Oprettet af Trine d. 16/06/2014 kl. 07:36

Trine's dagbog dag 1

Jeg har været på kuren før, men kunne ikke holde den.. er typen der har meget svært ved at holde kure.. arbejder som kok og er ekstrem madglad, så alle kure er en kæmpe udfordring for mig. Men denne gang tager jeg mig selv fat i nakken og får overholdt denne kur og blive pæn.

Ærligt så skammer jeg mig over min krop. Jeg har en fyr, og han elsker tynde kroppe og det har jeg ligefrem ikke. Vil gøre ham stolt, vil have at han syntes at jeg er lækker og ikke er pinlig berørt over mig, selvom han nok ikke er det men stadig.

Dette er min første dag på dukan kuren. Til morgenmad har jeg fået det obligatoriske havreklid og en halv liter vanilje yoghurt fra arla cheasy 0,1 % fedt.

Til middagsmad har jeg planer om at sku ha noget røræg med noget løg, krydderurter og kylling/skinke tern

er dog noget nysgerrig om andre spiser flere æggeblommer om ugen i stedet for de 3 kun

pt vægt 104


admin_kent

16/06/2014 kl. 09:25
Som kok skulle du nok kunne få lavet noget god mad (læg gerne et par opskrifter op, hvis du laver nogle lækre retter)

Det med æg er der noget usikkerhed omkring, da der er mange forskellige meldinger, fra forskellige eksperter osv. Jeg ved at mange spiser flere end de 3 æg om ugen. Men det med de 3 afhænger jo også af, om du har problemer med kolesterol.

Husk at mængden af løg og krydderurter, ikke må være særlig stor når du er i angrebsfasen, det er kun til at give smag.
lucky

16/06/2014 kl. 17:57
Hej Trine

Velkommen på dagbog håber den første dag er gået godt,hvor mange  skal du være i angrebs fasen ?

Kan godt forstå du synes det er svært at overholde kuren når du er kok eller er du elev ?

Men det gode er jo du kan spise det kød du vil 

God tur ned, hvad er dit mål ?
Trine

17/06/2014 kl. 09:35
5 dage skal jeg være på angrebsfasen

Jeg er dog kun elev men det er stadig svært pga har fri adgang til mad

lige præcis

mit mål er ihvertfald 30 kg
fauer

17/06/2014 kl. 11:26