Oprettet af annmarie52 d. 22/01/2013 kl. 21:37

Annmaries dagbog

i dag har været en okay dag..<br />
<br />
dukan har været en fast del af min hverdag de sidste 3 uger så det er let at fortærer og smager jo godt :D<br />
<br />
puha min første dag er overstået lige om lidt. og sys nu det var okay<br />
<br />
med en kampvægt på 103,3 kr på førstedagen og mit endelige mål er 72 kg så har jeg lang vej igen men håber at jeg kan komme over mine ædeflip og opkast og få en ny og bedre hverdag og ku lide mig selv igen <br />
håber de gode muffins hjælper.. og det gør nok at jeg ikke holder kuren 100 &#37; fra starten .. men det er vel os bedre med lidt mere klid end 2 poser chips og chokolade og sodavan på en aften ??


Pia Andersen

23/01/2013 kl. 05:35
Hej Annemarie<br />
<br />
Det skal du nok nå. Jeg har jo været i gang i 13 uger og har tabt 17 kg på Dukan. Havde tabt 3 inden Dukan start, men elsker at regne dem med, for så har jeg ramt de første 20 kg. <br />
<br />
Rigtig god dag til dig.
mig

23/01/2013 kl. 18:30
Åh hvor er det godt at høre den trang er blevet mindre <br />
<br />
Wow et flot tab, stort tillykke med det <br />
<br />
Ritgit god med delmål og belønninger, det er med til at motivere og dejlig gaver du har tænkt dig <br />
<br />
Ha en dejlig aften <br />
Rita
annmarie52

23/01/2013 kl. 19:31
i dag har været en stresset dag sys jeg .<br />
<br />
har søgt 3 jobs og egentlig glemt lidt måltider..<br />
morgenmad kl 12 , middagsmad kl 3<br />
og aftensmad kl halv 7 så må nok tage lidt ekstra lidt senere så jeg får nok..<br />
plus at jeg sluger lidt parafinolie for at ku gå på det lille hus hver dag,. min krop er vist ikke så god til det der med proteiner og fordøjelsen :S<br />
<br />
og da jeg kom hjem kl 5 kom sulten efter de banan muffins min roomate bagte i går.. men det var kun fordi jeg var sulten for det forsvandt efter en portion oksesuppe på vand krydderier og oksekød <br />
nøj hvor jeg glæder mig til mit første mål.. kan slet ikke tænke på andet her til aften. men tror jeg vil lave mig en kop varm jordbærte og dyppe en klidmuffin i .. mums.. det smager godt :D
fauer

23/01/2013 kl. 20:02
Lyder godt med nogle mål.Jeg skal selv ud og spise fint med min mand,når jeg når de - 20 kg.
tabt 26 kg, er i fase 3
annmarie52

26/01/2013 kl. 12:47
de sidste par dage har jeg vaæret meget fortvivlet. for jeg har jo læst dukanbogen 3 gange snart og atkins for at forstå hvordan det er at kosten fungerer.<br />
<br />
og har så fundet ud af at vi sikkert er meget forskellige og reagerer forskelligt på dukan kuren. for jeg tabtemig i her de sidte 3 dage af de første 7 dage i angrebsfasen.<br />
og forstod ikke hvorfor.<br />
meeen har fundet ud af at jeg ikke kan spise til jeg er mæt. jeg er nød til at spise små måltider hele dagen og 4-5 måltider fordelt over hele dagen og min 2 af måltiderne skal indeholde vaniljeyoughurten eller sker der slet ikke noget ved mig vægt desværre.. hvis jeg spiser rent køb hele dagen står vægten stille :S<br />
<br />
men i dag stod jeg på vægten efter at have prøve den nye taktik hele dagen i går. så går vægten fra 1o1.1 til 99.9 på en dag .. så nu sker der noget .<br />
<br />
så jeg har i alt tabt 3,4 kg på 7 dage det ku ha været bedre men nu tager jeg den lige med ro oppe i hoved..<br />
<br />
det bedste der er sket for mig ever er at jeg er faktisk glad for den mad jeg spiser hver dag og føler næsten at det ikke ville være et problem at leve efter dukan resten af livet :D<br />
<br />
og vil sige til alle jer der ude som har kommenterer på min dagbog og mine opslag, AT I GØR EN VERDEN TIL FORSKEL. sætter så meget pris på jeres hjælp og støtte.. &#060;3 får ingen støtte fra familien. og har kun 1 veninde der forstår.. så i er de bedte til at motiverer mig<br />
<br />
og når jeg er noget ned på min normalvægt ( min familie er overvægtige) så skal jeg nok vise dem at de tog fejl og fortælle hvordan og hvor jeg har fået hjælp henne.<br />
<br />
har sjællent været gladere :D 1000 tak alle sammen :-*
Pia Andersen

26/01/2013 kl. 12:52
Hej Annemarie<br />
<br />
Godt at høre, at du er ved at finde dine ben her på Dukan diæten. Det gælder jo om, at finde det, der virker for en selv. Med hensyn til fordøjelsen, har du prøvet HUSK? Det virker nemlig rigtig godt for mig <br />
<br />
Fortsat rigtig god weekend<br />
<br />
Pia
annmarie52

26/01/2013 kl. 13:15
hej pia :D<br />
<br />
ja det er en helt fantastisk følelse og er blevet kontaktet af en bekendt på facobook der godt ku tænke sig hjælp til at gøre det samme som mig når hun har født :D<br />
<br />
en fantastisk følelse!:D<br />
<br />
det der HUSK sku være noget der hjælper på afføringen ikk?<br />
<br />
for jeg drikker nemlig lidt parrafinolie hvis jeg springer en dag over på toilettet så der kommer gang i det det virker godt for mig sys jeg men kan jo godt være at HUSK er bedre .. har du prøvet begge dele ??
Pia Andersen

26/01/2013 kl. 14:48
Hej Annemarie<br />
<br />
Har prøvet olien, men det havde ingen effekt for mig, har også prøvet Movicol, meen det er heller ikke optimalt. Nu spiser jeg tre måleskeer HUSK hver morgen i min Cheasy Vanilla yughurt og DET virker. Man skal bare blande det godt sammen, et par gange har jeg bare spist det, hvor HUSK lå øverst og så var jeg ved at blive kvalt i det, synes jeg. HUSK er både godt for træg mave og det modsatte
mig

26/01/2013 kl. 15:49
Super godt du har fundet ud af hvad der virker for dig og sikke da et flot tab du har haft til nu, tillykke med det og så er du under de 100 nu, det er bare så fed en følelse, ikke <br />
Også godt at se du har det godt med maden det betyder jo meget.<br />
<br />
Åhh det er så øv når familien ikke rigtig forstår at bakke en op, men ja du skal vise dem skal du Så kan de bare se hvor sej du er og så skal de nok komme krybende og høre hvordan du gjorde det <br />
Men så er det godt du har en veninde som du også kan støtte dig til <br />
<br />
Ha en super dejlig dag <br />
Rita<br />
<br />
fauer

26/01/2013 kl. 16:13
Godt det køre for dig selvom familien ikke støtter dig.du har da tabt dig hurtig, rigtig flot Ja det er fedt at der er så en god støtte og opbakning her inde.altid en der kan hjælpe en.Fedt du er kommet under 100, det glæder jeg mig selv til.god dag hilsen Birgit.
tabt 26 kg, er i fase 3
annmarie52

26/01/2013 kl. 16:37
pia :<br />
jeg har godt hørt om det fra min mor for hun bruger det til min lillebror en gang imellem. så hvis olien stopper med at have virkning så nakker jeg da lige noget HUSK fra mor og prøver det :D<br />
<br />
mig: ja det er noget af det jeg glæder mig rigtig meget til, at ku vise dem at jeg ikke kommer til at ligne et vrag af at spise sådan og at alle deres fordomme mod det bliver vendt på hoved <br />
<br />
fauer: ja det er helt fantastisk 99,9 kg og jeg glæder mig til at ku lægge før og efter billeder op :D og jeg tager billede pr delmål ved 10 kg og 20 kg og 28 kg <br />
<br />
i er fantastiske &#060;3 tak
annmarie52

27/01/2013 kl. 12:32
det er nu søndag morgen eller skal vi ikke sige middag ;P<br />
<br />
men jeg har ikke fået så meget søvn kom først i seng da kl var halv 6<br />
var til mine ex sviger families fødselsdags fest .. savner sku den famillie meeen det bedst bare at være venner.<br />
<br />
meeen i dag da jeg stod på vægten sagde den 99,0 og det er jo helst vild :O ... :D<br />
<br />
SÅ PÅ 8 DAGE HAR JEG SMIDT 4,3 KG :D<br />
<br />
det er jo helt fantastisk<br />
<br />
indre tanker : er bange for at jeg kommer til at føle nederlag når jeg starter i væksel fasen.. har aldrig ku tabe mig på en kur eller hvad vi nu skal kalde den ( der er jo mange navne ) hvad nu hvis det hele går i stå?<br />
hvad hvis det går mega langsomt? hvad hvis jeg ikke kan holde motivationen når jeg ikke ser de store ændringer på vægten og keton strimlerne? er så bange for at det hele falder sammen så snart jeg begynder i fase 2 <br />
tænker os på at når jeg skifter til 2 fase at kun nøjes med grøntsager til aftensmåltidet? sådan så jeg stille og rolig og stødt lægge lidt grønt til for at se om det vender total på hoved det hele..<br />
<br />
ved godt at der ikke er noget at være bange for men, kan ikke lade vær og tænke på det, og er bare så bange for at miste motivationen nogle andre der sys at det er en god ide med at langsomt tilføje lidt grønt? og ikke pga maden i sig selv. men pga min psyke og motivation på kuren . TANKEN OM AT BLIVE PÅ ANGREBET ER FRISTENDE :o!<br />
Pia Andersen

27/01/2013 kl. 12:37
Hej Annemarie<br />
<br />
Din krop vil komme til at vænne sig til angreb, så tabet går i stå der... Ryk du videre, som planlagt, til vekselfasen. Jeg spiser også, for det meste, mit grønne til aftensmåltidet og, som du kan se, så taber jeg mig da jeg var også nervøs for, om det hele ville gå i stå, når jeg gik i fase 2, det går jo ikke helt så hurtigt som i angreb, men det ville nok heller ikke være så sundt for kroppen at blive med det helt hurtige vægttab.<br />
<br />
Fortsat god søndag
annmarie52

27/01/2013 kl. 12:57
tak for de beroligende ord det hjælper lidt <br />
<br />
os bare et se dine billeder og at se når du kan så kan jeg os.. eller det håber jeg i hvert fald
Pia Andersen

27/01/2013 kl. 13:16
Selvfølgelig kan du det, du skal nok tabe dig på denne kur . Jeg er begyndt at læse på næste fase om et par måneder eller 3 ryger jeg jo i fase 3, så er det nok mig, der bliver nervøs for at tage det hele på igen
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.