Oprettet af lexsi d. 18/01/2016 kl. 08:52

Lexsi`s dagbog

Jeg har haft min profil siden aug. 2012 efterlod 16 kg på 3 mdr. den gang.
Mødte så min kæreste i januar 13 og så røg de kg lige så stille på igen
Har forsøgt flere gange i løbet af de sidste par år, men holdte det kun en uges tid hver gang.
Jeg har kraftig slidgigt i ryg og nakke, så motion bliver ikke meget men de gode dage cykler jeg lidt eller går en lille tur.
Jeg er nu næsten 48 år, og ved at de mindre kg vil hjælpe på min gigt

Jeg startede d. 4/1 på 109,9 kg og mit mål er 79 kg

I dag efter 14 dage på Dukan siger den minus 4,3 kg og er bare super motiveret denne gang
Vejer mig hver dag, og har det helt ok med at den kan svinge lidt op og ned så længe den er gået ned hver mandag ....

Jeg lavede en mappe med opskrifter og mine daglige indtag sidst så den er der fuld gang i igen skriver ind hvad jeg spiser / drikker hver dag og motion..... hi hi ja og et A når jeg har været på toilet

Vil bruge min dagbog denne gang til at skrive op og nedture på min rejse

Dejlig Dukan dag til alle i seje tabere :o) :o) :o)
Knuzz Susanne


Boenne

18/01/2016 kl. 11:53
Hej Susanne
Velkommen "tilbage" Jeg er også selv lige startet igen efter graviditet og amning, og jeg er lige færdig med angrebsfasen. Fuld af motivation og gå-på-mod
Jeg synes, det er hyggeligt at kunne følge hinandens kamp her i dagbøgerne, og det kan være med til at holde motivationen i de faser, hvor vægten bare står stille - eller sådan var det i hvert fald for mig sidst
Jeg glæder mig til at heppe på dig

Christina


Kent admin
Din Slankekur admin
Mijas Costa
18/01/2016 kl. 12:08
Velkommen igen og god kur!
Nu kan du redigere din forumsignatur. Gå ind under "din bruger" og klik på "Rediger profil"
welle

18/01/2016 kl. 13:03
Velkommen til , vi skal nok heppe og støtte herinde , så godt vi kan . Flot vægttab indtil nu ?
kit Thorsen

18/01/2016 kl. 22:20
Hej Lexsi. Movicol kan hjælpe på A, jeg havde også de problemer første gang jeg var på dukan. Har indtil nu kun tage et brev og klaret det fint.
lexsi

19/01/2016 kl. 05:55
Tak skal i have .....Hej Kit jeg har egentlig ikke problemer denne gang med A er kun 3 gange på de 14 dage jeg er sprunget en dag over så bruger det nok mere nu for at se om det er grunden til vægten stiger lidt
lexsi

20/01/2016 kl. 07:07
4,6 kg her til morgen , ihhhhh hvor jeg glæder mig til at komme under 100 kg
Vores pillefyr gik i stykker søndag morgen , fik det lavet mandag ..... men nu er det galt igen har godt gang i brændeovn og sidder med tæppe på
Efter søndagens kulde har jeg fået kæmpe forkølelses sår på begge læber , så de er bare ømme og store øv øv .
Så afhentning af en rigtig gammel 2 pers. sofa hos mine forældre i Hedensted må vente til en anden dag, når fyret virker ordentligt

Super dejlig dag til jer
welle

20/01/2016 kl. 07:19
Ih, hvor dejligt , det kører jo bare . Øv med forkølelse osv , du får da renset hele kroppen ?. Super dejlig dag til dig også . Vi har det heldigvis ikke så koldt på Sjælland .
lexsi

20/01/2016 kl. 07:28
Tak Welle tror også kun vi har minus 4-5 grader og heldigvis ingen sne
lexsi

25/01/2016 kl. 06:44
Vægten er hoppet op og ned denne uge ...... men er da endt med minus 100 g i den 3. uge
Lavede ingen motion, så denne uge vil jeg prøve at lave bare lidt hver dag
Mine læber er ved at hele lidt halsen er bedre, SÅ vil give den en skalle her i min 4. uge

Dejlig dag og god kamp til jer alle

lexsi

02/02/2016 kl. 18:36
Utroligt som min krop holder på alt og mere til når jeg har mange smerter ...... Nå men jeg kæmper ihærdigt videre ved Dukan virker på mig så det skal nok lykkes
Fik købt skyr med vanilje , men det kan jeg godt nok ikke få ned hi hi så har i dag lavet is af det . Spændt på at smage det senere
I morgen skal der bages brød og vil prøve og lave lidt rababerkompotsovs til min is.
Min gamle mormor sov stille ind i dag <3 hun ville blive 90 år på tirsdag ..... Trist men nu har hun fred <3 tænker på alle de dejlige timer jeg har haft sammen med hende.

Dejlig aften til alle
Boenne

03/02/2016 kl. 00:21
Kondolerer med din mormor <3

Vi kæmper vist den samme kamp Min krop holder også på sagerne, men jeg ved også, at det virker, så jeg kører bare videre.

Jeg holder mig også til skyr naturel. Puha, den med vanille er bare så klistret i min mund. Lidt tør på en måde. Nej, så hellere naturel, så jeg selv kan bestemme, om jeg vil spise med kanel, lakrids eller noget helt 3.

Hvordan er det gået med motionen? Her går det ret skidt, så jeg kan jo heller ikke forvente det helt store :/


lexsi

03/02/2016 kl. 07:13
Tak skal du have Motion blev det ikke meget af i sidste uge, men de sidste dage er det blevet til små gåture på 15- 30 min. meget bedre end ingenting
Så længe jeg ikke lader smerterne overtage , tjaaa så ryger der kg af Målet er nu at jeg forsøger at bestemme

Min is smagte godt, men meget krystaller så den skal stå ude et stykke tid og blive blød ....
Får lige en ide vil da lave en rababersuppe og så komme min is i Har grønt dag, og må prøve om det smager godt

welle

03/02/2016 kl. 07:20
Dejligt at du kunne lide isen , ja den skal stå ude lidt . Jeg spiste den meget forrige år , da jeg startede , der var det meget varmt så det var bare så dejligt , når jeg nu ikke måtte spise de nye dejlige friske røde jordbær .... Lyder lækkert med rabarbersuppen , mums . Ja øv med de smerter , lever jo selv med dem , men har klaret det alligevel . Dejlig Dukan dag til dig ?
lexsi

09/02/2016 kl. 07:47
Havde en dejlig fødselsdag i går fik besøg af mine 2 piger.... Den stod på hamburgerryg og grønsager.
I dag skal min mormor begraves på hendes 90 års fødselsdag <3 der vil være smørrebrød bagefter og tænker jeg piller pålæg af og får lidt så kan jeg tage mere når jeg kommer hjem igen .
Vægten siger nu minus 5,7 kg så går stille den rigtige vej .

Dejlig dag til alle
welle

09/02/2016 kl. 12:15
Åh , det bliver en hård dag .
Det går rigtig meget den rigtige vej .
Håber du kommer igennem dagen .
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.