Oprettet af gittesmolf d. 29/12/2015 kl. 05:49

Kæmpen er sat ind 2016 skal være vinder året.

Kampen er sat ind, startede min nye livstil søndag d. 27 december...godt mæt efter jul ræset og godt oppustede.
Mål: smid 25 kg inden sommer

Har forsøgt flere gange også med DUKAN, men tror Dukan er vejen for mig. Gider ikke måle og veje inden jeg spiser og har heller ikke tid.

Min hverdag er utrolig hektisk så alt skal helst være lige til.

Glæder mig til at mærke resultatet og følge i andre herinde

Tak for de gode indlæg, giver blod på tanden


Kent admin
Din Slankekur admin
Mijas Costa
29/12/2015 kl. 10:56
Velkommen til og held og lykke med Dukan
Nu kan du redigere din forumsignatur. Gå ind under "din bruger" og klik på "Rediger profil"
adhdprinsessen

29/12/2015 kl. 17:58
Hej gittesmolf
Jeg er lige startet i dag. Håber på at angrebsfasenkan hjælpe mig hurtigt ned med 6-8 kilo inden midten af januar, da jeg skal opereres i maven. Har tidligere smidt over 6 kilo på 10 dage med Dukan, så håber det lykkes igen denne gang. Udgangspunktet nu er højere end dengang.
Måske du har lyst til at følges lidt her i starten?
Mvh adhdprinsessen
welle

29/12/2015 kl. 19:48
Velkommen til begge 2 . Glæder mig til at følge jer , støtte og heppe . Spørg endelig løs , hvis i er i tvivl om noget , eller hvis i bare trænger til et los i r....
gittesmolf

29/12/2015 kl. 19:55
Tak til Welle og Kent

Adhdprinsessen - det lyder som en god ide 6 kg på 10 dage lyder vildt, men indtil videre går det godt nok også godt her...det flader nok lidt ud i morgen med vægt tab. Har på de første 2 dage smidt 2,7 kg så er rigtig tilfreds.
Prøvede denne kur for nogen år tilbage, sikkert da den kom frem i medierne...dengang gik det også godt, men desværre faldt jeg tilbage til gammel stil og ja så ved du jo hvad der sker.
Nu er min alder ved at runde de 43 år og det skal simpelthen være slut. Kiloene lister sig på og især efter jeg har fået stille siddende job. 10 kg på 2½ år skal lige sige jeg arbejder et sted hvor der tit er kage og andre lækkerier til os ansatte. Alle bager ved fødselsdag, ferie osv...og vi er mange ansatte.

Hvad skal du opereres for? Er sikker på med viljestyrke når du dit mål...jeg vil heppe på dig
God aften herfra
welle

29/12/2015 kl. 20:07
Jeg har tabt 20 kg og holdt det i et år nu , fik ikke lavet dagbog da jeg startede . Smugkiggede bare herinde , det gik bare så stærkt med vægttabet , nu overholder jeg min klid og ugentlige proteindag . Vildt flot vægttab du har haft på 2 dage , det giver bare super motivation , godt gået !
gittesmolf

30/12/2015 kl. 06:33
Det er helt vildt og mega stærkt gået af dig Welle håber jeg kan sige det samme som di om 1½ år
Overvejede lidt om jeg skulle skrive, men besluttede mig for at noget skulle holde mig på sporet...og måske er det dette der ikke har fået mig til at holde min plan tidligere
Denne gang skal jeg i mål, tiden går og jeg bliver bare ikke yngre...Vægten belaster mig efterhånden og det samme gør humøret.
Købte disse Kohbergs aktiv protein boller i går, mener du jeg kan tage en sådan i stedet for mit klid? Det er lidt nemmere i forhold til at lave madpakke. Bolle med laks
welle

30/12/2015 kl. 08:04
Tak , det er denne side der har hjulpet mig , altid rart at høre andres gode ideer og hvor folk er faldet i . De er rigtig gode de boller og rugbrød , men du kan desværre ikke spise dem på dukan . Jeg laver dukanbollerne , ved ikke om du har opskriften , ellers slår jeg den lige op senere på dagen . Den er rigtig god , til madpakken er det også lækkert med ægge wraps , hvor du også kan putte alt i . Dejlig Dukan dag til dig .
gittesmolf

30/12/2015 kl. 17:39
Tak Welle det ville være dejligt så må jeg i gang med at bage, tog bare den nemme løsning
welle

30/12/2015 kl. 17:55
Ellers prøv at Google dukan boller , så kommer der flere opskrifter . Jeg laver en med 12 spsk klid i , så ved jeg hvor meget klid jeg får . Har også haft stor glæde af Cheasys produkter , uden tilsat sukker . Eller skyr med vanille og lidt rabarber kompot ovenpå når det bliver sæson igen .
gittesmolf

31/12/2015 kl. 06:52
Dagen i dag plejer at være dagen hvor menu til aften er i fuld gang.
Sådan bliver det ikke hos mig. Godt nok er der købt en god bøf og dertil skal der laves en lækker skyr/hytteost creme til
I dag er 5 dagen i angrebsfasen og 3,6 kg er lagt væk Jubii hvor det går.
Formiddagen skal bruges med en flok gode venner hvor der skal traves igennem med vores hunde inden aften.
Aften skal bruges på at slappe af, nyde stilheden uden den store fest. (skal siges det er første gang i mit liv nytårs foregår sådan)
Alt i alt er jeg super tilfreds med min indsats, ved 2017 bliver året hvor jeg når i mål
Godt nytår til alle der kæmper kampen herinde
welle

31/12/2015 kl. 07:04
Fantastisk , hvor det kører for dig . Rigtig godt nytår til dig ?
gittesmolf

03/01/2016 kl. 06:47
Angrebsfasen er slut og nu må jeg atter spise grønt hver anden dag.
Disse 7 dage har ikke være så slem, har faktisk de sidste dage ikke tænkt på mad. Spiser bare når jeg er sulten, Skur med vanilje er blevet min ven
Har smidt 3,9 kg og ved godt at nu sættes tålmodigheden virkelig på prøve...det vil nok ikke gå så nemt som de første dage.
Kan anbefale DUKAN boller, lækker med masser af fisk eller pålæg i, Tak Welle
Ved godt der kommer dage hvor man er inviteret ud, disse dage vil jeg tage i stiv arm....nyde dem og gå hjem og tage 2 angrebsdage efterfølgende.....

Humøret er højt og jeg er kampklar til at holde min nye livsstil
Ha elle nogen gode Dukan dage dejligt at hører flere kæmper samme kamp som jeg
welle

03/01/2016 kl. 07:05
Flot vægttab , dejligt at du kan lide bollerne , de er også gode med lidt hakkede peberfrugter i dejen til grønt dagen . Med den stil du ligger for dagen , skal det nok gå godt det hele . Dejlig Dukan dag til dig .
Jette

03/01/2016 kl. 12:29
Det lyder super godt det i har gang i. Jeg kan dog ikke helt finde ud af fase 1. Må jeg spise yoghurt istedet for skyr og må jeg spise dukan brød?
Jeg er helt grøn og skal smide 15 kg endnu?
welle

03/01/2016 kl. 12:32
Ja , du må gerne spise Cheasys yoghurt , der er ikke tilsat sukker , på tilbud i Meny til 10kr . Ja , du må gerne spise dukanbrødet eller boller , det er en god og nem måde at få sin klid på . Velkommen til og held og lykke .
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.