Oprettet af PaiN d. 22/05/2013 kl. 14:41

Pais Dagbog Startet den 22.05.2013 kun på fisk.

Hej <br />
Jeg er helt ny her og er gået igang med dukankuren idag.<br />
Indtil videre synes jeg hjemmesiden har været stor hjælp til at komme igang.<br />
Jeg har en lille udfordring som kommer nok til at påvirke mig mest under attack og cruise fasens protein-fase. Jeg spiser kun fisk, ikke noget andet kød. Hvilket gøre kuren både dyr og udfordrende for mig.<br />
Jeg vil elske gode opskrifter med fisk og muligvis tofu osv. Er der andre der har samme udfordring?<br />
<br />
Jeg er studerende med 2 børn på 8 år og 19 måneder. Vi bor i et hus som vi er igang med at total renovere, så overskud er der ikke meget af.<br />
Jeg har været "on and off" på alle mulig kurer uden at kunne holde det så håber virkelig på at komme igennem denne kur.<br />
Det højeste jeg har vejet er 87 kg sidste år til december, hvor jeg var i CHOK da jeg stillede mig på vægten. Jeg kom af med de 7 kg ved at være på forskellige kur men tog 2 kg på igen her siden påsken.<br />
Glæder mig til starten på et nyt liv(forhåbentlig) <br />


PaiN

22/05/2013 kl. 14:46
og for resten er der nogen der kan fortælle mig hvorfor man ikke kan se det billede fra lilyslim? har jeg gjort noget forkert?<br />
Mvh
Kristine

22/05/2013 kl. 16:22
Hej med dig! Det bliver nok lidt hårdt kun at spise fisk - jeg synes i forvejen, det er svært at variere sin kost, så du skal virkelig være kreativ. Men der er jo masser af gode fiskeopskrifter her på siden. Det er i hvert fald sejt, at du nu er i gang! Et godt råd er at føre en maddagbog, som du skriver i dagligt. Så har man overblik over, hvad man har spist - og senere kan man lade sig inspirere af tidligere måltider. For at få dit lilyslim-billede til at virke, skal du indsætte linket mellem img og /img - og ikke til sidst som du har gjort Held og lykke!!
PaiN

22/05/2013 kl. 20:47
Hej Kristine <br />
<br />