Oprettet af nirtak d. 17/02/2013 kl. 19:15

nirtak dagbog

hejvenner ja nu har jeg rundet 5 kg fantastist det er første gang jeg har gået ned i vægt så hurtigt så det her det duer bare jeg har prøvet så mange forskellige produkter weight wagther osv. men det har ikke givet mig noget resulat lignende dukan måde :D


fauer

02/06/2013 kl. 17:37
hvor dejligt tillykke med det og hold op hvor er du sej med dine gå ture. Hvor meget har du tabt nu?
tabt 26 kg, er i fase 3
nirtak

06/06/2013 kl. 22:12
hej igen med jer<br />
ja lige nu går det godt skal på camping i to dage spent på hvor meget der ryger på i denne week-end jeg synes det er svært at holde kuren når man ikke er hjemme og selv kan lave sin mad så jeg må bare tage kampen op igen når jeg kommer hjem og jeg vil nyde turen og slappe af sammen med mit barnebarn og vi skal til legoland jubii de lover en mega god solskindage i week-end det ønsker jeg også til jer
nirtak

12/07/2013 kl. 22:25
hej med jer alle ja så er jeg her igen efter en god ferie jeg holder fast i dukan diæten så godt som jeg nu kan når jeg har været på ferie og stor var min overraskelse da jeg kom hjem og oplevede at have tabt 1 kg jeg siger bare wauw første gang i mit liv jeg har været på ferie og ikke skal slås med 4-5 kg i overvægt så venner det her det duer bare selvom mit vægttab ikke har været så hurtigt så det som kommer af kommer ikke på igen hvor er det bare fantastisk gået fra bukser str 46 til 40 hvor skønt stort smil til jer alle
nirtak

18/07/2013 kl. 23:21
hej med jer jeg har prøvet at tage en booster og opdagede at jeg nok har spist alt for lidt kød i hele perioden desuden satte boosteren gang i vægttabet og gav et vægttab efter 1 dag - 400 gr og dagen efter hele 700 gr det synes jeg er meget flot og er rigtig stolt af mig selv mit vægttab har gået sådan lidt langtsomt start 21 jan og tabt nu 15,7 kg vægten varierer sådan lidt inden for et kilo men den holder og går ikke opad mere end det <br />
UNIQE

19/07/2013 kl. 08:06
Det er da ellers flot....... tillykke med det!!<br />
<br />
Har du en fornemmelse af hvor meget kød du har spist for lidt?<br />
<br />
<br />
En skøn dag til dig!!
nirtak

25/07/2013 kl. 22:49
hej har været ude i den dejlige danske sommer derfor ingen aktivitet her hej Uniqe jeg har på fornemmelsen at mine kødrationer har ligget omkring 400 - 500 gr og det er for lidt de dage hvor jeg har spist over 600 gr kød eller mere sætter gang i systemet også fordøjelsen nu har jeg ikke gået i en uge og vægten står stille har heller ikke haft så meget madlyst her i varmen. så i morgen har jeg gjort klar til bøffer dag ih hvor har vi en fin aften i thyborøn god nat alle tabere og sov sødt
mig

31/07/2013 kl. 13:19
Wow det boost virkede da vist, tillykke med det <br />
<br />
Nej der er vist flere af os der er ude i den dejlige sommer og derfor ikke så meget her <br />
<br />
Ha en dejlig dag <br />
Knus Rita
nirtak

14/08/2013 kl. 15:59
hej venner i dag har jeg været ved min sygeplejerske som har fulgt mig hele vejen igennem vægttabet. Jeg er helt vildt begejstret hvad det har gjort ved min krop målte i jan 100 cm om livet og i dag 84 cm det er da helt vildt fra maj til i dag tabt 3 kg indre fedt altså over mine indvolde WAUW så jeg er helt oppe at køre ja det går langsomt men fremad mod målet det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv, så venner stir jer ikke blinde på vægten og mist ikke håbet du rykker dig imens du sover jeg er begynt at lade være med at veje mig så tit jeg blev så ked af det når den var i plus og det kunne jeg haft sparet mig selv for så en rigtig god dag til jer alle stort kram herfra
linemunk

14/08/2013 kl. 17:30
Så sejt! Stort tillykke!! Håber på at følge trop
lucky

14/08/2013 kl. 19:29
Flot....<br />
Mange cm du har smidt,og flot med dit tab af "indvendig fedt"<br />
Du er jo snart i mål,god indstilling du har til vægten<br />
det kunne jeg lærer lidt af <br />
pøj med de sidste kg
Maria85

14/08/2013 kl. 19:43
Hvor er du sej :D<br />
<br />
Mega flot vægttæb.<br />
<br />
Kh Maria
nirtak

18/08/2013 kl. 22:55
hej igen jeg vil lige fortælle at siden i januar min start på dukan målte jeg 100 cm om taljen nu er jeg kommet ned på 84 cm det er bare helt vildt jeg kan ikke være i nogle bukser mere de kan ikke holdes oppe skøøøønt brugte str. 46 og nu 40 dem der gjorde grin med mig fra start er blevet misundelige sjovt og nu er flere gået over i den anden grøft nu må du altså ikke tabe mere har I hørt det før? de skulle bare vide hvad det koster af savn og jeg stopper ikke før mit bmi er under 25 og det er det nok om tre fire måneder så går jeg over i gr 3 det bliver en herlig jul nok den bedste i mange år håber i tabere holder skansen imod angrebene fra de omkringværende godt at have denne side og støttere hvor jeg møder forståelse uden jer havde jeg nok ikke klaret det og det i skriver det er bare sådan en hjælp stort smil til jer alle
nirtak

19/08/2013 kl. 11:59
jeg sidder lige og tænker på hvor fantastisk meget det har at sige hvad man putter i munden og får ned i sit system. har lige siddet og kigget i diæt opskr. fra dukan og blev meget inspireret over hvor mange forskellige smagsstoffer man kan bruge at tilsætte den sunde mad såå min livstil har ændret sig jeg savner faktisk ingenting i hverdagen fra den gamle usunde livsstil med fedt og sukker og stivelse, en ting mere mit humør er blevet meget bedre jeg er mere glad end ellers og meget mere energi så tabere hvis du har en trist dag så kik fremad jeg har også været nede i nogle sorte huller men har holdt ud alligevel og vægten står stille i perioder i lang tid men pyt det går den rigtige vej stort knus til jer alle<br />
nirtak

22/09/2013 kl. 14:37
hej venner nu er jeg hjemme igen fra ferie har været rigtig meget væk i sommer så min dukan mad har ikke haft så gode betingelser jeg har prøvet så godt som jeg nu har kunnet at spise det rigtige resultatet var overvældende for mig jeg har kunnet holde vægten uden stigninger fantastisk hvor er jeg glad jeg mangler stadigvæk 4 kg målet er at nå det inden jul jeg tror at det vil lykkes men er stadigvæk mange for at vægten stiger efter fase 2 hvordan er det gået jer der er i fase 3??? knus til jer
nirtak

25/09/2013 kl. 10:45
hej nu prøver jeg igen er der nogen på fase 3 på denne side og hvordan går det ?????
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.