Oprettet af juli1962 d. 10/10/2013 kl. 03:36

Juli1962´s dagbog

<br />
Hej alle på forum,<br />
er ny her på siden og har brugt lidt tid på at finde mig rundt, så det har taget lidt tid :D Men langt om længe er jeg startet på Dukankuren, hvor jeg længe har overvejet om hvorvidt jeg kan klare at komme på. Min tvivl blev sat til skamme allerede fra dag 1, da jeg aldrig, i de seneste 5-6 år, hvor jeg har været ekstrem overvægtig (130kg), ikke har været så fyldt op med dejlig kød og fisk. Spist makrel til morgenmad og til frokost (måske lidt ensformigt, men jeg havde ikke andet i huset og jeg ville starte idag), så noget kødrest fra aftensmaden igår til eftermiddag. Og til aftensmad fik jeg stegt laksekoteller, så jeg er gdot fyldt på. Glæder mig til imorgen, hvor jeg skal have rejer og muslinger til morgenmad, samt rester af aftensmaden til frokost. Er i hvertfald motiveret til dette her, så hejmed jer derude, glæder mig til at arbejde sammen med jer alle <br />
Juli1962


YS23

10/10/2013 kl. 07:28
Velkommen til, det ser ud til du er godt på vej. Bliver du i tvivl om noget så bare spørg, her er altid nogen som er klar til at svare.
Vibeke1965

10/10/2013 kl. 09:23
Hej med dig og velkommen til <br />
<br />
Dejligt at det fungerer for dig, skriv noget mere, vi vil gerne høre hvordan det går - hvor meget du skal tabe - hvis du finder på spændende opskrifter :P<br />
<br />
Kort sagt skriv om din dagligdag
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
UNIQE

10/10/2013 kl. 09:28
Hej og velkommen til..<br />
<br />
He he......... du er en ægte Dukaner når du kan køre kød og fisk ned lige fra morgenstunden!!! Det skal du du nok blive glad for! Jeg spiser også glad og gerne en bøf med spejlæg fra morgenstunden.... :D<br />
<br />
Hvor meget skal du tabe?
Vibeke1965

10/10/2013 kl. 09:56
Haha fisk kan jeg altså ikke om morgenen, men kød har jeg ingen problemer med - kanogså godt spise hakkebøf med spejlæg -eller kødbiks - i det daglige spiser jeg jo omelet godt med kød til morgenmad :P
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
linemunk

10/10/2013 kl. 10:44
Velkommen til Dejligt det lyder som om du føler dig tilpas på Dukan <br />
Hvis du får spørgsmål, smider du dem bare ind, så er der en masse dejlige mennesker, der gerne vil hjælpe
juli1962

10/10/2013 kl. 21:22
Hej alle, som har svaret: Tusind tak for varm velkomst <br />
Mine personlige mål er ikke sat helt fast endnu; men det kommer meget snart, da jeg stadig er på "snus" rundt på siden. Men pt. skal jeg bage en dukanbrød, så jeg har noget brød at spise til frokost fra imorgen. Det lyder rigtig godt, at jeg er rigtig Dukaner Det lyder så godt i mine ører, endelig nogen som forstår mig <br />
<br />
Hvordan laver man denne flotte tallinie?? Det ser så prof ud <br />
juli1962

11/10/2013 kl. 03:19
Hej igen, det lykkedes med mit første dukanbrød, den smager himmelsk; men jeg er lidt i tvivl om hvor mange skiver jeg kan tillade mig at spise til frokost f.eks??<br />
Jeg har også regnet lidt på hvor meget jeg vil tabe og har prøvet at sætte nogle delmål, som jeg kan se nogle af jer har gjort.<br />
<br />
Det jeg kom frem til blev således: min vægt idag er: 129,1, mod 131,8 sidst jeg vejede mig for et par dage siden, så dvs. at jeg allerede har tabt 2,7 kg, er det for meget??<br />
Så min 1.delmål er: min nuværende vægt 129,1kg - 5kg = 124,1 kg<br />
2.delmål er: 119,1 kg<br />
3.delmål er: 114,1 kg<br />
4.delmål er: 109,1 kg<br />
5.delmål er 104,1 kg Så må vi se hvor lang tid det tager og regne ud igen derfra.<br />
<br />
Godnat til jer derude <br />
Annlucca

11/10/2013 kl. 07:21
Velkommen... tillykke med det flotte tab. I angrebsface går det stærk med kiloerne, få kroppen renser ud. Det er en god idé at måle sig, for der kommer også hurtig resultater. Jeg er selv overrasket over jeg har tabt 5 cm på hoften på kun 40 dage.<br />
Du er godt nok sej når du ligger ud med fisk til morgenmad Jeg er sikker på du hurtig rammer flere af dine delmål
YS23

11/10/2013 kl. 09:15

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra juli1962 den October 10, 2013, 21:22</b><br />
Hej alle, som har svaret: Tusind tak for varm velkomst <br />
Mine personlige mål er ikke sat helt fast endnu; men det kommer meget snart, da jeg stadig er på "snus" rundt på siden. Men pt. skal jeg bage en dukanbrød, så jeg har noget brød at spise til frokost fra imorgen. Det lyder rigtig godt, at jeg er rigtig Dukaner Det lyder så godt i mine ører, endelig nogen som forstår mig <br />
Hvordan laver man denne flotte tallinie?? Det ser så prof ud </div>
</div>
<br />
Du kan gå ind her og se hvordan det skal gøres. <br />
<br /> http://dinslankekur.dk/sadan-laves-lily-slim-vaegttabs-bjaelke-til-forum-underskrift/
Krinefis

11/10/2013 kl. 14:22
Hej Juli1962! <br />
Jeg er også ny her på siden, men har dog været i gang med Dukankuren i noget tid. Fedt at du er kommet i gang og flot med dit vægttab allerede! Når først de første skridt er taget, kan der godt gå sport i at være så Dukan-korrekt som muligt. Det gjorde der i hvert fald for mig, og jeg har ikke fortrudt, at jeg er startet. Pøj pøj med turen nedad! Jeg hepper på dig! :D<br />
<br />
Krinefis
Betoncirkeline

11/10/2013 kl. 17:39
Velkommen til, det er virkeligt flot fra start af.<br />
Og det er meget forskelligt hvor med folk taber i angreb, så du kan roligt være glad og stolt<br />
Pøj pøj
mig

14/10/2013 kl. 10:45
Hej og velkommen til <br />
<br />
Wow du er bare rigtig Dukan´er fra dag 1, super flot og tillykke med det flotte tab Nej det er ikke for stærkt, de første dage er det normalt væske som forsvinder så der er tabet for de fleste lidt højt <br />
<br />
Du spørg bare hvis du skulle komme i tvivl om noget <br />
<br />
Held og lykke <br />
Rita
juli1962

16/10/2013 kl. 01:16
Hej alle, tusind tak for den varme velkomst, det er jeg virkelig glad for, fordi det bliver så personligt på den måde, også selv om man ikke kender hinanden er man jo i samme båd Det er specielt rart for mig, da jeg er meget alene om mit foretagende. Min mand og datter (12 år) spiser noget andet, mens jeg laver min egen aftensmad. I går vejede jeg mig, der havde jeg tabt mig 2,9kg, så det er godt nok. Jeg var ude og gå tur på en time igår, kunne ikke stoppe så jeg gik indtil jeg kunne mærke, at mine ben var ved at være trætte. Cykler på motionscykel, skiftevis med gåture. Kan allerede mærke på mit tøj, at jeg bliver mindre Så jeg skal nok hænge på, høres ved
numses

16/10/2013 kl. 08:29
Godmorgen og velkommen <br />
<br />
Ja det her forum vil jeg godt advare imod, man bliver nemlig afhængig af de søde mennesker der er her Så advarslen er positiv - der er altid nogle klar med opbakning og gode råd.<br />
<br />
Jeg har selv været "ude af kontrol" et stykke tid, men det her forum har været med til at få mig på sporet igen, de er guld værd <br />
<br />
Super start du har fået dig, og det gode råd om at måle forskellige steder på kroppen er også godt, for du vil sikkert opleve at vægten ikke går ned, men så kan du til gengæld se det på din cm, det oplevede jeg selv.<br />
<br />
Du er sku sej når du spiser fisk til morgenmad, ja jeg er imponeret af dem der kan få det ned så tidligt, også kød.<br />
<br />
Jeg starter min dag kl. 0600, og der kan jeg ikke spise kød, så jeg spiser vanilje yougurt og nogle gange bare skyr, her får jeg mit hvedeklid.<br />
I weekenden sker det at jeg laver brunch, så er jeg så heller ikke ude af fjerene kl. 0600. <br />
<br />
Ønsker dig en dejlig dag og forsat god tur ned :-D<br />
<br />
Numses 8-)
Tew

16/10/2013 kl. 08:33
Velkommen til <br />
<br />
Jeg er selv helt ny, startede i mandags og har tabt 1,8 kg - meget glad.<br />
<br />
Held og lykke med dit vægttab, det er rigtig flot allerede.<br />
<br />
Charlotte
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.