Oprettet af nirtak d. 17/02/2013 kl. 19:15

nirtak dagbog

hejvenner ja nu har jeg rundet 5 kg fantastist det er første gang jeg har gået ned i vægt så hurtigt så det her det duer bare jeg har prøvet så mange forskellige produkter weight wagther osv. men det har ikke givet mig noget resulat lignende dukan måde :D


nirtak

09/03/2013 kl. 13:59
hej alle sammen sikken en dejlig dag bortset fra at det er koldt<br />
nu er jeg næsten halvgåen med mit vægttab hvor er det godt at jeg har jer i baggrunden og selv om der er dage hvor vægten ikke rokker sig ud af stedet så kommer der pludselig gang i den igen så sidder nålen fast på din vægt så stor opmuntring til dig den kan ikke blive ved at holde stand og må overgive sig. du er stærkere god week-end til jer alle
nirtak

21/03/2013 kl. 16:32
hej venner ja nu er jeg tilbage det har været rigtig trælsk de sidste uger derfor har jeg ikke skrevet noget vægten var bare gået i stå men nu gik der så pludselig gang i den igen og tabt 1 kg indenfor de her uger jeg tror at jeg har lært i denne periode ikke at opgive det vil give et resultat og jeg trøstede mig med at den var ikke på vej opad så jeg vil bare opmuntre jer det vil lykkes bare du bliver ved med at spise dukan mad måske vil det tage lidt længere tid end du havde forventet men pyt bare det går den rigtige vej. Jeg havde nok forventet et hurtigere vægttab, og jeg fik stor hjælp af at læse dukan bogen kan virkelig godt anbefale den
nirtak

22/03/2013 kl. 18:51
jeg har pludselig fået så meget energi står op kl 6.30 om morgenen det plejer jeg absolut ikke at gøre så er jeg bare så glad fordi det her er den bedste kur jeg nogensinde har prøvet glæder mig til at nå målet
mig

22/03/2013 kl. 22:09
Åh hvor er det godt at se du ikke gav op, ja det betaler sig at kæmpe videre, har selv prøvet at stå stille i 4 uger og ja man må bare kæmpe for så kommer tabet ti sidte <br />
<br />
Ja den bog har også været til stor hjælp her, det giver bare så meget mere mening når man har læst den <br />
<br />
Dejligt du har fået mere energi <br />
<br />
Rigtig god weekend til dig <br />
Knus<br />
Rita
nirtak

25/03/2013 kl. 00:28
hej i aften har jeg været ude at spise 3 retter menu så jeg er helt spændt på hvad vægten siger i morgen fik<br />
forret: jomfruhummer fiskesuppe<br />
hovedret: koteletter i fad med karry æbler chutny og andet godt samt ris kun 1 dl<br />
dessert: flødefromaise med gele<br />
uhm hvor smagte det godt håber at det ikke går helt galt men i morgen står den på rp dag<br />
halv glas rødvin
nirtak

25/03/2013 kl. 09:33
i går var jeg så spændt på hvad vægten ville sige her til morgen hvor er glad det var kun 200 gr der er kommet i + så jeg tager lidt ekstra motion i dag hyg jer derude her i påskedagene
mig

26/03/2013 kl. 00:22
Det var billigt sluppet må man sige Ja det er bare hurtigt op på hesten igen og så der ud af <br />
<br />
Knus<br />
Rita
nirtak

27/03/2013 kl. 15:40
hvor er det skønt med sådan en solrig dag har gået en lang tur med min pommeraner hund Nemo vi legede lidt på stranden og de 200 gr jeg tog på i søndag er forsvundet igen, det var ikke så svært som jeg regnede med det ville blive. Jeg vil ønske alle dukaner en god påske
nirtak

28/03/2013 kl. 10:54
hej alle dukaner jeg ønsker jer alle en rigtig god påske jeg skal i morgen til 70 års fødselsdag håber bare at det ikke vil gå helt løbsk med vægten men man kan ikke holde sig fra al selskabelig samvær og det indebærer også at det er ikke dukan venligt det man får at spise, men jeg har tid nok så kampen bliver ved imod al det fedt jeg vil ned i vægt koste hvad det vil også om det er tid uha det hjalp at få det ud <br />
fauer

28/03/2013 kl. 11:49
Held og lykke med det og god påske til dig<br />
Hvor er det flot du blev ved at kæmpe, selvom vægten stod stille<br />
ja det er bare så svært når man skal i byen og ikke kender menuen.
tabt 26 kg, er i fase 3
mig

28/03/2013 kl. 21:48
Hvor er det flot du er af med det du tog på søndag, tillykke med det <br />
<br />
Nej man skal ikke holde sig væk fra fester men spis med sund fornuft og skulle der komme et lille + så ved du hvad der skal til for at få det af igen <br />
<br />
Rigtig god fest og påske til dig <br />
Knus Rita
nirtak

03/04/2013 kl. 23:59
hej med jer ja så er påsken overstået og jeg har festet men jeg har tabt i denne uge 400 gr lidt spændt på hvad den siger når jeg skal på vægten igen fredag jeg vejer mig mandag og fredag så er jeg ikke så skuffet hvis den ene dag er i + og den anden er - kan bedre følge et mønster når det er to dage om ugen når jeg ser tilbage så falder vægten såda ca 2-3 kg i måneden så nu ved jeg det og kan bedre glæde mig over det og slappe af og tage det roligt det går den rigtige vej knus til jer alle fantastist at man kan følge med her og få opmuntringer hvor er i gode allesammen og vi har brug for hinanden at stå sammen
nirtak

09/04/2013 kl. 17:21
jah så efter en måneds tid hvor vægten har svinget sådan over et kilo op og ned er der kommet et kilo i minus så nu er der røget 9 kg gulligt ildelugtende fedt i skrællespanden oy hvor er jeg glad men en svær kamp at blive ved og holde gejsten oppe når det går sååå langsomt jeg er klar over at det er her man ikke skal opgive selv om lysten er der og man vil helst bare lægge sig på sofaen og knaske det hele på igen meen jeg forsætter så kære kæmpere hold ud hold ud opgiv ikke vi går mod lettere tider 1 1/2 kg på 4 uger i minus vil glæde dig det føles som 1 ton lettere knus til jer alle i er bare så seje
nirtak

15/04/2013 kl. 13:30
hej med jer tabere ja nu har jeg så endeligt rundet de første 10 kg så jeg synes jeg er en overvægtvinder i dag start 21. jan 2013 det går den rigtige vej det er ingenting som kan slå mit humør ud i dag hvor er det bare fedt at se at kroppen forandrer sig wauw selvom om det har været hårdt nu begynder jeg at tro på at det kan lade sig gøre at forandre vaner og livsstil jeg får mange respons på at jeg har tabt mig det er bare super fedt
UNIQE

15/04/2013 kl. 15:10
Stort tillykke.......... Dét er bare så lækkert, når 10´eren er rundet!!<br />
<br />
<br />
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.