Oprettet af linemark d. 12/04/2013 kl. 13:39

Lines dagbog

Hej ... Jeg startede på dukan i tirsdags. Jeg startede forbi mit vægttab gik i stå... Ved sommerferiensslutning vejede jeg 120 kg. I tirsdag vejede jeg 101,5 kg. Så har tabt mig en del... Jeg begynde at blive meget desperat for at tabe mere, men siden jul har jeg vejede 101 kg.<br />
Jeg synes dog det er meget svært at være i angrebsfasen, har kun spist hvad jeg måtte siden tirsdag men følger en kæmpe træng til sukker. Jeg er ikke sulten, min krop mangler sukker, nok på grund a for meget sukker tidligere. Derudover så skal min kæreste hvert flad ikke tabe sig, så bliver han væk. Han har det meget svært med hvad jeg spiser(har dog sagt jeg gerne fx vil lave ris mm til ham) jeg skal bare ikke have af det. Derudover så er han også en slik mund. Heldigvis har vi klaret det med at han kun spiser slik jeg ikke kan li.<br />
Hilsen line


Chrisycat

12/04/2013 kl. 15:23
Hej Line og velkommen til, jeg er også en rigtig slikmund, men det må bekæmpes for en tid. Jeg har også kæreste som ikke trænger til at tabe sig, så her laves også tilbehør som jeg så bare ikke spiser. Tænker det bliver en del nemmere på dagene med grønt, da vi altid spiser grønt tilbehør til vores mad. Held og lykke med tabet og flot vægttab du allerede har haft



linemark

12/04/2013 kl. 16:26
Mange tak... Du må også have held og lykke
mette1234

12/04/2013 kl. 16:57
Hej Line <br />
Velkommen til og flot med de allerede tabte kilo!<br />
Sukkertrangen forsvinder med tiden! Bare sørg for at have en plan b klar hvis det trænger på (der ligger mange lækre opskrifter herinde på siden, fx. muffins, kage osv) .<br />
Dog vil jeg fortælle dig at efter 3-4 uger mistede jeg sukkertrangen og det hele er meget lettere herefter &#060;- det er selvfølgelig min mening, hehe, ved ikke hvordan andre har det! <br />
Men hæng i og held og lykke! hepper på dig! :D
mette1234

12/04/2013 kl. 16:58
PS. sukkerfri cola har været min redning i den tid jeg var sukkertrang!
fauer

13/04/2013 kl. 10:29
held og lykke med dukan<br />
god weekend fra Birgit
tabt 26 kg, er i fase 3
ejkea

13/04/2013 kl. 12:24
Jeg har selv kæmpet med den store sukkertrang.<br />
<br />
3 dag i angrebsfasen fik jeg nedtur. Nøj jeg var ulykkelig. Så blev jeg gal og arrig. Jeg kunne have slået ihjel. Nøj jeg var sur, over ingenting.<br />
<br />
Zero sodavand har været min redning. Og så hav jeg mig selv lov til lidt sukkerfrie vingummier igår, da jeg pt er syg og ynkelig.<br />
Gajoler har også været fint. Du skal bare kæmpe imod trangen. <br />
<br />
Held og lykke.
linemark

13/04/2013 kl. 17:00
Mange tak alle sammen for de gode råd laver også noget lækkert til i aften det er jo lørdag. Har haft mega nedtur i dag. Var ude at handel mens kæreste var ved sin forældre også skulle han komme og hente mig. Jeg står ved kassen med et bliver jeg vildt svimle, jeg kaster op. Lige efter alle varerne er kommet på båndet. Bliver helt hvid i hoved. F**k det var pindeligt og ubehandelig... Så kom min kæreste og hjælp mig. Han satte også et krav når vi kom hjem så SKULLE jeg først drikke et glas saft, også et glas mere med lidt sukker i. Hverken ham eller jeg var i tvivl om at det var alt den mindre sukker der var skylden...
linemark

14/04/2013 kl. 10:37
Kan ik vente til torsdag hvor jeg begynder på anden fase
fauer

14/04/2013 kl. 11:05
det var da en dårlig oplevelse du har haft, er du så okay nu??<br />
får du nok at spise og drikke? Det er meget vigtigt at drikke nok i angrebsfasen.<br />
<br />
Ja det er letter når man også kan få grønsager halvdelen af tiden, især når man skal i byen.<br />
<br />
kan du nu huske at passe på dig selv<br />
god dag hilsen Birgit
tabt 26 kg, er i fase 3
linemark

14/04/2013 kl. 11:31
Har mig kæreste til at passe på mig jo tak har det fint nu... Jeg har afmålt 2 l så jeg er sikker på at drikke det som minimum... Og nej det var slet ik fedt..
Chrisycat

14/04/2013 kl. 23:00
Det var dog en grim oplevelse, håber du er ok igen. Jeg er også en store kage og slik elsker, men er kommet gennem 6 dage i angreb og første dag i veksel, uden de store problemer. Men jeg skal også nok få krise på et tidspunkt. Tror jeg skal se opskrifter på lidt lækkerier som jeg kan forkæle mig selv lidt med. Indtil har jeg brugt cheasy vanillie da den er sød.



linemark

16/04/2013 kl. 14:32
Jeg bruger meget de opskrifter fra ude og hjemme mmh ... Jo tak har det fint. Mit problem i forhold til sukker er ikke længere problem når jeg er hjemme men kan godt mærke jeg ik skal ha pung med fx i skole... Og holde mig så meget som muligt fra byen ...
mig

16/04/2013 kl. 20:26
Øv for en grim oplevelse du der har haft godt at se du er ok igen <br />
<br />
Ja den dumme sukkertrang er ikke sådan at komme til livs på et par dage men er sikker på den nok skal blive mindre så hold ud <br />
<br />
Tillykke med det flotte tab du har haft til nu og dejligt at høre du har en god kæreste som støtter dig selv om han ikke skal på kur <br />
<br />
Ha en dejlig aften <br />
Rita
linemark

20/04/2013 kl. 08:38
Egenlig fase 2 dejligt med nogen grønsager... Dog en meget hård weekend... Da jeg er ved mine forældre... Far drikker vildt meget cola. Mor og min søster spiser slik og så skal de have rundstykker til morgen mad ...
TinaAnna

20/04/2013 kl. 09:06
Hej Linemark<br />
<br />
ja det er hårdt når familien bare sidder og guffer, men hold ud. Kan du ikke drikke cola light ? når jeg har været i sådan nogle situationer, har jeg bare drukket så meget jeg havde lyst til. Køb nogle sukkerfri lakridser, der må du spise 4 stk om dagen(bare så du syntes du får lidt) Du kan også bage Dukanfranskbrødet det smager fantastisk med ost, så savner jeg ikke rundstykker og jeg har været noget af en brød spiser.<br />
<br />
Håber det gå, du vil syntes du er så sej når du er nåede forbi weekenden.<br />
<br />
Jeg tror på dig <br />
<br />
Tina
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.