Oprettet af Pernille D. Jensen d. 27/05/2013 kl. 12:41

Pernilles Dagbog :)

Så er jeg også, ligesom så mange andre herinde, begyndt på Dukan.<br />
<br />
Jeg er ret spændt på, om jeg kan holde det så, da jeg er ret glad for søde sager og andre lækkerier... MEN denne gang er jeg fast besluttet på at det skal lykkedes Jeg skal på ferie til sommer, og håber på at få smidt lidt af kiloene inden da.<br />
<br />
Jeg har ville starte på kuren en gang før (omkring april i år), men der skete nogle ting i mit liv, som gjorde at jeg ikke lige kunne overskue at starte og skulle tænke så meget frem i tiden i forhold til planlægningen af mad osv. Men NU er jeg motiveret og ser frem til at det bliver "nemmere" at spise mere almindeligt i de forskellige faser.<br />
<br />
Jeg har en vægt på 67,7 lige nu, er kun 156 cm høj og 24 år gammel. Jeg har regnet ud på den engelske Dukanside, at jeg skal være i angrebsfasen 2 dage - men her kommer spørgsmålet: <b>Kan jeg godt udvide det til tre dage, bare for at kickstarte det lidt ekstra?</b> Jeg synes ikke to dage er ret meget, selvom jeg er sikker på at jeg bliver ret træt af protein inden da <br />
<br />
Mit mål med kuren er at tabe omkring 10 kg (min idealvægt er ifølge hjemmesiden 55,79). Jeg ved det ikke er meget i forhold til andre dukanere, men jeg er kommet til et punkt i livet, hvor jeg gerne vil af med de kilo, som har irriteret mig i mange år.<br />
<br />
Min morgenmad i dag har bestået af røræg af to hele æg, kyllingetern og en spsk havreklid. Derudover har jeg lige lavet dukanmuffinsene, som er klar til morgenmaden i morgen med kyllingekødpølse ovenpå <br />
Jeg er derudover også i gang med at lave forskellige snacks eller mellemmåltider, da jeg er slem til at "falde i" når jeg bliver lækkersulten eller det er sen eftermiddag...<br />


fauer

02/06/2013 kl. 13:39
flot ja det er dejligt når man kan se det virker
tabt 26 kg, er i fase 3
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.