Oprettet af tanjawedel d. 04/10/2013 kl. 12:49

Nyt medlem

Hejsa..<br />
<br />
Da jeg er nyt medlem herinde ville jeg da lige hilse på og give mig til kende..<br />
<br />
Jeg har siddet den sidste time og læst indlæg og taget hatten af for Jer allesammen... :D Og samtidig ladet mig imponere over før/efter billederne.. Sikke resultater <br />
<br />
Jeg selv startede på Dukan d. 7. januar og indtil nu går det rigtig godt.<br />
Jeg har tabt knap 6 kg og er stadig top motiveret..<br />
<br />
Udover at ændre radikalt i min kost, er jeg også begyndt at motionere. Jeg træner i fitnesscenter 2-3 gange i ugen og nyder at bruge min krop..<br />
<br />
Og alt i alt er det jo helt igennem fantastisk at mærke på kroppen, at det her er rigtig godt for den, både mht kost og motion.<br />
<br />
Til daglig er jeg alene Mor til to piger på 6½ og 4 år. De ved at Mor er på kur og synes det er vældig spændende Ligeså har jeg også meddelt venner, familie og kollegaer, at jeg er på kur, og de er helt fantastiske til at bakke mig op i det her, så det er jo skønt.<br />
<br />
Nu vil jeg lure lidt videre herinde og glæde mig til at bruge siden lidt mere.. I ny og næ trænger man jo bare til at "snakke" med nogen i samme båd...<br />
<br />
Mvh<br />
Mette


Betoncirkeline

04/10/2013 kl. 13:51
Hej med dig.<br />
<br />
STORT velkommen til dig.<br />
Du skal helt sikkert nok blive glad for denne side, og denne kur.<br />
Jeg er selv startet d. 14.08 i år og er mega glad for det.<br />
Jeg har tabt 9 kg indtil videre - og det er så skønt man må spise og spise! Jo mere kød du spiser, jo bedre.<br />
Der er mange måder at holde motivationen på. En af dem er at kigge dagligt på denne side og læse hvad alle Dukan'ere skriver, det er bare så godt. Du kan sætte dig og kigge på før/efter billeder, og det er en fornøjelse at se nogle forskelle Dukan kuren giver.<br />
Hvis du har nogle spørgsmål, så smid en besked her i forum, og der går ikke lang tid før du har et svar. Der er meget sammenhold og hjælp her.<br />
<br />
En anden måde at motivere dig selv på er at sætte delmål. Det har jeg gjort (kan du se).<br />
Jeg har så taget et billede af mig selv da jeg startede, og igen 1 måned efter, og igen et par uger efter! Så har jeg sat dem op ved siden af hinanden - det giver motivation<br />
<br />
En god idé er også at skrive en dagbog, jeg har en, men jeg skriver ikke så tit i den - mest fordi jeg ikke har så meget tid til det. Men det er fedt når man kan.<br />
<br />
Mvh.<br />
Kamilla<br />
Men pøj pøj og husk at spørg alt det du vil.<br />
mig

04/10/2013 kl. 19:12
Hej og velkommen til dig <br />
<br />
Motivationene komme af man bare vil det og som Der bliver skrevet i det andet indlæg så er billeder en rigtig god idé ´ Er også en god idé at måle dig forskellig steder på kroppen <br />
<br />
Den her tråd du har her er i dagbogen og derfor en god idé at give din tråd her et navn hvor dit nickname indgår for så er den letter at finde igen <br />
Er du i tvivl om noget så spørg du bare <br />
<br />
Held og lykke <br />
Rita
CharlotteBP

04/10/2013 kl. 19:33
Måden hvorpå jeg holder motivationen er, at hver gang jeg træder op på vægten og der ikke er sket noget, så giver jeg den en skalle med en ekstra gå-tur, cykeltur eller andet - det giver fornyet energi og dagen efter kan det ses på vægten
Ninapiie

06/10/2013 kl. 01:52
Velkommen til dette fantastiske forum! Det hjalp mig med at smide 27 kg...... Det er da motivation i sig selv Havde stor motivation i at se før og efter billeder <br />
Og kan ellers kun tilslutte mig hvad de andres kloge ord <br />
Pøj pøj med pøj på


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
TinaAnna

06/10/2013 kl. 08:03
God morgen Tanja<br />
<br />
Velkommen til, denne kur er helt fantastisk. motivationen kommer ved at være blandt alle de ligesindet her på forum og så det at gå på vægten og se at den rykker sig så hurtigt. Lav testen om hvor længe du skal være i de forskelligefaser, det motiverede mig at der stod en dato for hvilken dag kuren var færdig.<br />
<br />
Det bliver spændende at følge dig <br />
<br />
KH<br />
<br />
Tina
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.