Oprettet af nirtak d. 17/02/2013 kl. 19:15

nirtak dagbog

hejvenner ja nu har jeg rundet 5 kg fantastist det er første gang jeg har gået ned i vægt så hurtigt så det her det duer bare jeg har prøvet så mange forskellige produkter weight wagther osv. men det har ikke givet mig noget resulat lignende dukan måde :D


Chrisycat

07/05/2013 kl. 11:30
Måske skal man en sjælden gang imellem give sig selv lov til at tage en dag uden dukan og bare nyde det, men så op på hesten igen



Ninapiie

07/05/2013 kl. 16:31
Jeg har prøvet det med at tage dage uden Dukan. Sidste sidste sommer stod min vægt stille i to måneder. Skulle noget hver weekend, så der stod den ik på Dukan... Men Dukan i hverdagene. Men var da dejligt jeg ik tog på. Syntes det er ok at man hiver en dag ud af kalenderen en sjælden gang, hvis man er ved at køre surt i det Bare man så straks hopper retur igen <br />
Uuuuhhh altså den kære vægt.... Gid den altid var sød


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
nirtak

10/05/2013 kl. 10:46
ja jeg tror også at den nye livsstil man har indarbejdet efter dukan princip, må også indebære at man har en naturlig selsskabelighed jeg ved for mit vedkommende så vil der altid være tider med mange fester men det er i det daglige man må indarbejde sit naturlige forhold til mad, jeg er stadigvæk på vekselfasen 2 og det går meget langsomt for mig men jeg ved med mig selv at jeg ikke opgiver før jeg har nået mit mål og når jeg kommer dertil håber jeg at mit liv er så forandret ang. mad at sådan vil jeg leve resten af mine dage og aldrig mere tænke på dukan som en kur men som en hjælp vejledning til mig for en helt ny måde at tænke mad på at mit fokus kommer væk fra hele tiden at tænke på kur og mad hvor har det fyldt meget i mit liv den ene kur efter den anden i mange år jeg skriver dette fordi jeg selv får udløsning for min egen frustration over altid at tænke kur og mad det vil jeg bort fra og jeg vil fremover have fokus på andre ting som gør mig glad her i livet hvor var det godt at komme af med mine tanker det regner udenfor sikken en velsignelse for vores blomster, haven som trænger så meget til vand livet er så skønt jubiii
Christel

10/05/2013 kl. 11:14
Hvis jeg skal være helt ærlig, så vil det nok altid være en "kur", og det vil altid føles sådan i bevidstheden. Selv om det bliver lettere med to skiver brød og et stk. frugt om dagen. Men den ugentlig proteindag vil jo minde dig om, at du er "på kur".<br />
Men omvendt føles det nok som en tørlagt alkoholiker. Altid alkoholiker, men tørlagt. Og har brug for lidt struktur og regler om, hvor tit man kan spise usundt.<br />
Fase 4 kommer nok til at ligne fase 3, hvis man skal holde vægten, tror jeg.
nirtak

17/05/2013 kl. 13:34
hej med jer nu har den godt nok givet sig den vægt inden for 4 dage tabt 2 kg :9 det giver godt nok ny energi waaw er bare så glad men det har også været en rigtig sej periode i en måned hvor vægten har stået stille humøret været lavt så nu skinner solen igen på min vej tusind tak for alle jeres indlæg det har været en trøst for mig at læse om jeres seje kampe hvor er det godt at denne side findes jubii for alle jer stort knus og rigtig god pinse
Vibeke1965

17/05/2013 kl. 13:39
Det var da dejligt - tillykke med det :D<br />
<br />
Ja det er sejt, når vægten står stille - kender det :P<br />
<br />
God pinse til dig også :D
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
mig

17/05/2013 kl. 23:42
Hvor er det bare fedt at se der er kommet gang i tabet igen og super flot du har holdt ud Ja kender også godt den med vægten ikke røre på sig, var selv igennem 4 uger hvor det stod stille men det betaler sig at forsætte <br />
<br />
Ha en dejlig pinse <br />
Knus Rita
UNIQE

18/05/2013 kl. 06:35
Super at du ikke giver op, selv om vægten står stille.... og vupti, så er vægttabet der bare!<br />
<br />
Ja, man kan så kun blive glad........ og endnu mere stålsat på at nå tallet på "bundlinien"<br />
<br />
En glad pinse til dig og dine!
nirtak

21/05/2013 kl. 22:36
hej med jer ja her i pinsen var jeg på besøg hos nogle venner og jeg spiste det der blev serveret jeg havde ingen indflydelse ang maden resoltat 1,5 kg i plus øv øv men nu vil jeg så tage 3 dage med rp mad spent på om det kommer af igen lige så hurtigt som det kom på havde lige fået gang i vægttabet så mon ikke det vil lykkes Jeg skal gå 20 km på lørdag pilgrimsvandring og på mandag skal jeg gå 12 km Lady-Walk i Agger så mon ikke der vil smelte nogen fedt der det er mange som giver mig komplimenter om mit udseende uha da da hvor bliver jeg stolt af mig selv og det har i også al mulig grund til at være venner stolte af jer selv jeg møder også nogle som siger bare det var mig, og de har stor respekt for min udholdenhed de samme personer som grinede da jeg begyndte på kuren og som sagde nå nu igen på kur hvor bliver jeg stolt af mig selv men uden jer venner og jeres opbakning var det nok ikke lykkedes mig i har al mulig grund til at være stolte af jer selv stort knus herfra <br />
UNIQE

22/05/2013 kl. 07:54
Godmorgen.....<br />
<br />
Vi er sq da seje...... Vi skal være stolte af os selv!!<br />
<br />
Øv for de 1½ kilo, men jeg synes at spore en vis optimisme på trods?! <br />
<br />
Jeg skal også gå Ladywalk, men kun 7 km. Jeg skal gå med kolleger og pigerne fra mit job. Pigerne sidder i kørestol, så vi "nøjes" med 7 km.....<br />
<br />
En fantastisk dag til dig!
nirtak

22/05/2013 kl. 08:17
tak uniqe<br />
er du også i Agger du går Ladywalk? sjovt om vi kunne hilse på hinanden men der er mange vist over 5.000 personer. Så var jeg på vægten igen waw 0,5 kg i minus på en dag så ja jeg er optimistisk det skal bare lykkes det her en god taberdag til jer alle
UNIQE

22/05/2013 kl. 16:14
Næææh nej, jeg skal gå i modsatte ende af landet.... i Nakskov!<br />
<br />
Fedt med dit vægttab!!! :D
etnytliv

22/05/2013 kl. 16:29
hej lena<br />
er selv opvokset ved nakskov, så det er lidt sjovt. bor dog på fyn idag
mig

23/05/2013 kl. 22:06
Øv med pinsens vægtstigning men godt at se du er tilbage på sporet igen og tillykke med noget af det er væk igen <br />
<br />
Lyder godt med det ladywalk <br />
<br />
Ha en dejlig aften <br />
Rita
nirtak

02/06/2013 kl. 16:48
ja så gik der en god tid inden jeg kom på banen igen det gik 4 dage så havde jeg tabt det som jeg tog på i pinsen og nu er der yderlige røget 1 kg mere af så jubii for at gå det satte skub i vægten at komme ud at gå først 24 km så 12 km og siden to gange 12 km ja plus den pragtfulde natur jo jo det giver en mod på livet og humøret bliver så godt jeg må lige tilføje at i er bare så gode allesammen tak for jer alle
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.