09/2014 kl. 20:51
Godt nok noget tid siden du har skrevet..... Men hvordan går det? Er du stadig igang?


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.