Oprettet af juli1962 d. 25/10/2013 kl. 13:31

juli1962 dagbog

Hej alle :D<br />
Har været på siden, siden jeg startede den 10/10-13; men er først ved at finde ud af hvordan tingene fungere herinde, det er lidt svært at finde rundt synes jeg, og videoen har jeg svært ved at høre (er lidt tunghør), så det har været en lille kamp at starte.....meeeen, det har dog været en udfordring samtidig det med at skal tabe sig :D<br />
Mit mål er at tabe mig 62,7 kg, så det er en kæmpe udfordring, at ændre på kostvaner og følge den. Men det er gået godt, siden jeg startede. Min vægt falder stille og roligt ned. Ved ikke helt præcist hvor meget jeg har tabt mig siden sidst, der havde jeg tabt mig 3,7 kg på dage 7 dage, så jeg regner med, at jeg har tabt mere. Mit store problem er, at min vægt er gået i stykker Meen, mit taljemål er blevet 6cm mindre, så der sker noget. jeg kan også mærke det på mit tøj,det sidder mere mere løst, rar fornemmelse <br />
Mit nye livsstil er ikke så svær at leve under, meget bedre endda, da jeg kan bevæge mig hurtigere og længere. Går en tur hverdag på ½- 45min, og cykler ½ time, hvis jeg ikke har gået en tur. Så min dag er blevet anderledes. Kører 1-1, og har også prøvet 2-2 dage med kosten, det er udmærket.<br />
Nok for denne gang, håber at have godt nyt igen, næste gang.<br />


lucky

25/10/2013 kl. 13:45
Hej velkommen til.<br />
Flot du tager kampen op,det er en del du skal af med men du skal nok nå dit mål.<br />
Og du har fået en flot start,skal du så ud og have en ny vægt ?<br />
God ide at tag dine krops mål.<br />
Det er en god ide at lave delmål når man skal af med så mange kg,håber du bliver glad for dukan der er mange der har smidt mange kg så tro på det ,hvis du har en svær dag.<br />
<br />
Har du spørgsmål spørg du bare der er altid nogen der kan svare.<br />
Det er en god ide hvis du bruger dit profilnavn i din dagbog så kan du også nemmere finde den.<br />
God tur på vej ned
juli1962

27/10/2013 kl. 18:30
Hej igen, har ellers skrevet et halvlangt indlæg, men kom til at miste den, har lige fået en ny lille computer, så jeg er først ved at lære at bruge de, av min ryg. De forsvinder hele tiden, det er 3.gang jeg skriver
susanm

27/10/2013 kl. 21:27
Hej med dig <br />
Jeg er også ny herinde og kender alt til at skulle i gang med et kæmpe vægttab...det kan virke meget uoverskueligt - men TILLYKKE med beslutningen <br />
<br />
At skære ned på kulhydrater og sukker er helt sikkert den rigtige vej frem. Og dejligt at du kan mærke dine fremskridt på kroppen <br />
<br />
Pøj pøj med det<br />
<br />
Mvh. Susan
susanm

27/10/2013 kl. 21:27
Hej med dig <br />
Jeg er også ny herinde og kender alt til at skulle i gang med et kæmpe vægttab...det kan virke meget uoverskueligt - men TILLYKKE med beslutningen <br />
<br />
At skære ned på kulhydrater og sukker er helt sikkert den rigtige vej frem. Og dejligt at du kan mærke dine fremskridt på kroppen <br />
<br />
Pøj pøj med det<br />
<br />
Mvh. Susan
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.