Oprettet af annmarie52 d. 22/01/2013 kl. 21:37

Annmaries dagbog

i dag har været en okay dag..<br />
<br />
dukan har været en fast del af min hverdag de sidste 3 uger så det er let at fortærer og smager jo godt :D<br />
<br />
puha min første dag er overstået lige om lidt. og sys nu det var okay<br />
<br />
med en kampvægt på 103,3 kr på førstedagen og mit endelige mål er 72 kg så har jeg lang vej igen men håber at jeg kan komme over mine ædeflip og opkast og få en ny og bedre hverdag og ku lide mig selv igen <br />
håber de gode muffins hjælper.. og det gør nok at jeg ikke holder kuren 100 &#37; fra starten .. men det er vel os bedre med lidt mere klid end 2 poser chips og chokolade og sodavan på en aften ??


annmarie52

13/03/2013 kl. 22:52
så har jeg fået overskud og tid til at akrive her inde igen <br />
<br />
er ellers meget passiv aktiv her inde og kigger flere gange om dagen for at finde gode ideer og rås osv..<br />
<br />
det virker helt fantastisk at blande dukan med atkins (grøntsagsmængder)<br />
<br />
taber mig nu og hurtigere end tidligere efter at jeg har skåret ned på mængden af kulhydrater..<br />
<br />
må så nok også konkluderer at de vante regler med" spis så meget du kan" ikke passer til alle. jeg har spist alt for meget kød. var helt oppe på 7-800 g om dagen og så alt det andet ved siden af . og det var alt for meget.. tabte mig ikke og væsken kom kun lige på og kom kun lige af igen når jeg skiftede dage. og har sjællent brugt min tollereret. men nu spiser jeg meget mindre 4-500g køb og på grøntsagsdagene får jeg højeste 10 g kulhydrat fordelt ud på hele dagen..<br />
i morges var jeg 900 g fra mit første delmål, og her til aften er jeg 500 g fra det .. og satser på at i morgen tidlig at jeg højest er 200 g fra det :D og min 1 delmålspræmie bliv4r indfriet her i weekenden.. glæder mig som et lille barn :D<br />
<br />
og vil lige sige at jeg ikke ville ku ha klaret det uden denne side og unden alle jeres gode eksempler og billeder som har motiveret mig hver eneste dag ,, flere gange om dagen og holdt mit mod oppe. ved at følge alle jeres tråde og læse grundigt hvad i gør og IKKE gør <br />
<br />
fantastisk side og fantastiske tabere denne siden med dens indhold og brugere er GULD vær og intet mindre &#060;3<br />
<br />
Pia Andersen

14/03/2013 kl. 20:07
Hej Annmarie<br />
<br />
Godt at høre, at du har fundet den vej, der virker for dig <br />
<br />
Taberhilsner<br />
<br />
Pia
mig

14/03/2013 kl. 22:02
Godt at se du er med endnu og at du har fundet en vej som passer til dig Tillykke med det tabte <br />
<br />
Ha en dejlig aften <br />
Rita
Christel

14/03/2013 kl. 22:18
Atkins tillader jo store mængder fedt, så må du spise flæskesvær fx og fløde. Men jeg har også været på kulhydratfattige kure og bruger det også indimellem, på den måde at jeg ved at mørk chokolade og nødder er det bedste at synde med, hvis man skulle blive syg efter noget. Og jeg ved, at man ikke behøver at stege alt på en knastør pande, men godt kan bruge lidt olie.<br />
Men Atkins siger heller ikke at du skal spise mindre end 800 gram kød fx, mener jeg. Men pga de få grøntsager og meget kød mister man appetitten.<br />
Men godt at du har fået gang i vægttab og en måde, der passer til dig.
Christel

14/03/2013 kl. 22:20
P.s. Hvis du skal følge atkins med få kulhydrater, så skulle du måske skippe brødet, som giver flere kulhydrater end dine grøntsager. Atkins har så et hørfrøbrød, som du måske kunne bage.
annmarie52

14/03/2013 kl. 22:23
ja det er super dejligt at der sker noget nu <br />
<br />
christel : jeg synder overhoved ikke og har slet ikke lyst til det mere.. har været på atkins før men der skete ikke det vilde..<br />
<br />
så det er kun grøntsagdmængden og de tilladte grønsager fra atkins jeg bruger så jeg tæller kulhydrater på mine grøntsagsdage :D<br />
<br />
ved godt at der ikke er begrønsninger på køb på ogen af de 2 kure.. men som jeg nævnte ovenfor så tror jeg ikke at de rigtige restiktioner virker for alle og nogen skal have mindre eller mere end andre for at det virker... og nogen have flere grøntsager og andre have mindre.. <br />
<br />
men jeg takker jer alle sammen for de gode råd og skulderklap i er rigtig gode og mine forbilleder :D
fauer

15/03/2013 kl. 18:13
tillykke med det dejligt at høre det går godt med dig og at det lykkes<br />
pøj pøj med det
tabt 26 kg, er i fase 3
annmarie52

14/10/2013 kl. 18:07
så er jeg sku tilbage .. har været væk fra dukan rigtig længe. og har taget en del kg på igen .. men ikke ligeså mange som da jeg startde sidst.. så i dag er min første dag og nu skal jeg gennemføre helt.. og normalvægten su grne rammes d 9/4 2014 så det satser jeg p da jeg e meldt ind i fitness og vil gå helt amok her i starten fra på torsdag af hvor jeg får gipsen af min arm efter en hel måned med denpå jeg kørte galt på knallert og brækkede en knogle i håndledet .. håber jeg kan gennemfører denne gang .. så jeg bliver lækker til næste sommer... man kan ærgre sig så meget ove at jeg allered i sept i år kunne have haft nået målvægten .. så nu må det vær igen
Betoncirkeline

15/10/2013 kl. 00:03
Velkommen igen Og fedt du er klar på fitness og give den gas - håber armen har det fint så
Pia Andersen

15/10/2013 kl. 04:59

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra annmarie52 den October 14, 2013, 18:07</b><br />
så er jeg sku tilbage .. har været væk fra dukan rigtig længe. og har taget en del kg på igen .. men ikke ligeså mange som da jeg startde sidst.. så i dag er min første dag og nu skal jeg gennemføre helt.. og normalvægten su grne rammes d 9/4 2014 så det satser jeg p da jeg e meldt ind i fitness og vil gå helt amok her i starten fra på torsdag af hvor jeg får gipsen af min arm efter en hel måned med denpå jeg kørte galt på knallert og brækkede en knogle i håndledet .. håber jeg kan gennemfører denne gang .. så jeg bliver lækker til næste sommer... man kan ærgre sig så meget ove at jeg allered i sept i år kunne have haft nået målvægten .. så nu må det vær igen </div>
</div>
<br />
<br />
Hej igen Annemarie<br />
<br />
Godt at se dig igen. velkommen tilbage<br />
<br />
Taberhilsner<br />
<br />
Pia
annmarie52

15/10/2013 kl. 20:24
ta skal du ha pia <br />
<br />
det jo også helt vildt hvad der er sket med dig siden jeg var her sidst .. du er jo en hot sag nu :D<br />
<br />
men efter 1 dag i angreb have jeg desværre kun tabt 400 g det j ikke nær så mget som sidst men det tager vel på kroppen af gå p kur og af igen hele tiden..<br />
<br />
men satser på at der kommer mega gang i det i de andre 6 dage af angreb og at det slår hårdt når jeg kan komme op i fitness igen på torsdag ,, glæder mig til at svede som et svin :D
Krinefis

16/10/2013 kl. 10:29
Hej Annmarie<br />
<br />
Trist at høre det med din arm, men godt at læse, at du er startet på Dukan igen . Det lyder som om, du er motiveret, og så skal resten jo nok komme :D. Jeg er selv stadig kun i fase 2, men jeg kan tænke mig at det sværeste bliver fase 3 og når jeg er færdig med den. Man føler sig lidt beskyttet af reglerne lige nu. I det mindste har du et redskab til at blive kiloene kvit igen - fedt at du bruger det! :D<br />
<br />
Rigtig god vind og rigtig god onsdag! <br />
<br />
Krinefis
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.