Oprettet af Bitti d. 26/06/2013 kl. 22:20

Sukkertrang

<br />
Hej<br />
Tid til bekendelse - som så mange af jer også har gjort.<br />
Jeg har i RIGTIG mange år, synes at nu kunne jeg godt trænge til at tabe mig. Også dengang jeg vejede 10 kg. mindre, ville jeg gerne tabe mig 10 kg.<br />
Det er jo ikke voldsomt mange kg. i forhold til så mange andre herinde. Men de har sgu været møj-trælse at slæbe rundt på. Dukan siger, at jeg skal af med 12 kg. og det er vist meget fint. Nu ser vi, om jeg vil nøjes :D<br />
Jeg har også prøvet mange kure. Tælle kalorier, Nupo, Proteinbarer, You name it... og hver gang er jeg havnet i en sukker-trang-fase og givet efter for samme. Og taget de få kg. på, som jeg havde tabt mig. SUUUK.<br />
En rigtig god veninde fortalte mig om DUKAN-kuren. HMMM, skepsis. En anden god ven fortalte mig så også om DUKAN-kuren, og han havde tabt sig 10 kg. NEMT. Så var jeg solgt. Og gik ombord i læsning og derefter indkøb. Og siden 11.11.12 har jeg så tabt 5 kg. :P. Men jeg har stadig let til sukkertrang. Derfor har jeg været igang med marengs. Det er jo rene sukkerbomber. Dog på Dukan-manérer. Jeg har efter RIGTIG mange forsøg fundet ud af, at ISIS Perfekt Fit er den bedste løsning (Indeholder ganske få kulhydrater i forhold til andet erstatning). 3 æggehvider og 1 dl. Perfekt Fit. Pisk 6-8 min. og lav ca. 20 marengstoppe på bagepapir. Ca. 90 min. i ovn ved 100 grader. De bliver sprøde udenpå og lidt seje indeni. Som jeg godt kan lide dem. Ellers skal de vel bare have lidt længere i ovnen. Jeg har testet mange varianter. Også én med lakrids. Og flere gange er det mislykkes. Mine børn knækkede sammen af grin, da de sidste endte som noget tyggegummiagtigt noget. Men de smagte altså meget godt og jeg fik styret min sukkertrang noget så grusomt. Og tabte mig til dagen efter. Fedt. Utroligt, at man føler at man synder, og så alligevel gerne må. GRINER...<br />
Nå, "kort" om mig og mit lille "sukker" projekt.<br />
Jeg holde øje med jer og læser gerne om jeres oplevelser på Kuren. Lykke til<br />
fra Suan


UNIQE

27/06/2013 kl. 07:27
I starten havde jeg altid chokoladekager, roulader og andet kagehejs til at stoppe i hovedet..... at overleve på!<br />
<br />
I aftes bagte jeg en chokoladekage, men ellers er det måneder siden jeg sidst har bagt kage. Det er som om trangen forsvinder efterhånden.<br />
<br />
Ellers bruger jeg Skyr med hindbær og sød eller cacao, pebermynte og sød.......
mig

27/06/2013 kl. 09:14
Hej og velkommen til dig <br />
<br />
Cheasy vanilie og cola zero kan også bruges <br />
<br />
Jeg selv kan rigtig god lide Cheasy A38 rørt op men sød og kanel <br />
<br />
Held og lykke <br />
Rita
Bitti

29/06/2013 kl. 00:36
Tak for forslagene, jeg mangler et par kilo for at nå mit mål, men hvad sker der så, jeg har spist pandekage og et stor portion is. Jeg kan slet ikke styre mig idag. Nå jeg skal nok rette kurs igen. Det giver gå på mod bare at læse hvormeget I har tabt jer, hvor er det flot.
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.