Oprettet af Lulu1979 d. 05/06/2012 kl. 15:43

Lulu1979`s kamp mod kiloene!

Hej alle I søde dukanere Jeg prøver at hoppe med på dagbog-vognen. Er overbevist om det kan hjælpe lidt, når det hele bliver lidt surt (hvilket det jo oftest gør i perioder, når man slås mod mange kilo). Har netop rejst mig fra min sygeseng efter 7 uger på langs, og nu er motivation og lyst til vægttab kommet for alvor.<br />
Jeg er startet med angrebsfasen idag, så alt er nyt. Har dog været med på denne side og læst, læst og læst, så lidt af forarbejdet er gjort. Glæder mig til at dele ud af mine oplevelser med kuren, og tage imod en masse gode råd fra jer brugere herinde. (kan jo starte med at be`om hjælp til en LilyslimKan dog nævne jeg starter på 114 kg idag- de er fordelt på 180 cm, så der bliver rigeligt med kilo at tage af God dag til jer alle.


susabri

05/06/2012 kl. 16:16
Hej Lulu. Velkommen til :D Det lyder rigtig træls med 7 uger på langs. Men jeg kan godt forestille mig, at det har skærpet motivationen :D Jeg er selv superglad for forummet her, det er det halve af min motivation :D Det vil helt sikkert også være en hjælp for dig at du har gjort et godt forarbejde :D<br />
<br />
Jeg har ikke selv givet mig i kast med lilyslim, men der er f.eks. et link her: http://dinslankekur.dk/forum/andet-group3/andre-emner-forum6/lav-lilyslim-thread448/ Ellers kan du skrive lilyslim i søgefeltet i forummet, så kommer der flere tråde op :D
mayer

05/06/2012 kl. 18:12
Hejsa Lulu<br />
Velkommen her på siden.<br />
Jeg kender det med at ligge på langs efter 2 rygoperationer og at det kan være svært med motivation til noget som helst.<br />
Godt du er kommet i gang og jeg er helt sikker på du nok skal klare.<br />
Som Susabi skriver hjælper det med dette forum. Har brugt/bruger det meget for selvfølgelig er al begyndelse svært og flere ting at holde styr på.<br />
Men man får også støttet når man er nede - har lige selv haft et par dage hvor jeg synes jeg var gået i stå og fået nok af det her mad. Var tæt på at bestille en pizza men gjorde det ikke<br />
Ha nu en god dag og vi mødes jo nok her i dette forum<br />
Held og lykke
nogge11

05/06/2012 kl. 19:00
Velkommen til :D - det var da øv at være syg så længe ...<br />
<br />
Men du er havnet det helt rette sted, jeg er super glad for at have fundet dette da jeg syntes det er til at overholde og man er forbavsende mæt af det man må spise og sukkertrangen er ikke ret stor for mit vedkommende i forhold til inden jeg startede her <br />
<br />
God kamp imod kiloene... 8)
mig

05/06/2012 kl. 20:22
Hej Lulu og velkommen <br />
<br />
Trist du har været syg så længe men godt du er på højkant igen <br />
<br />
Er også sikker på du har fundet det rette sted, denne kur er bare så let når man lige har fået sat sig ind i hvordan de forskellige faser er. Det lyder til du har gjort det rigtig og sat dig ind i hvad du skal og må ellers spørg du bare <br />
<br />
Rigtig god kur til dig
Lulu1979

05/06/2012 kl. 20:33
Ih hvor er I søde allesammen... Tak for jeres hilsner. Jeg er klar til kamp, eller ny livstil om man vil. Har brugt det meste af min fridag på at se siden her igennem- super flot og god side I har lavet jer. Er overbevist om dette er siden der skal hjælpe mig. dag 1 overstået. Køleskabet fyldt med varer til de kommende 6 dage hvor jeg "angriber" skroget!!
Lulu1979

06/06/2012 kl. 19:11
Ihhhh hvor det gårDog kun ved dag 2, men hver lille ting der kan glæde mig må noteres. Det skal blive det der sejrer i sidste ende. God dag, hvor sult slet ikke har været et problem. Kyllingetern grillet i ovn, og de såkaldte kødchip bliver min redning de næste 5 dage. Pandekagerne er både jeg og min søn vilde med, så føler jeg stadig jeg får mine snacks...God aften til jer alle.
dortedoon

06/06/2012 kl. 19:58
Det lyder bare super at du er kommet godt igang og fortsat god vind med dit vægttab, det skal nok komme til at køre derud af <br />
Er selv ny herinde, og har rigtig god glæde af at læse opskrifter og læse om alle de andre "dukanere" hvad de gør og hvordan det går osv
LF

06/06/2012 kl. 20:52

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Lulu1979 den June 6, 2012, 19:11</b><br />
Ihhhh hvor det gårDog kun ved dag 2, men hver lille ting der kan glæde mig må noteres. Det skal blive det der sejrer i sidste ende. God dag, hvor sult slet ikke har været et problem. Kyllingetern grillet i ovn, og de såkaldte kødchip bliver min redning de næste 5 dage. Pandekagerne er både jeg og min søn vilde med, så føler jeg stadig jeg får mine snacks...God aften til jer alle.</div>
</div>
<br />
Velkommen Lulu..<br />
Du er ihvertfald kommet til det rette sted på nettet.. der er utrolig megen hjælp her og masser af gode opskrifter <br />
<br />
Jeg har endnu ikke selv prøvet de der kødchips.. men de skal da prøves... ♥
piac

07/06/2012 kl. 16:29
Velkommen til Godt at du har fundet motivationen, held og lykke med dukan
Lulu1979

09/06/2012 kl. 16:08
Snart igennem dag 5 i angreb!!! Igår var en rigtig øv dag, bare sådan generelt. Men nu er jeg oppe igen, får mad fast hver 3-4 time, og trives faktisk fint på proteiner. 2 dage tilbage så glæder jeg mig til at se noget grønt på min tallerken. Heldigvis er humøret højt, og nålen på vægten lister stille den rigtige vej. God fodboldlørdag til jer
Anne80

10/06/2012 kl. 21:35
Hejsa - tak for hilsnen i min dagbog. Kan se vi skal tabe nogenlunde det samme og vi er startet nogenlunde samtidig, så det bliver sjovt at følges ad og se hvordan den anden klarer sig. Jeg har haft første dag i cruisefasen i dag og sikke skønt det var med nogen grøntsager, kan godt forstå du glæder dig til det. Jeg håber og tror vi begge er en succes på Dukan kuren og ha en rigtig god uge med et forhåbentlig fint vægttab. Anne
Lulu1979

11/06/2012 kl. 06:29
Sidste dag med angreb igang.....Glæder mig MEGET til at se grønt imorgen. Glæder mig også til at blive vejet, der må være smuttet et par eller 3. Og hver gang Lilyslim kan komme nedad så bliver jeg glad. God mandag til jer alle. Hilsen Lulu
Lulu1979

13/06/2012 kl. 18:16
Hej Dukanere.... Så fik jeg set lidt grønt igen- HERLIGT! Jeg siger minus 4 kg, og er super, super glad. Ved jo som mange andre at de første kilo ryger nemt, pyt. Jeg er fyldt med motivation, og det er hovedsagen. Min mave er gået lidt i stå, så mon ikke der skal lidt mere havreklid til?? Ellers er andre gode råd velkomne?? God fodboldaften til jer. Smil Lulu
dortedoon

13/06/2012 kl. 18:48
Wauu det er flot..stort tillykke og det gir jo også lige en ekstra tand på motivationen når der er røget så mange kg allerede
mig

13/06/2012 kl. 20:06
Super flot, tillykke med det <br />
<br />
Gå ture, isvand skulle også hjælpe
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.