Oprettet af Tina L. d. 13/11/2012 kl. 22:57

Shirataki - nudler???

Hej <br />
Er der nogen herinde som har prøvet at smage de dér japanske Shiratakinudler? Og i så fald...hvordan smagte de???<br />
Jeg har tænkt på at købe dem på nettet, da de er svære at opdrive. Men inden jeg bestiller dem, er det rart at høre andres erfaringer. Jeg håber jo lidt på at de smager ok og kan erstatte almindelige pasta/nudler. I følge bogen er de tilladte, fordi de er baseret på soyabønner (tror jeg nok det var) og ingen kalorier indeholder, og ejheller kulhydrater :D<br />
Så jeg håber de kan være et velkomment indslag i min kødfyldte tilværelse.<br />


mig

14/11/2012 kl. 19:21
Jeg har smagt dem og syntes de er ok, der er ikke rigtig noget smag i så det skal man tilføje selv <br />
Der er meget delte meninger om folk kan li dem elle ej hehe<br />
Jeg tror også nettet er der hvor de fleste får fat i dem Ja det er helt ok at spise <br />
<br />
Ha en god aften
Tina L.

14/11/2012 kl. 20:37
Tusind tak for svar. Når de ikke smager grimt, så går det nok Jeg kørte faktisk helt ind til Kolding i dag (jeg bor i Tinglev) - til en asiasisk butik, men desværre havde hun dem heller ikke. Men hun fortalte at der var mange kunder som var begyndt at efterspørge dem Så måtte jeg fortælle hende om Dukan-kuren. Men jeg trænger altså til lidt som kan erstatte noget pasta - eller som supplement til kødet og det magre mælkepro. Så jeg prøver at købe et ordentlig læs af nudlerne. De vejer vel ikke så meget, så man kan vel få en trillebørfuld uden det bliver for dyrt i fragt. Jeg skal jo være på Dukan i LANG tid endnu, så jeg kan ligeså godt få handlet ind til det. Men tak for dit gode svar <br />
mig

14/11/2012 kl. 21:31
Så lidt Ok, så kan vi da håbe at de begynder at sælge dem <br />
<br />
Tror de vejer lidt fordi de jo ligger i noget vand <br />
<br />
Spændt på at høre om du så kan li dem, husk de skal skyldes grundigt
Sasch

15/11/2012 kl. 09:13
det er jo lidt dyre, så tror ikke at det bliver til en trillebør fuld... 200 g til 25 kr. på nettet, og så kommer fragt. mangler her i næstved at prøve 2 andre asiatiske butikker før at jeg bestiller dem. men superbrugsen har det mærke som de kan købes i på nettet. yum yum... så vil da høre min brugs om det er noget de kan få hjem...
Dorthe69

20/11/2012 kl. 17:04
Har fundet dem på http://slankebutikken.com/
Sila

20/11/2012 kl. 18:09
Der ligger en thaibutik/supermarked i Hvidovre/Valby og de sælger nudler lavet på bønner og endda til ret billige penge! Og de smager dejligt i både Wok og som erstatning til pasta!<br />
Tina L.

20/11/2012 kl. 20:26
Tak skal I ha for link og svar. Jeg bor i Sønderjylland, og kørte i sidste uge over grænsen for at finde dem i flensburg. Men forgæves. Så nu må jeg altså købe dem på nettet. Jeg troede de var tørre ligesom normale nudler, men de vejer nok mere i fragt end jeg regnede med. Men det lyder som om de kan gå an sådan rent smagsmæssigt. Så jeg køber dem selvom de er dyre. Vil lige kigge på de forskellige muligheder, og også bodystore <br />
Tina L.

20/11/2012 kl. 20:27
Sila...forresten. De nudler som du nævner der er baseret på bønner, er det en anden slags end Sharitaki-nudlerne???
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.